Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@13:51:53 GMT

دورکاری ادارات قزوین لغو شد

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۸۹۱۶۸

دورکاری ادارات قزوین لغو شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، منوچهر حبیبی در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان قزوین که در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر از نظر وضعیت کرونایی شرایط خوبی در استان حاکم و وضعیت رنگ‌بندی کرونایی استان آبی است، باید از این وضعیت حفاظت کنیم، نگهداشت این وضعیت کار سختی است ممکن است با تغییر تعداد بیماران رنگ‌بندی تغییر پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شرایط ناپایدار است و از طرفی شدت نگرانی سویه امیکرون بسیار بالا است، در کشورهای دیگر آمارهای نگران کننده از روند و سرعت ابتلا به سویه اُمیکرون اعلام شده است، اینکه بگوییم میزان اثرگذاری کم است و سبک بگیریم باعث افزایش کرونا می‌شود.

جانشین ستاد مقابله با کرونای استان قزوین اظهار کرد: در حال حاضر بیشترین نگرانی ما عادی‌انگاری ایجاد شده بین مردم و مسئولین است، عادی انگاری نباید صورت بگیرد تا زمانی که بیماری ریشه‌کن شود، سویه امیکرون و خطراتی که دارد بسیار بالا است.

وی تأکید کرد: مهمترین و اثرگذارترین راهکار مقابله با کرونا واکسیناسیون است از زمان اجرای واکسیناسیون تعداد مرگ به تعداد قابل ملاحظه‌ای کاهش پیدا کرده است، باید تلاش کنیم واکسیناسیون کامل اجرا شود، در حال حاضر از نظر پراکندگی مراکز تزریق واکسن در قزوین مشکلی نداریم، از نظر تنوع، میزان و فراوانی به اندازه کافی واکسن موجود است و به خواست فرد هر نوع واکسن در اختیارش قرار داده می‌شود.

حبیبی یادآور شد: ۲ هفته فرصت داریم واکسیناسیون را انجام دهیم در غیر این صورت شاهد افزایش شیوع کرونا خواهیم بود، واکسیناسیون اتباع بیگانه نیز در استان به خوبی انجام شده است.

وی بیان کرد: با توجه به وضعیت آبی استان، دورکاری در ادارات لغو می‌شود و کارمندان نباید دورکاری کنند، بازرسی از ادارات نیز مهم است اگر ارباب رجوع به اداره‌ای مراجعه کند و پروتکل‌ها رعایت نشده باشد مدیر باید پاسخگو باشد، از طریق ستاد کرونا بازرسان را به دستگاه‌های اداری می‌فرستیم اما گاهی برخی دستگاه‌ها ممانعت می‌کنند و اجازه بازرسی نمی‌دهند این در حالی است که مصوبات ستاد کرونا حکم قانون را دارد، مدیران باید با بازرسین همکاری کنند.

جانشین ستاد مقابله با کرونای استان قزوین اظهار کرد: برگزاری مراسم‌های فرهنگی نیز برای مدیریت بهتر نیاز به دریافت مجوز دارد، تاکنون ممنوعیتی برای برگزاری مراسم نداشتیم، اما مواردی مثل داشتن کارت واکسن و تهویه مناسب سالن اهمیت دارد، مراسم‌ بهتر است در فضای باز برگزار شود و در صورت سرپوشیده بودن سالن ۵۰ درصد ظرفیت سالن باشد.

وی خاطرنشان کرد: سازمان صنعت و معدن در مدیریت هوشمند کرونا آنطور که باید پای کار نبودند، باید صنوف و فروشگاه‌ها خوب همکاری کنند و صنعت و معدن می‌بایست نظارت بیشتری داشته باشد.

انتهای پیام/ع

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز منوچهر حبیبی ستاد کرونا قزوین کرونا قزوین مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۹۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون بیش از یک میلیون رأس دام در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ حاج‌کاظمی گفت: همه ساله طبق برنامه پیشگیرانه واکسیناسیون رایگان علیه بیماری‌های مشترک انسان و دام توسط اکیپ‌های دامپزشکی بخش دولتی و غیردولتی انجام می‌گیرد.

وی افزود: با اجرای عملیات واکسیناسیون علیه بیماری‌های دام، ضمن کاهش دام‌های مبتلا به این بیماری‌ها، سلامت و بهداشت عمومی جامعه نیز افزایش می‌یابد.

مدیرکل دامپزشکی استان زنجان با اشاره به واکسیناسیون بیش از ۴۳۶ هزار رأس دام شامل گاو، گوساله، گوسفند، بز و تک سمی علیه بیماری شاربن در این استان گفت: نام دیگر این بیماری سیاه‌زخم بوده که یک بیماری عفونی و قابل انتقال بین انسان و حیوان است.

وی همچنین از واکسیناسیون بیش از ۹۴۷ هزار رأس گوسفند و بز علیه بیماری آبله خبر داد و گفت: آبله بیماری ویروسی حادی است که موجب ایجاد خسارت‌های اقتصادی زیاد و تلفات دامی در گوسفند و بز می‌شود.

حاج کاظمی بابیان اینکه برای حفظ و ارتقای سطح بهداشت و سلامت جامعه همه مسئول هستیم، از دامداران خواست تا همکاری لازم را با اکیپ‌های دامپزشکی استان داشته باشند.

دیگر خبرها

  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • واکسیناسیون بیش از یک میلیون رأس دام در زنجان
  • افزایش میزان استفاده از فضای مجازی در نوروز و ضرورت حفظ امنیت کودکان
  • پیش‌بینی وضعیت هوای قزوین تا پایان هفته
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • پیش‌بینی وضعیت هوای استان قزوین در چند روز آینده