Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@16:56:13 GMT

آغاز فروش نقدی محصولات هایما + جزئیات

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۹۰۶۳۳

آغاز فروش نقدی محصولات هایما + جزئیات

ایران خودرو در راستای اجرای سیاست‌های وزارت صمت در تنظیم بازار خودرو،‌ طرح فروش فوق‌العاده محصولات خانواده هایما را به اجرا می‌گذارد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در این طرح دو محصول هایما S5 مجهز به گیربکس 6AT جدید (595 میلیون تومان) و هایما S7 پلاس توربوشارژ اتوماتیک (675 میلیون تومان) با موعد تحویل سه ماهه عرضه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قرعه کشی این طرح شنبه 25 دی‌ماه با حضور نمایندگان نهادهای ناظر در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو برگزار خواهد شد.

* شرایط فروش فوق العاده خانواده هایما با موعد تحویل 3 ماهه و از طریق قرعه کشی به شرح زیر است:

1 - ثبت نام محصولات این بخشنامه مطابق جدول انتهای بخشنامه از روز سه شنبه مورخ 1400/10/21 شروع و تا پایان روز پنج شنبه مورخ 1400/10/23 ادامه خواهد داشت.

2 - در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز خریدار ( شرایط عمومی و اختصاصی ) در هرمرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی میشود و وجه مشتری حداکثر ظرف مدت 20 روز به شماره شبای معرفی شده، مسترد میگردد و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شرکت نخواهد بود

3 - به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق میگیرد.

4 - انتقال امتیاز و حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث ممنوع میباشد.

5 - گارانتی خودرو پس از 5 ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل میگردد و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل 1000 کیلومتری خودرو نیز الزامی است.

6 - انتخاب رنگ خودرو پس از اعلام اسامی منتخبین و توسط مشتری در مرحله واریز وجه صورت خواهد گرفت.

7 - در صورت بروز هرگونه تاخیر احتمالی در تحویل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، معادل 36 درصد سالیانه (3 درصد ماهانه)، خسارت تاخیر به صورت روز شمار محاسبه و مطابق ضوابط قابل پرداخت خواهد بود.

8 - محصولات این بخشنامه با روش قرعه کشی عرضه میگردد و محدودیت های ثبت نام های قرعه کشی در آن لحاظ نمیگردد.

9 - متقاضیانی که در بخشنامه های قبلی فروش بدون قرعه کشی خانواده هایما ثبت نام نموده اند، امکان ثبت نام در این بخشنامه را ندارند.

 

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ایران خودرو خودرو ایران خودرو خودرو قرعه کشی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۰۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخفیف ۲۰ درصدی بازارچه‌های نوروزی صنایع‌دستی در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه از تخفیف ۲۰ درصدی بازارچه های نوروزی صنایع دستی در سطح استان خبر داد.

امین کوگانی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برپایی بازارچه‌های نوروزی صنایع دستی در ۱۷ نقطه استان، اظهار کرد: در این بازارچه ها صنایع دستی و سوغات استان کرمانشاه در ۱۷۵ غرفه و ۵۹ سیاه چادر به گردشگران و میهمانان نوروزی عرضه می شود. 

وی افزود: خوشبختانه طی روزهای گذشته استقبال بسیار خوبی از بازارچه های نوروزی صنایع دستی استان شده، بگونه ای که تاکنون بیش از پنج میلیارد تومان فروش داشته اند. 

معاون صنایع دستی استان اضافه کرد: باتوجه به استقبال گسترده گردشگران نوروزی از این بازارچه ها و به مناسبت ماه مبارک رمضان و ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) در نظر داریم محصولات بازارچه های نوروزی صنایع دستی و سوغات را در سطح استان با تخفیف ویژه به گردشگران و میهمانان نوروزی عرضه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: براین اساس تمام محصولات عرضه شده در بازارچه های نوروزی صنایع دستی وسوغات استان با تخفیف ۲۰ درصدی به گردشگران عرضه خواهد شد. 

کوگانی یادآور شد: تخفیف محصولات بازارچه های نوروزی صنایع دستی و سوغات استان از امروز(هفتم فروردین) آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت. 

وی در پایان با بیان اینکه برپایی بازارچه های صنایع دستی به معرفی هرچه بیشتر هنرهای دست ساز هنرمندان صنعتگر کرمانشاهی کمک کرده، افزود: همچنین با توجه به اینکه هنرمندان صنعتگر استان در فصل زمستان از نظر فروش محصولات خود دوره رکودی را پشت سر گذاشته اند، خوشبختانه بازارچه های نوروزی صنایع دستی کمک کرده تا آمار فروش خوبی داشته باشند که بخشی از آن رکورد را جبران خواهد کرد. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تاریخ جدید واریز یارانه نقدی با افزایش ۱۵ درصدی
  • تاریخ جدید واریز یارانه نقدی فروردین با افزایش ۱۵ درصدی/ واریزی ۱ میلیون و ۳۸۰ هزارتومانی برای این خانوار‌ها
  • یارانه فروردین یک میلیون و ۳۸۰ هزارتومان می شود؟
  • خرید انواع ویپ و پاد به صورت عمده و تکی با بهترین قیمت
  • کشف سیگار خارجی قاچاق در آمل
  • معاون وزیر نفت : در مرز‌های کشور گازوئیل لیتری ۲۵ تا ۳۰ هزار تومان به فروش می‌رسد/ بارنامه جعلی صادر می‌شود، بدون اینکه باری جابه‌جا شده باشد
  • تحویل خودروهای مشتریان زامیاد در ایام عید نوروز/ تسهیلات ویژه برای تحویل حضوری محصولات زامیاد
  • فروش ۶ میلیاردی صنایع‌دستی فارس از بازارچه‌های نوروزی
  • تخفیف ۲۰ درصدی بازارچه‌های نوروزی صنایع‌دستی در کرمانشاه
  • تحویل سه هزار واحد مسکن مهر پردیس تا خرداد ماه