Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

 این حادثه در محور بهبهان -رامهرمز پس از روستای کردستان رخ داده است و هم اکنون نیروهای امدادی مشغول امدادرسانی  هستند.

به گزارش تین نیوز به نقل از صدا و سیما، مهرداد سنا ، رئیس مرکز فوریت های پزشکی شهرستان بهبهان گفت : در این حادثه تاکنون ۴ نفر جان خود را از دست دادند.

تصادف ۵۹ خودرو در ۲ حادثه جداگانه

رئیس پلیس راه خوزستان در تشریح جزئیات تصادف زنجیره‌ای گفت: این حادثه در ۲ لاین رخ داده که در یک لاین ۹ خودرو با هم برخورد کرده اند و در لاین مقابل، در فاصله حدود ۲۰۰ متری، حدود ۵۰ خودرو تصادف کردند و ۳ خودرو دچار آتش سوزی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ رضا دولتشاهی با بیان اینکه ۳ سرنشین یک خودروی سواری و یکی از سرنشینان خودروی دیگر جان خود را از دست دادند، اظهار کرد: اغلب محور‌های خوزستان در روز‌های اخیر مه آلود هستند و شاهد وقوع چندین حادثه بودیم.

وی بیان داشت: بر اساس بررسی‌های اولیه، رعایت نکردن سرعت مطمئنه در وضعیت مه آلود، عامل وقوع حادثه امروز بوده است، اما علت دقیق، بعد از بررسی‌های کامل اعلام می‌شود.

امدادرسانی هلال احمر به مصدومان حادثه

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به اعزام ۳ تیم عملیاتی امداد و نجات به محل حادثه گفت: ۴۰ نفر از جمله یک مادر باردار در این سانحه رانندگی مصدوم شدند.

علی پهلوان بیان داشت: هم اکنون امدادگران هلال احمر در کنار سایر دستگاه‌های امدادرسان در حال ارائه خدمات پیش بیمارستانی و امدادی هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: محور بهبهان رامهرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۰۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدوم شدن ۹ نفر بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بم _ ریگان

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدبارانی، صبح سه شنبه گفت: امروز صبح در محور شهرستان‌های بم _ ریگان چند خودرو با هم برخورد داشتند که منجر به مصدومیت ۹ نفر شد.

وی افزود: مصدومان این حادثه توسط چندین دستگاه آمبولانس به بیمارستان پاستور بم منتقل شده‌اند.

کد خبر 6079544

دیگر خبرها

  • ۱مصدوم و ۳ حادثه دیده درسانحه رانندگی محور میاندوآب- مهاباد
  • مصدومیت دو تن در سانحه رانندگی محور مهاباد- سردشت
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان با یک کشته و 3 مصدوم
  • حادثه رانندگی در محور خوی_چایپاره
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان چهار کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • سیلاب در محور خاش به ایرانشهر جان ۳ نفر را گرفت
  • سیلاب محور خاش به ایرانشهر جان ۳ نفر را گرفت
  • مصدوم شدن ۹ نفر بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بم _ ریگان
  • ۲۲ مصدوم در سوانح رانندگی کرمان