Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان- مهدی شایق گفت: اداره ارتباط با صنایع و شرکت‌های دانش بنیان شهرداری اصفهان، در جهت رفع مشکلات و رشد و توسعه شهر که دو مأموریت اصلی مدیریت پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری است، در راستای اهداف برنامه اصفهان ۱۴۰۵ از جمله کاهش آلودگی، بهره‌وری و تمرکز بر گردشگری فعالیت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شایق با بیان اینکه این اداره خود را درگاه ورود تکنولوژی به شهر می‌داند و برای این موضوع شبکه‌سازی بین کسب‌وکار‌های درون شهرداری و فناوری‌های موجود در سطح شهر تعریف می‌کند، گفت: یکی از محور‌هایی که می‌تواند برای این موضوع به ما کمک کند، برگزاری رویداد‌هایی همچون تور‌های فناوری، رویداد‌های استارتاپی، فن‌بازار‌ها و حضور در نمایشگاه‌ها است تا بتوانیم به سطح تعامل مناسبی با شرکت‌های دانش‌بنیان برسیم.

او می‌گوید: امسال و سال گذشته اینگونه اقدامات را در دستور کار داشتیم و برای سال آینده نیز سعی بر افزایش اقدامات داریم تا بتوانیم حضور خود را به صنایع و شرکت‌های دانش‌بنیان اعلام کنیم.

به گفته شایق از دیگر محور‌هایی که در آن سعی بر فعالیت داریم، ایجاد تفاهم با اکوسیستم‌های کارآفرینی است تا با ایجاد میز‌هایی در شهرک‌های علمی تحقیقاتی و صنایع بزرگ، نیاز‌های خود به شرکت‌ها و صنایع اعلام کنیم.

شایق گفت: در صدد ایجاد کارخانه و مرکز نوآوری مدیریت شهری اصفهان هستیم تا ارتباطی تنگاتنگ با حوزه‌های استارتاپی و دانش‌بنیان ایجاد کرده و بتوانیم راهکار‌هایی از آن‌ها دریافت کنیم.

رئیس اداره ارتباط با صنایع و شرکت‌های دانش بنیان شهرداری اصفهان گفت: در اداره ارتباط با صنایع و شرکت‌های دانش بنیان آماده دریافت ایده از جانب شرکت‌های دانش‌بنیان هستیم تا ایده را در شهرداری در قالب پروژه‌های مشارکتی با همراهی ذی‌نفعان داخلی شهرداری عملیاتی کنیم.

شایق با بیان اینکه در این زمینه، اجرای تور مجازی اصفهان در حوزه گردشگری در دستور کار بوده که فاز‌های اول و دوم آن انجام شده و فاز‌های سوم و چهارم نیز در حال انجام است و از انتشار این تصاویر ۳۶۰ درجه استقبال خوبی شده است.

او گفت: پروژه‌های مدیریت تکنولوژی در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی به صورت پایلوت انجام شده و هدف آن شناسایی لبه تکنولوژی‌های جهانی است تا اداره ارتباط با صنایع و شرکت‌های دانش بنیان آن را در قالب نیاز‌های خود ارائه کند.

شایق گفت: اولویت ما برای سال آینده ایمنی بوده و در زمینه مدیریت پسماند هم پروژه تعریف شده است، اما بقیه حوزه‌های شهرداری را فراموش نکردیم.

منبع:ایمنا

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری اصفهان شرکت دانش بنیان خلاقیت و نوآوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۸۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری همزمان با رویداد حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان از برگزاری رویداد فناورانه حمل‌ونقل شهری همزمان با رویداد حمل‌ونقل دانش‌بنیان در تاریخ یازدهم و دوازدهم اردیبهشت خبر داد.

حسین حق‌شناس در گفت‎‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری رویداد ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری اظهار کرد: همزمان با برگزاری رویداد ملی حمل‌ونقل دانش‌بنیان فرصتی برای ارائه طرح‌ها و محصولات فناورانه گذاشته شده است تا افراد و شرکت‌هایی که نتوانستند در نمایشگاه غرفه داشته باشند علاوه بر غرفه داران بتوانند با ارائه محصولات و طرح‌های خود در حضور داوران، مدیران شهری و متخصصان مربوطه، طرح خود را به چالش کشیده و مطرح کنند.

وی با بیان اینکه این رویداد در روزهای یازدهم و دوازدهم اردیبهشت برگزار می‌شود، افزود: مهلت ثبت نام تا هشتم اردیبهشت از طریق سایت http://goingevent.com/panel/ فراهم است، مخاطبان باید رزومه و فایل معرفی محصول یا طرح فناور به همراه فرم مربوطه را از طریق لینک ارسال کنند، سپس ارزیابی اولیه در تاریخ نهم اردیبهشت انجام می‌شود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با بیان اینکه پس از انجام داوری هر مجموعه‌ای که طرح مناسبی داشته باشد، در حضور مدیران شهری فرصت دارد تا طرح خود را ارائه دهد، تصریح کرد: ارائه طرح یا محصول به‌صورت حضوری در محل دانشگاه صنعتی اصفهان و در حاشیه نمایشگاه انجام می‌شود و به طرح برتر جایزه یک میلیارد ریالی تقدیم خواهد شد.

حق‌شناس خاطرنشان کرد: این رویداد با همکاری و تأمین مالی شرکت توسعه صنایع شهر فرین وابسته به بانک شهر برگزار می‌شود.

کد خبر 747265

دیگر خبرها

  • معرفی برگزیدگان رویداد مدیریت مصرف آب در صنعت نساجی
  • بررسی «ارزش‌آفرینی از دارایی‌های دیجیتال» در نخستین پنجشنبه فناور ۱۴۰۳
  • نقش آفرینی مراکز نوآوری در حفظ و ترویج قانون جهش تولید دانش‌بنیان
  • نقش‌آفرینی مراکز نوآوری در حفظ قانون جهش دانش‌بنیان
  • مراکز نوآوری برای هم‌افزایی در ایجاد «مراکز هم‌آفرینی» حمایت می‌شوند
  • ضرورت حمایت از هم‌افزایی مراکز نوآوری برای ایجاد «مراکز هم‌آفرینی»
  • ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری همزمان با رویداد حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان
  • گردهمایی مدیران مراکز نوآوری در کارخانه نوآوری امیدینو
  • تلاش برای تکمیل زنجیره ارزش مشتریان به‌دست دانش بنیان‌ها
  • سپند از امتیاز صنایع دفاعی و شرکت‌های دانش‌بنیان برخوردار می‌شود