Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سردار حق طلب رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه در چهارمین همایش سراسری راویان انقلاب و دفاع مقدس با بیان اینکه در این همایش اساتید حوزه روایتگری، راویان نخبه و اساتید روایتگری و اساتید روایتگری در سراسر کشور حضور دارند افزود: با توجه به اینکه روند شیوع ویروس کرونا در کشور رو به افول است، احتمالا امسال میزبان حضور مردم در مراسم راهیان نور در اوایل اسفند خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه روایت گری مجاهدت های سال های اخیر درباره مبارزه با داعش ضروری است، افزود: همانطور که بارها از سوی رهبری تاکید شده است، بهتر این است که ما خود وافعیت ها را روایت کنیم و مراقبت کنیم که این حوادث تاریخی وحماسه ها دچار تحریف و فراموشی نشود.

وی با بیان اینکه بعد از رحلت پیامبر حضرت فاطمه واقعه غدیر را روایت می کردند، افرود: برخی آن را انکار کردند، برخی دیگر ان را نفی کردند و برخی دیگر ان را تحربف کردند و شاهد چنین موضوعی دذ تاریخ کشور و اسلام هستیم و اجازه نمی دهیم حماسه دفاع مقدس و جانفشانی رزمندگان با کمک روایتگران دچار فراموشی و تحریف شود.

وی افزود: در سال های اخیر ۷ دوره تربیت استاد راوی را داریم و بسیاری از آنان دوره ها را با موففیت گذرانده و در سراسر کشور تربیت راوی انجام می شود که تعداد ان ها به ۲۵ هزار نفر رسیده است.

وی با تاکید بر روایتگری تخصصی افزود: راویان باید در هر منطقه عملیاتی از کسانی باشند که‌خود در این حوزه و جبهه حضور داشته باشند و بر اساس شنیده ها روایت نکنند.

ادامه دارد....

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۸۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰

مجید درویشی گفت: این رقابت‌ها با حضور ۵۰ بسکتبالیست دختر منتخب از استان‌های غرب کشور از فردا پنجشنبه به میزبانی اسدآباد برگزار می‌شود.

او گفت: استان‌های ایلام، لرستان، مرکزی، کرمانشاه، زنجان، کردستان، چهارمحال بختیاری، منطقه آزاد آروند و همدان در این رویداد ملی حضور دارند.

رئیس هیات بسکتبال همدان گفت: این استان با توجه به شرایط میزبانی ۱۰ بسکتبالیست منتخب در این رقابت‌ها خواهد داشت که توسط کمیته فنی هیات از شهر‌های مختلف برگزیده شده‌اند.

درویشی گفت: این مسابقات به مدت ۲ روز به میزبانی شهرستان اسدآباد و زیر نظر کمیته فنی فدراسیون بسکتبال کشور برگزار خواهد شد.

اسدآباد از قطب‌های اصلی بسکتبال استان همدان و غرب کشور است.

منبع ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار توسط مردم معرفی شدند
  • معرفی چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار
  • برگزاری جایزه داستان و بازآفرینی با رویکرد روایتگری ادبی
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • ۹۰ هزار ایرانی در مراسم حج امسال شرکت خواهند کرد
  • جزئیات جایزه ملی داستان و بازآفرینی اعلام شد/ معرفی اصفهان به عنوان پایگاه روایتگری ادبی
  • روایت متخصص مصری از اوضاع فاجعه بار غزه
  • خوزستان میزبان کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور