Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مهرداد جهانی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این کالاها در قالب ۷۷۰ هزار و ۴۷۱ بارنامه به نقاط مختلف کشور حمل شده‌ است.

وی ادامه داد: ۴۸۰ هزار تن کالای اساسی از بنادر و شهرهای جنوبی کشور توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی حمل شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: کالاهای اساسی توسط ۲۲ هزار دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی این استان از بنادر کشور به داخل استان مرکزی حمل شده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانی خاطرنشان کرد: ۱۳۵ شرکت، هفت هزار و ۹۴۲ دستگاه ماشین آلات و ۱۰ هزار و ۸۹۹ نفر راننده وظیفه حمل بار را در استان مرکزی به عهده دارند.

 وی از جابه جایی ۹۰۰ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی در سال جاری خبرداد و گفت: جا به جایی مسافر توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای این استان امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۲۷ درصد افزایش یافته‌ است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: این تعداد مسافر توسط ۱۰۰ هزار سفر جاده‌ای از این استان به نقاط مختلف کشور جابه جا شده‌اند.

جهانی افزود: ۷۳ درصد مسافران جابه جا شده توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای استان مرکزی برون استانی و بقیه درون استانی بوده‌ است.

وی خاطرنشان کرد: ۴۸ شرکت حمل و نقل مسافری، یک هزار و ۹۲۵ نفر راننده و ۲۶۵ دستگاه اتوبوس در استان مرکزی وظیفه حمل و نقل مسافر به نقاط مختلف کشور و استان را برعهده دارند.

۶ هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع آزاد راه، راه اصلی و راه روستایی در استان مرکزی وجود دارد که چهار هزار کیلومتر آن را راه‌های روستایی تشکیل داده است.
روزانه حدود ۴۹۰ هزار وسیله نقلیه از مسیرهای جاده ای استان مرکزی تردد می‌کنند.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اراک استان مرکزی کالای اساسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اراک استان مرکزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اراک استان مرکزی کالای اساسی حمل و نقل جاده ای استان مرکزی توسط ناوگان حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۸۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمربندی دلیجان به طول ۶ کیلومتر آسفالت می‌شود

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: به‌منظور ارتقای رویه آسفالتی راه‌های استان مرکزی، کارگاه جاده‌ای لکه‌گیری و روکش آسفالت کمربندی شهر دلیجان فعال شده و قرار است به طول شش کیلومتر اجرا شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان مرکزی، محمدهادی نوروزی اظهار کرد: پروژه کمربندی شهر دلیجان در دو مرحله انجام خواهد شد که اکنون در فاز نخست به علت شدت خرابی‌های این محور، لکه‌گیری هندسی در طول مسیر در حال اجراست که پس از اتمام آن در فاز دوم روکش آسفالت آن نیز انجام خواهد شد.

وی اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرای این طرح را در مجموع حدود ۳۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: عرض اجرای آسفالت در کمربندی دلیجان برابر ۱۱ متر است که با تکمیل و بهره‌برداری از آن رضایت مردم دلیجان و کاربران جاده‌ای جلب خواهد شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: به‌منظور ارتقای رویه آسفالتی راه‌های استان مرکزی، کارگاه جاده‌ای لکه‌گیری و روکش آسفالت کمربندی شهر دلیجان فعال شده و قرار است به طول شش کیلومتر اجرا شود.

نوروزی با اشاره به سایر اقدامات مهم در دست اجرا در جاده‌های شهرستان دلیجان خاطرنشان کرد: پروژه بسیار مهم ایمن‌سازی کمربندی دلیجان با نصب حفاظ میانی بتنی (نیوجرسی) یکی از کار ویژه‌هایی است که توسط پیمانکار مربوطه در دست اقدام است.

وی به پروژه ایمن‌سازی محور دلیجان - سلفچگان نیز اشاره کرد و گفت: برای رفع نقاط پرتگاهی و افزایش ضریب بخشندگی حاشیه راه‌ها، اجرای شیب شیروانی در این محور با به‌کارگیری شش دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری به همت راهداران شهرستان دلیجان در حال اجراست.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مرکزی اظهار کرد: به‌زودی عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت محور دلیجان - سلفچگان نیز شروع خواهد شد تا کاربران جاده‌ای با آرامش خاطر بیشتری از محورهای مواصلاتی استان مرکزی عبور کنند.

کد خبر 747291

دیگر خبرها

  • سهم بخش‌های مختلف حمل و نقل در ترانزیت کالا و جابه‌جایی مسافر و بار
  • رفع آب شستگی جاده امرآباد به شانق اراک تا ۲۴ساعت آتی انجام می شود
  • بازدید معاون دادستان مرکز خراسان رضوی از نقاط حادثه‌ساز جاده کلات
  • ◄ چرا کرایه حمل و نقل بار ثابت ماند؟/ شاخص تن کیلومتر چه زمانی بروزرسانی می شود؟
  • مدیریت صحیح بانک مرکزی در شرایط فعلی
  • کمربندی دلیجان به طول ۶ کیلومتر آسفالت می‌شود
  • رشد ۲۶ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱/ تامین ارز کالا‌های اساسی و دارو در ۳۴ روز گذشته از مرز ۶۳۶ میلیون دلار گذشت
  • حمل ۴۰ میلیون تن کالا از مبدأ استان یزد 
  • رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت در اکثر نقاط کشور
  • بارش باران در اقصی نقاط استان سمنان/ جاده ها لغزنده هستند