Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این مطلب قصد داریم ابتدا استخراج ارز دیجیتال با کامپیوتر را بررسی کرده و سپس به سراغ بررسی چگونگی انتقال بیت کوین به کیف پول و سپس معرفی منبع آموزشی لازم برای آموزش سرمایه گذاری در ارز دیجیتال بپردازیم.

به گزارش برنا، موضوع استخراج ارزهای دیجیتال، یکی از موضوعات داغی است که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته صرفاً برخی از ارزهای دیجیتال قابلیت استخراج دارند و برخی دیگر اصلاً قابل استخراج نیستند. آن دسته از ارزهایی قابل استخراج هستند که از الگوریتم اثابت کار «PoW» بهره می‌گیرند. استخراج این ارزها به کمک سیستم‌های ماینر قدرتمند، سودآوری بالایی برای افراد دارد. اما سودآوری امر استخراج در ابعاد کوچک‌تر با استفاده از کامپیوترهای خانگی جای سؤال دارد. به همین خاطر در ادامه قصد داریم ابتدا استخراج ارز دیجیتال با کامپیوتر را بررسی کرده و سپس به سراغ بررسی چگونگی انتقال بیت کوین به کیف پول و سپس معرفی منبع آموزشی لازم برای آموزش سرمایه گذاری در ارز دیجیتال بپردازیم. اگر این موضوعات برای شما هم جای کنجکاوی دارد، با ما همراه شوید.

آیا استخراج ارز دیجیتال با کامپیوتر سودآوری دارد؟

در سال‌های قبل، افراد می‌توانستند با استفاده از کامپیوتر، لپ‌تاپ یا حتی گوشی خانگی خود برای استخراج ارزهای دیجیتال مشهوری چون بیت‌کوین یا اتریوم تلاش کنند. استخراج ارز دیجیتال با کامپیوتر و گوشی در گذشته سودآوری خوبی برای افراد داشت و می‌توانست هزینه‌های آن‌ها را پوشش دهد. اما در حال حاضر که تعداد استخراج کنندگان در سطح جهان زیاد شده است، موضوعی به نام «سختی شبکه» ایجاد شده که سودآوری از طریق استخراج ارز دیجیتال با کامپیوتر را به حداقل رسانده است. وقتی تعداد استخرهای استخراج زیاد شده و افراد بسیاری با هم برای بدست آوردن یک ارز دیجیتال به رقابت می‌پردازند، استخراج ارز دیجیتال با کامپیوتر سخت‌تر می‌شود. به همین خاطر می‌توان گفت که در حال حاضر، استخراج ارز دیجیتال با کامپیوتر برای ارزهای مشهوری چون بیت‌کوین، اتریوم، لایت‌کوین و .... هیچ سودآوری ندارد. مگر اینکه صرفاً به عنوان یک سرگرمی به آن توجه شود!

چه ارزهایی را می‌توان با کامپیوتر استخراج کرد؟

استخراج ارز دیجیتال به الگوریتم اجماع آن ارز بستگی دارد. همان‌طور که قبلاً هم اشاره کردیم، ارزهایی که از الگوریتم اجماع اثبات کار «PoW» بهره می‌گیرند، قابلیت استخراج دارند. بیت‌کوین و اتریوم نمونه‌هایی از ارزهای قابل استخراج هستند. اما اتریوم در نسخه‌های بعدی خود قصد دارد تا با تبدیل الگوریتم اثبات کار خود به الگوریتم اثبات سهام «PoS» استخراج را کنار بگذارد. در الگوریتم اثبات سهام، به‌جای استخراج، با سپرده‌گذاری ارزهای دیجیتال می‌توان از شبکه‌ی بلاک‌چین آن پاداش گرفت. اگرچه استخراج ارزهای بزرگ بازار کرپیتو در موضوع استخراج ارز دیجیتال با کامپیوتر سودآوری ندارد، اما هنوز هم برای استخراج ارز دیجیتال با کامپیوتر می‌توان روی ارزهای زیر حساب کرد:

ارز دیجیتال مونرو «Monero» - XMR ارز دیجیتال نروا «Nerva» - XNV ارز دیجیتال ریون کوین «RavenCoin» - RVN

معرفی ارزهای فوق برای استخراج ارز دیجیتال با کامپیوتر می‌توانند مقداری سودآوری داشته باشند. این در حالی است که نمی‌توان روی درآمدهای زیاد حاصل از آن‌ها حساب کرد. بلکه صرفاً می‌توانند بسته به قدرت پردازش و کارت گرافیک کامپیوتر خانگی شما، سودآوری اندکی داشته باشند!

برای استخراج ارز دیجیتال با کامپیوتر باید از چه نرم‌افزارهایی استفاده کنیم؟

اگر با وجود سودآوری بسیار اندک، مایل به امتحان کردن استخراج ارز دیجیتال با کامپیوتر هستید، نرم‌افزارهای زیر برای این امر می‌توانند به شما کمک کنند:

نرم‌افزار استخراج ارز دیجیتال «BFGminer» نرم افزار استخراج ارز دیجیتال «EasyMiner»

با نصب و اعمال تنظیمات این نرم‌افزارها می‌توان موضوع استخراج ارز دیجیتال با کامپیوتر را به انجام رساند. البته پس از استخراج، باید ارزها به کیف‌پول منتقل شوند تا بتوان با فروش آن‌ها، نقدینگی بدست آورد. در ادامه موضوع انتقال بیت کوین به کیف پول را بررسی می‌کنیم. شیوه انتقال دیگر ارزهای دیجیتال به کیف‌پول نیز با همین روش صورت می‌گیرد.

انتقال بیت کوین به کیف پول چگونه انجام می‌شود؟

انتقال بیت کوین به کیف پول، امر پیچیده‌ای نیست، اما نیاز به دقت دارد. برای انتقال بیت‌کوین‌های استخراج شده به کیف‌پول، باید مراحل زیر طی شود:

ساخت کیف‌پول رمزارزی:

برای انتقال بیت کوین به کیف پول باید ابتدا یک کیف‌پول داشته باشید. کیف‌پول‌های بسیاری به‌صورت نرم‌افزار و اپلیکیشن در دسترس قرار دارند. در ساده‌ترین حالت می‌توان با مراجعه به وبسایت بلاک‌چین، در عرض چند دقیقه، یک کیف‌پول تحت وب برای خود ایجاد نمایید. در فرآیند ایجاد این کیف‌پول، از شما ایمیل و یک پسورد درخواست می‌شود. سعی کنید ایمیل معتبر معرفی کرده و یک پسورد قوی متشکل از اعداد، حروف و نماد را انتخاب نمایید. پس از ساخت کیف‌پول بلاک‌چین، حالا باید آدرس کیف‌پولتان را کپی کنید. برای بدست آوردن آدرس کیف‌پولتان می‌توانید به قسمت «Request» یا گزینه‌های مترادف آن مراجعه نمایید. سپس آدرس را کپی کنید.

اضافه کردن آدرس کیف‌پول به نرم‌افزار استخراج:

پس از باز کردن نرم‌افزار استخراج ارز دیجیتال خود، به قسمت داشبورد یا تنظیمات نرم‌افزار رفته و در قسمتی که از شما درخواست آدرس کیف‌پول می‌کند، آدرس کیف‌پولی که ایجاد کرده بودید را وارد نمایید. در این صورت، پس از اینکه استخراج شما به حد نصاب برداشت رسید، می‌توانید درخواست دهید که مقدار ارز استخراج شده به کیف‌پول شما منتقل شود.

انتقال دیگر ارزهای دیجیتال استخراجی نیز اغلب شبیه انتقال بیت کوین به کیف پول است. البته راه‌های دیگری هم برای انتقال و برداشت و حتی نقد کردن ریالی بیت‌کوین‌ها وجود دارد. برای دریافت این موضوعات، باید دانش کریپتویی خود را ارتقا دهید.

به جای استخراج ارز دیجیتال، چه کار دیگری می‌توانیم انجام دهیم؟

با توجه به این که در حال حاضر استخراج ارز دیجیتال با کامپیوتر و سیستم‌های خانگی سودآور نیست و استخراج با سیستم‌های ماینر هم به فضای اختصاصی و سرمایه نیاز دارد؛ بهتر است به دنبال راه دیگری برای کسب ارز دیجیتال باشیم. بهترین راه برای فعالیت در حوزه ارزهای دیجیتال و سود گرفتن از آن، ترید (معامله) و هودل (سرمایه گذاری) این ارزها است. اما پرداخت به امر ترید ارزهای دیجیتال به آموزش اصولی نیاز دارد.  به طوری که برای آموزش سرمایه گذاری در ارز دیجیتال باید به یک منبع آموزشی مفید مراجعه کرده و آنچه که برای این کار نیاز دارید را فرا بگیرید.

برای آموزش سرمایه گذاری در ارز دیجیتال باید از کجا شروع کنیم؟

برای آموزش سرمایه گذاری در ارز دیجیتال، پیشنهاد ما استفاده از آموزش‌های وبسایت «دلفین وست» است. دلفین وست یک وبسایت آموزشی در زمینه سرمایه گذاری به زبان فارسی است که می‌تواند آن‌چه که برای ورود به بازارهای ارزهای دیجیتال نیاز دارید را به شما بیاموزد. شما می‌توانید آموزش خود را با تحلیل شروع کنید. دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال در دلفین وست با بالاترین کیفیت توسط اساتید برجسته‌ی این وبسایت ارائه شده‌اند. پس از آن نیز، دوره کامل ارز دیجیتال «ماشین زمان» شما را برای معامله ارزهای دیجیتال و سود گرفتن از آن‌ها آماده خواهد کرد. آموزش سرمایه گذاری در ارز دیجیتال از طریق وبسایت دلفین وست با پشتیبانی کامل همراه است. کارشناسان دلفین وست همواره پاسخگوی ابهامات و سؤالات شما در زمینه ارزهای دیجیتال و دیگر روش‌های سرمایه‌گذاری خواهند بود.

سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال روشی پرسودتر از استخراج

در چند سال اخیر، موضوع استخراج ارز دیجیتال با کامپیوتر و پس از آن نیز، استخراج ارز دیجیتال با دستگاه‌های ماینر در اولویت فعالیت‌های کریپتویی قرار داشت. اما در نهایت، سختی شبکه‌های استخراج ارز دیجیتال، دشواری شرایط ایجاد مزرعه استخراج و ظهور ارزهای دیجیتال جدید با الگوریتم اثبات سهام، سبب شد تا موضوع استخراج ارز دیجیتال کمرنگ‌تر شود. به طوری که موضوع ترید و سرمایه گذاری روی این ارزها در اولویت قرار گرفت. حالا شما می‌توانید با کسب دانش تحلیل ارزهای دیجیتال و معامله‌ی آن‌ها، از این بازار سود بگیرید. اما تا زمانی‌که آموزش کافی ندیده‌اید، فعالیت در این بازار برای شما خطرناک خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیت کوین ارز دیجیتال استخراج ارز دیجیتال آموزش ارز دیجیتال نرم افزار استخراج برای استخراج ارز ارزهای دیجیتال آدرس کیف پول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۸۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین: «مس عینک» بدون آسیب به آثار باستانی استخراج می‌شود

سفیر چین در دیدار با وزیر اطلاعات و فرهنگ افغانستان اطمینان داد پروژه «مس عینک» بدون هرگونه آسیب به آثار باستانی استخراج خواهد شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «ژائو شنگ» سفیر چین در دیدار با «خیرالله خیرخواه» وزیر اطلاعات و فرهنگ افغانستان اطمینان داد پروژه «مس عینک» در ولایت «لوگر» بدون آسیب زدن به آثار باستانی استخراج خواهد شد.

در این دیدار دو طرف بر ادامه همکاری‌های فرهنگی و اقتصادی بین پکن و کابل تأکید کردند.

خیرالله خیرخواه با ابراز خرسندی از توسعه و تحکیم روابط فرهنگی میان افغانستان و چین احیای «جاده ابریشم» را در رشد روابط فرهنگی و اقتصادی در منطقه مهم خواند و افزود: زمینه سرمایه‌گذاری تاجران چینی در افغانستان مساعد است.

وی تأکید کرد: حکومت افغانستان محیط امن کاری را برای مشارکت خارجی فراهم کرده است.

استخراج معدن «مس عینک» در دستورکار چین قرار گرفتکابل: پکن استخراج «مس عینک» را به تأخیر نیندازدچین به‌زودی مس‌های «عینک» را استحصال می‌کند

معدن مس عینک لوگر به‌عنوان بزرگ‌ترین معدن مس افغانستان و دومین معدن بزرگ مس جهان در شهرستان «محمدآغه» ولایت لوگر قرار دارد.

قرارداد استخراج آن در سال 2008 میان افغانستان و شرکت چینی MCC امضا شد و حدود 30 سال است که امتیاز استخراج این معدن را در اختیار دارد.

وزارت اطلاعات و فرهنگ طالبان به‌تازگی در بیانیه‌ای از طرف رئیس شرکت چینی نوشت: آثار تاریخی معدن مس عینک تنها سرمایه افغانستان نیست، بلکه سرمایه بشریت است و به مصونیت آثار تاریخی در منطقه کاری توجه جدی خواهد داشت.

انتهای پیام/+

دیگر خبرها

  • سایت های معتبر تحلیل ارز دیجیتال
  • چین: «مس عینک» بدون آسیب به آثار باستانی استخراج می‌شود
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • بیت‌کوین در آستانه رکوردی جدید / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • بیت کوین به قیمت جدید رسید/ ۶۶ هزار و ۴۶۹.۳۲ دلار
  • آموزش رایگان ارزهای دیجیتال برای مبتدی ها: از باز کردن حساب تا معامله و سود ( اطلاع رسانی تبلیغی)
  • هاوینگ بیت کوین چیست، چه زمانی رخ می‌دهد و چرا می‌تواند باعث افزایش سرسام آور قیمت شود؟
  • هاوینگ بیت کوین چیست، چه زمانی رخ می‌دهد و چرا می‌تواند باعث افزایش سرسام آور قیمت آن رمز ارز شود؟
  • بیت‌کوین بعد از هاوینگ صعودی است؟ / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • چهارمین هاوینگ بیت کوین انجام شد