Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@09:12:05 GMT

بی‌خانمان‌های اهر سامان نیافتند

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۹۰۹۶۶

‍‍‍‍‍‍

دریافت 86 MB

به گزارش خبرنگار مهر، روز ۲۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ اولین گزارش ویدئویی از وضعیت زندگی بی‌خانمان‌های اهر در خبرگزاری مهر منتشر شد که واکنش‌های مختلفی از مسؤولان و مردم اهر را به همراه داشت. ساعتی بعد از انتشار این گزارش؛ رئیس بهزیستی اهر طی تماس تلفنی از جمع‌آوری بی‌خانمان‌ها از سطح شهر و ارجاع‌شان به کمپ ترک اعتیاد خبر داد و گفت: بنا به دستور فرماندار، شهرداری اهر متعهد به پرداخت هزینه‌های اسکان این افراد در کمپ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیلی اکبرزاده، سامان‌دهی بی‌خانمان‌ها را وظیفه شهرداری و پلیس مبارزه با مواد مخدر دانست و گفته بود: «ما هم بر حسب تأکید فرماندار اهر به موضوع ورود کرده‌ایم و ایجاد گرم‌خانه در اهر را پیگیری خواهیم کرد».

پس از گذشت ۲۳۵ روز و حدود ۸ ماه، وضعیت بی‌خانمان‌های اهر را در این فیلم مشاهده می‌کنید. بر خلاف وعده‌ها، شهرداری اهر هزینه ۳ ماه اسکان بی‌خانمان‌ها در کمپ را نپرداخته و حالا ۷ نفر از بی‌خانمان‌ها در اتاقکی در پارک آتالار ساکن شده‌اند، اتاقی که فاقد سیستم گرمایشی، سرویس بهداشتی، حمام و… است.

کد خبر 5396125

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان اهر بی خانمان گرمخانه ویروس کرونا بوشهر قاسم سلیمانی خطبه های نماز جمعه کرمانشاه عکس استانها شهید گمنام خسارات سیلاب دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی آمار کرونا تشییع و خاک سپاری شهید گمنام تشییع شهدا ایام فاطمیه گرگان بی خانمان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۰۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مذاکرات بایرن مونیخ با رالف رانگنیک

جست‌وجوی سران بایرن مونیخ برای انتخاب سرمربی فصل آینده و اخبار ضدونقیض در این خصوص همچنان ادامه دارد

طرفداری | با تمدید قرارداد یولیان ناگلزمان با تیم ملی آلمان، برنامه‌های بایرن مونیخ برای جانشینی توماس توخل تغییر کرد و همان‌طور که دیروز خواندید، رالف رانگنیک گزینه اول هدایت بایرن مونیخ برای فصل 25-2024 است.

به گزارش اسکای آلمان، رالف رانگنیک و روبرتو دزربی دو گزینه هدایت بایرن مونیخ هستند و رانگنیک شانس بسیار بالاتری دارد. مذاکرات میان بایرن مونیخ و سرمربی کنونی تیم ملی اتریش شروع شده و پس از ماندنی شدن ژابی آلونسو در بایرلورکوزن، مکس ابرل مدیر ارشد بایرن مونیخ با رالف رانگنیک ملاقات داشته است. مکالمات بین طرفین مثبت بوده و طی چند روز اخیر نیز تماس‌هایی میان آن‌ها برقرار شده است. 

مسئله قابل توجه، قرارداد رانگنیک با فدراسیون فوتبال اتریش تا جام جهانی 2026 است و بایرن مونیخ برای استخدام این سرمربی 65 ساله باید غرامت پرداخت کند. با وجود تکذیب فدراسیون فوتبال اتریش در خصوص پرس‌وجو از وضعیت رانگنیک، این سرمربی پیشین منچستریونایتد برای پذیرش شغل بایرن مونیخ مشتاق است اما برای توافق نهایی، اتفاق‌های زیادی باید بیفتد و رانگنیک هنوز تصمیم نهایی را نگرفته است. 

از طرفی بیلد گزارش داده علاوه بر رالف رانگنیک، بایرن مونیخ وضعیت اونای امری، سرمربی استون ویلا را هم پیگیری می‌کند. 

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • گزارش مغرضانه وزارتخارجه آمریکا درباره وضعیت حقوق بشر در ایران
  • گزارش مغرضانه آمریکا درباره وضعیت حقوق بشر در ایران
  • پاکسازی حریم رودخانه زاینده رود
  • تجمع مقابل دیوان عالی آمریکا در حمایت از افراد بی خانمان
  • آغاز مذاکرات بایرن مونیخ با رالف رانگنیک
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی‌ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است
  • بررسی امکان جریمه افراد بی‌خانمان در آمریکا