Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه به نقل از روابط عمومی هلال احمر استان آذربایجان‌غربی  امیر جعفرزاده از برخورد خودروی پژو ۴۰۵ با وانت نیسان در محور میاندوآب_مهاباد که منجر به فوت ۱ نفر از سرنشینان خودرو شد، خبر داد و اظهارداشت: این حادثه ساعت ۲۰:۰۴ تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۹ در کیلومتر ۱۴ محور میاندوآب به مهاباد اتفاق افتاد، که با اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان و فوریت های  پزشکی ۱۱۵، تیم امدادی پایگاه امدادونجات جاده ای جمعیت هلال احمر شهرستان میاندوآب برای امداد رسانی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت : تیم پایگاه امداد و نجات جاده ای بین شهری جمعیت هلال احمر شهرستان میاندوآب بعد از حضور در محل حادثه، ۷ نفر دچار حادثه شده بودند که فرد فوتی و مصدومان گرفتار شده در داخل  خوردوها را رها سازی و فرد فوتی را به مراجع ذیصلاح حاضر در صحنه تحویل داده شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی افزود : این حادثه ۶ مصدوم در پی داشت که از این تعداد ۱ نفر از مصدومین که دچار ترومای سر شده بود پس از انجام اقدامات اولیه پبش بیمارستانی توسط آمبولانس جمعیت هلال احمر به بیمارستان فاطمه الزهرا میاندوآب و ۵ نفر از مصدومین توسط عوامل فوریت ۱۱۵ اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۱۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ مصدوم در واژگونی یک پیکان

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین از واژگونی خودروی پیکان در محور تاکستان به قزوین و برجای ماندن ۹ مصدوم خبر داد.   به گزارش ایسنا، ناصر صبوری غیاثوند درخصوص تصادف در محور قزوین به تاکستان اظهار کرد: در ساعت ۱۵:۰۵ جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ گزارشی مبنی بر واژگونی خودرو پیکان در کیلومتر ۱۷ محور تاکستان به قزوین به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.   بنا بر اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قزوین، وی ادامه داد: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه نرجه جمعیت هلال احمر شهرستان تاکستان به محل حادثه اعزام شدند.   صبوری غیاثوند گفت: این حادثه ۹ مصدوم برجای گذاشت که پس از ارزیابی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی ۲ مصدوم توسط نجات‌گران پایگاه نرجه و ۶ مصدوم دیگر نیز توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شدند، یک مصدوم نیز به طور سرپایی مداوا شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی در محور خوی-مرند
  • ۹ مصدوم در واژگونی یک پیکان
  • ۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس و کامیون در محور انار به مهریز 
  • ۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس و کامیون در محور انار به مهریز
  • ۲ مصدوم در حادثه رانندگی در محور قزوین - رشت
  • ۱مصدوم و ۳ حادثه دیده درسانحه رانندگی محور میاندوآب- مهاباد
  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف رانندگی در صوفیان
  • یک فوتی و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی صوفیان
  • ۲ فوتی و ۵ مصدوم در تصادف محور قاینات
  • حادثه رانندگی در محور خوی_چایپاره