Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@09:22:53 GMT

هنر یک نقاش حرفه ای بر روی پایه پل + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۸۹۷۱۶

هنر یک نقاش حرفه ای بر روی پایه پل + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، یک هنرمند بر روی یکی از پایه های پل نقاشی را ترسیم کرد که انگار در محیط محو شده است. در ادامه فیلمی از نقاشی این هنرمند را مشاهده می کنید.  

 

 

بیشتر بخوانید:

نقاشی‌هایی که نمی‌توانید آنها را از واقعیت تشخیص دهید! + فیلم

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام/

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جذاب ترین ها هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۹۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز جهانی هنر ۱۴۰۳ + شعار و پوستر World Art Day 2024

روز جهانی هنر ۱۴۰۳ (World Art Day) هر سال در ۱۵ آوریل جشن گرفته می‌شود و به ترویج، توسعه و گرامی داشتن هنر در سراسر جهان اختصاص دارد. روز جهانی هنرمند نیز در ۲۵ اکتبر برگزار می‌شود. شعار روز جهانی هنر ۱۴۰۳ «باغی از بیان: پرورش جامعه از طریق هنر» است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، هنر، خلاقیت، نوآوری و تنوع فرهنگی را میان همه مردم در سراسر جهان پرورش می‌دهد و نقش مهمی در به‌اشتراک‌گذاری دانش و تشویق کنجکاوی و گفت‌وگو در این زمینه ایفا می‌کند. به این ترتیب توسعه بیشتر هنر ابزاری برای دستیابی به جهانی آزاد و صلح‌آمیز محسوب می‌شود.

روز جهانی هنر

چهلمین نشست کنفرانس عمومی یونسکو در سال ۲۰۱۹، روز جهانی هنر را ۱۵ آوریل (۲۷ فروردین ۱۴۰۳)، تعیین کرد. این روز به‌منظور تقویت پیوند بین تولیدات هنری و جامعه، افزایش آگاهی از انواع بیان‌های هنری و برجسته کردن مشارکت هنرمندان در توسعه پایدار انتخاب شد.

روز جهانی هنر فرصتی برای برجسته کردن اهمیت آموزش هنر در مدارس است زیرا اعتقاد بر این است که فرهنگ می‌تواند به آموزش فراگیر و عادلانه کمک کند. از آنجایی که روز جهانی هنر به ترویج خلاقیت، نوآوری و تنوع فرهنگی اختصاص دارد، فرصتی را برای همه فراهم می‌کند تا امور هنری را یاد بگیرند و به اشتراک بگذارند و جشن بگیرند.

جشن‌های روز جهانی هنر به تقویت پیوندهای بین خلاقیت‌های هنری و جامعه کمک، آگاهی بیشتر از تنوع بیان‌های هنری را تشویق و سهم هنرمندان را در توسعه پایدار برجسته می‌کند.

تاریخچه روز جهانی هنر

روز جهانی هنر در ۱۵ آوریل در مجمع عمومی انجمن بین‌المللی هنر اعلام شد. این تاریخ برای گرامیداشت روز تولد لئوناردو داوینچی مشهور انتخاب شد. داوینچی به‌عنوان نماد صلح جهانی، آزادی بیان و چندفرهنگی شناخته می‌شود. اولین روز جهانی هنر توسط تمامی کمیته‌های ملی انجمن بین‌المللی هنر (I.A.A.) حمایت شد.

هنر در اشکال و دسته بندی‌های متفاوتی وجود دارد که می‌تواند معماری، موسیقی، نقاشی، مجسمه‌سازی، ادبیات یا حتی سینما باشد و راهی است که افراد می‌توانند خود را از طریق خلاقیت بیان کنند.

دانستنی‌های جالب هنری

هزاران سال است که مردم به خلق آثار هنری می‌پردازند، بنابراین از داستان‌های ناگفته پنهان در پشت نقاشی‌های نمادین گرفته تا حقایق شگفت‌انگیز درباره هنرمندان مشهور، حقایق درباره تاریخ و توسعه هنر کم نیست.

یکی از قدیمی‌ترین آثار هنری شناخته‌شده، نقاشی غاری در اندونزی است که قدمت آن به ۴۰ هزار سال قبل از میلاد می‌رسد. گران‌ترین اثر هنری جهان، نقاشی لئوناردو داوینچی با عنوان سالواتور موندی (Salvator Mundi) است. «مونالیزا» اثر لئوناردو داوینچی به خاطر لبخند مرموزش مشهور است، اما هیچ ابرو یا مژه‌ای ندارد. این تابلو به‌دلیل تمام نامه‌های عاشقانه‌ای که دریافت می‌کند، صندوق پستی خود را در موزه لوور دارد. نقاشی سورئال و خارق‌العاده هیرونیموس بوش، «باغ لذت‌های دنیوی»، دارای یک طرح سه‌گانه است که در آن هر پانل روایت متفاوتی را بیان می‌کند. ونسان ون‌گوگ تا زمانی که زنده بود بیش از یک اثر هنری و چند طراحی نفروخت.

شعار روز جهانی هنر ۱۴۰۳

شعار روز جهانی هنر ۱۴۰۳ «باغی از بیان: پرورش جامعه از طریق هنر» است.

کد خبر 744821

دیگر خبرها

  • نقاشی و رنگ آمیزی گرافیکی شگفت انگیز (فیلم)
  • نقاشی امواج و ساحل با رزین (فیلم)
  • واکنش هنرمند ایرانی به عملیات انتقامی ایران از اسرائیل | توصیف وعده صادق با الهام از شب پُرستاره ون‌گوگ | عکس
  • روز جهانی هنر ۱۴۰۳ + شعار و پوستر World Art Day 2024
  • (تصاویر) مزرعه کُلزا نقاشی زرد رنگِ طبیعت
  • تابلوی «شب پرستاره» ون‌گوگ پس از یک قرن به حقیقت پیوست!
  • عکس| پست عجیب دنی آلوز؛ دوستت دارم دلقک من!
  • نمایش نقاشی‌های نجات‌یافته از آتش «نوتردام»‌
  • اکران اختصاصی فیلم «آپاراتچی» در ارومیه
  • حراج ۲ نقاشی کمیاب