Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: انتخاب استاندار کرمانشاه با تأخیر اتفاق افتاد و حال که این اتفاق افتاده است انتظار داریم که فرزند کرمانشاه اولویت نخست را حل مشکل اشتغال جوانان این استان بگذارد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های فراوان کرمانشاه در حوزه گردشگری، معادن و کشاورزی، افزود: توجه به ظرفیت‌های داخلی استان کرمانشاه می‌تواند مشکلات استان را حل کند؛ ظرفیت و پتانسیل هم مرزی کرمانشاه با کشور عراق و مرزهای رسمی این استان با کشور عراق کمک کننده به حل مشکلات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه به بهره گیری از ظرفیت صادرات در منطقه اشاره و تصریح کرد: انتظار می‌رود راه اندازی سریع‌تر منطقه آزاد قصر شیرین برای رونق بخشی به حوزه صادرات در دستور کار استاندار جدید کرمانشاه قرار گیرد.

وی با تاکید بر لزوم همدلی و وحدت برای پیشبرد اهداف استان کرمانشاه، بیان کرد: رسیدگی به اشتغال باید جای سیاسی‌کاری را در استانداری گرفته و حل مشکل اشتغال در استان اولویت کاری باشد تا رتبه کرمانشاه در شاخص‌های فلاکت روندی نزولی به خود بگیرد.

حسینی کیا با اشاره به اهمیت انتخاب استاندار بومی در دولت‌ها، گفت: انتخاب استاندار بومی در هر استان می‌تواند به بهره گیری بیشتر از ظرفیت‌های اقلیمی، فرهنگی و آداب و رسوم کمک کند و امیدواریم انتخاب آقای امیری مقدم به عنوان استاندار بومی کرمانشاه گام بلندی در تحقق اهداف و منافع مردم کرمانشاه باشد.

کد خبر 5396297

منبع: مهر

کلیدواژه: سید جواد حسینی کیا کرمانشاه استاندارکرمانشاه استانداری کرمانشاه شهرستان سنقر ویروس کرونا بوشهر قاسم سلیمانی خطبه های نماز جمعه عکس استانها کرمانشاه شهید گمنام خسارات سیلاب دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی تشییع و خاک سپاری شهید گمنام آمار کرونا ایام فاطمیه تشییع شهدا گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۰۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستورکار قرار گرفتن برگزاری پنج برنامه در حوزه گردشگری خوراک

وحید امیری معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه با اشاره به جایگاه کرمانشاه در حوزه گردشگری خوراک در کشور، گفت : باتوجه به اینکه کرمانشاه دومین جهانشهر خلاق خوراک ایران به شمار می‌رود، لذا باید به معرفی ظرفیت‌های استان در حوزه گردشگری خوراک بپرداریم. 

وی افزود: به این منظور امسال در تلاشیم تا با تدارک برنامه‌ها و رویداد‌های مختلفی روی گردشگری خوراک در استان تمرکز داشته باشیم. 

معاون گردشگری استان تصریح کرد: یکی از این برنامه ها، برگزاری اولین جشنواره خوراک در محور تاریخ و تمدن با همکاری سه استان غرب کشور یعنی کرمانشاه، همدان و کردستان است. 

وی از برگزاری اولین رالی خوراک در استان هم به عنوان یکی دیگر از این رویداد‌ها نام برد و گفت: مقرر شده این رویداد با همکاری کانون اتومبیلرانی و فدراسیون گردشگری خوراک ایران در کرمانشاه برگزار شود و در طی مسیر رالی، خوراک‌های بومی کرمانشاه که مناسب برای مسافرت‌ها است، پخت شود. 

امیری از راه اندازی آشپرخانه صنعتی آموزش آشپزی، آکادمی گردشگری خوراک و خانه خلاق گردشگری خوراک در کرمانشاه خبرداد و گفت: این سه مرکز قرار است با همکاری بخش خصوصی در کرمانشاه راه اندازی شوند تا گامی برای آموزش آشپز‌های ماهر در زمینه خوراک‌های بومی، تهیه و پخت غذا‌های محلی و نوآوری در این غذا‌ها باشد. 

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه از نیمه‌های تیرماه شروع ماه محرم را در پیش خواهیم داشت، بنابراین تلاش شده تا این رویداد‌ها را پیش از شروع این ماه برگزار کنیم. 

معاون گردشگری استان تاکید کرد: علیرغم اینکه کرمانشاه خوراک‌های بومی و اصیل بسیار خوشمزه‌ای دارد که قابلیت معرفی به تمام علاقمندان به گردشگری خوراک را در ایران دارند، اما متاسفانه در سال‌های گذشته تنها دو خوراک کرمانشاه یعنی دنده کباب و خورشت خلال معروف شده که باید با رویداد‌های مختلف زمینه‌ای برای معرفی سایر خوراک‌های بومی و اصیل استان داشته باشیم .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • اشتغال ۷۰۰ نفر دربازارچه‌های مرزی خراسان رضوی
  • بازارچه‌های مرزی خراسان رضوی اشتغال ۷۰۰ نفر را فراهم کردند
  • دستورکار قرار گرفتن برگزاری پنج برنامه در حوزه گردشگری خوراک
  • مصوبات مهم سفر رئیس جمهور به لرستان عملیاتی نشده است
  • مصوبات مهم سفر رئیس جمهور به لرستان عملیاتی نشد
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت سیزدهم است
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت است/ توفیق دیپلماسی اقتصادی
  • ۲ دانشکده جدید در استان کرمانشاه ایجاد می‌شود
  • مرز خسروی فعال‌تر می شود