Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا حقایق پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اشتغال فرزندان شاهد را دغدغه اصلی بنیاد شهید قزوین دانست و افزود: موضوع اشتغال جوانان، مهمترین و بزرگترین مشکل کشور است و جامعه ایثارگران نیز از این موضوع مستثنی نیست.

وی اظهار داشت: امسال ۳۰۵ نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران استان در دستگاه‌های دولتی جذب شدند و ۱۰۵ نفر نیز در حال گزینش هستند و کارهای اولیه آنها برای جذب در دستگاه‌های دولتی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حقایق پور تصریح کرد: براساس قانون برنامه ششم توسعه دولت موظف است تمامی فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد را در دستگاه‌های دولتی استخدام کند که کار شناسایی و تبدیل وضعیت این افراد در حال انجام است.

وی با اشاره به ایجاد فرصت شغلی برای فرزندان شهدا و ایثارگران از طریق آزمون‌های استخدامی، افزود: مدرک تحصیلی این افراد باید متناسب با درخواست دستگاه‌های اجرایی باشد و ما نیز براین اساس، فرزندان شاهد و ایثارگر را معرفی می‌کنیم.

این مسوول تاکید کرد: ما به دنبال ایجاد اشتغال پایدار برای ایثارگران و تبدیل وضعیت استخدامی این افراد در دستگاه‌های اجرایی هستیم و امیدواریم بخشی از مشکلات اشتغال آنان رفع ‌شود.

 وی با اشاره به طرح‌های خوداشتغالی و کارآفرینی بنیاد شهید استان، افزود: طرح‌های خوداشتغالی و کارآفرینی ایثارگران با پرداخت وام و تسهیلات اشتغالزایی از طریق منابع داخلی بانک های عامل طرف قرارداد، پرداخت یارانه سود و کارمزد به طرح‌های اشتغالزا، فعالیت در حوزه کسب‌وکار خرد و مشاغل خانگی اجرایی می‌شود.

حقایق پور با بیان اینکه تسهیلات ما از وام ۵۰ میلیون تومانی قرض الحسنه شروع می‌شود، افزود: اعطای وام قرض الحسنه ۵۰ میلیون تومانی از طریق بانک‌های دولتی و وام‌های بالاتر بین ۱۰ تا ۱۵ درصد سود را از طریق بانک‌های عامل در برنامه خود داریم.

وی یادآور شد: تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه اشتغال پرداخت شده است.

استان قزوین دارای سه هزار شهید سرافراز و هفت هزار و ۲۰۲ جانباز است.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران اشتغال زایی استان قزوین اشتغال پایدار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران اشتغال زایی تسهیلات بانکی بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران اشتغال زایی استان قزوین اشتغال پایدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۸۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی عصر سه‌شنبه در نشست با معاون امور دهیاری‌های وزارت کشور با تشریح اقدامات دولت در سطح روستاها اظهار کرد: با روی کار آمدن دولت ایران قوی اقدامات ارزشمندی در همه بخش‌ها در سطح روستاها انجام شد که رضایت‌مندی خوبی بین مردم شاهد هستیم هر چند تا نقطه مطلوب فاصله است.

وی افزود: به حمدالله اتحاد و همدلی خوبی بین اعضا شوراها و دهیاران در سطح شهرستان شاهد هستیم که خروجی آن خدمت بی منت به مردم است.

فرماندار دشتی ادامه داد: یکی از برنامه‌های اصلی در سطح روستاها اجرای طرح‌های اشتغالزایی است که تاکنون توفیقات خوبی حاصل شد ولی هنوز باید تلاش بیشتری صورت بگیرد.

وی اضافه کرد: انتظار داریم تسهیلات لازم جهت اجرای طرح‌های اشتغال‌زا و درآمدزا به شهرستان تزریق شود.

بحرانی بیان کرد: با توجه به وسعت شهرستان نیاز است ماشین آلات لازم به دهیاران برای خدمات رسانی مطلوب‌تر به مردم اختصاص داده شود.

کد خبر 6086985

دیگر خبرها

  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان‌غربی
  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی
  • نشست هم‌اندیشی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با معتمدین معین ایثارگر
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • سرکوب دستمزد کارگران و لطمات بزرگی که به کشور تحمیل شده
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع
  • ۱۶ زوج اردبیلی پشت نوبت سرپرستی فرزندخوانده هستند
  • ۱۶ زوج اردبیلی پشت نوبت دریافت فرزندخوانده هستند
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند