Web Analytics Made Easy - Statcounter

مستند فرهنگ با عنوان « سرزمین مادری» دوشنبه ۲۰ دی ماه به روایت زندگی یکی از پژوهشگرادبیات و هنر قوم لر اختصاص دارد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ مستند فرهنگ با عنوان « سرزمین مادری» دوشنبه ۲۰ دی ماه به روایت زندگی یکی از پژوهشگرادبیات و هنر قوم لر اختصاص دارد.

شنوندگان این برنامه ، همسفر با سمیه نجفی گزارشگر رادیو فرهنگ در سرزمین مادری  با دکتر سید ساعد حسینی؛ پزشک و همچنین پژوهشگر ادبیات و هنر قوم لر و شاهنامه وحامی محیط زیست آشنا می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این برنامه ضمن گفتگو با دکتر حسینی از زندگی حرفه ایشان و دستاوردهای آن مطلع می شویم ، ایشان عقیده دارد برطرف کردن دردهای جامعه درمانگر یک ملت است. او متخصص رادیولوژی است و  سالهاست که  در شهر یاسوج مطب دارد اما آنچه وی را از سایر پزشکان متمایز می کند علاقه و کوشش برای تحقیق و پژوهش پیرامون تاریخ ایران و کهگیلویه و بویراحمد است و علاقمندی او به حفظ بهشت پنهان یاسوج سبب شد تا در این برنامه با ایشان بیشتر آشنا شویم.

گفتنی است؛"مستند فرهنگ" ، ساعت ۲۰:۰۰ روی موج ۱۰۶ مگاهرتز رادیو فرهنگ پخش می شود.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرهنگ و هنر پزشک ادبیات شاهنامه محیط زیست جامعه ایران کهگیلویه و بویراحمد شاهنامه سمیه نجفی سرزمین مادری مستند فرهنگ مستند فرهنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۹۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پا به ماه» روایت کرد/ ۲ خواهر دوقلو که با هم باردار شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج، قسمت اول از فصل دوم مجموعه مستند «پا به ماه» با عنوان «همیشه با هم» به کارگردانی امیرحسین اسیوند امشب چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

«همیشه با هم» به تهیه کنندگی مهدیه سادات محور روایتی از ۲ خواهر دوقلو همسان ساکن داراب شیراز است که در یک زمان باردار هستند.

فصل اول این مجموعه مستند از شبکه سه سیما و افق پخش شد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

فصل دوم «پا به ماه» چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود و همچنین تکرار آن پنجشنبه‌ها از شبکه مستند ساعت ۱۸ و جمعه‌ها ساعت ۹ از شبکه دو خواهد بود.

«پا به ماه» محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که در خانه «هنری رسانه‌ای دیما» تولید شده است.

عوامل این مستند عبارتند از تهیه کننده: مهدیه سادات محور، کارگردان و مجری طرح: امیرحسین اسیوند، صدابردار: محمدرضا امین آبادی، تصویربرداری و تدوین: امیرحسین اسیوند، مدیر تولید: سمانه امینی، طراح پوستر: احمدرضا رضائی.

کد خبر 6081126 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • داستان‌های عامه ما، ریشه در واقعیت دارند/ ردّپای کهن الگوها در روایت‌های زنان/ مضامین متنوع لالایی‌ها و شعرهای زنانه
  • ماجرای ساخت یک مستند/ دیدگاه غلطی که درباره لالایی‌ها وجود دارد
  • «پا به ماه» روایت کرد/ ۲ خواهر دوقلو که با هم باردار شدند
  • روایت زندگی شهدا از نگاه مستندسازان رادیویی
  • آغاز پخش فصل دوم برنامه «پا به ماه» از شبکه دو سیما
  • روایت تجربه‌ای ۲ ساله در یک جشنواره رادیویی/ من یک مادر هستم
  • فصل دوم مستند «پا به ماه» از شبکه دو سیما
  • چرا زندگی پس از زندگی هنوز پربیننده است؟
  • اولین مستند شهید آوینی پس از ۴۴ سال رونمایی شد
  • چرا «زندگی پس از زندگی» هنوز پربیننده است؟