Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@22:09:03 GMT

فلاح: از جوانان پیکان در آینده بیشتر می‌شنوید

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۹۱۴۱۷

فلاح: از جوانان پیکان در آینده بیشتر می‌شنوید

سامان فلاح یکی از بازیکنان جوان پیکان است که مجتبی حسینی به او اعتماد کرده و از او در ترکیب ثابت استفاده می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم جوان پیکان در تهران به کسب تساوی با تیم سرسخت آلومینیوم رضایت داد. سامان فلاح در مورد این دیدار گفت: بازی خوب و پایاپای بود؛ البته موقعیت‌های ما بیش تر از آلومینیوم بود و می‌توانستیم برنده بازی باشیم ولی روی اشتباه خودمان گل دریافت کردیم و تا دقیقه ۹۰ هر چقدر سعی کردیم گل برتری را بزنیم نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او در مورد قضاوت داور و بازگرداندن رایش ادامه داد: یک صحنه بحث برانگیز وجود داشت. داور وسط برای ما پنالتی اعلام کرد ولی بعد از مشورت با کمک داور، پنالتی را برگرداند و ما هم به تصمیمش احترام گذاشتیم. در نیمه دوم چندبار کادر فنی و بازیکنان آلومینیوم سروصدا کردند و داور تحت تاثیر آنها قرار گرفت ولی به نسبتا خوب بود و داوری بدی نداشتیم.

 

مدافع پیکان در مورد حضور ۹ بازیکن ۲۳ ساله این تیم در دیداری که خودش هم جزو آنها بود بود عنوان کرد: آقای حسینی همیشه تیم های جوان و خوبی را در اختیار داشته و امسال هم از نفرات جوان استفاده می کند. پیکان همیشه جوان‌های خوبی داشته و آقای حسینی خیلی با جوانان صحبت می‌کند و آنها هم می‌توانند در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند. باید بابت اعتماد به جوانان از آقا مجتبی تشکر کنم انشالله در ادامه جواب محبت هایش را بدهیم.

 

وی با اشاره به شرایط پیکان از لحاظ سخت افزاری گفت: زمین، سالن بدنسازی و تمام امکانات را داریم ولی مشکل اصلی ما زمین بازی است. اول فصل در شهرقدس بازی می‌کردیم و بعد هم به انقلاب و دستگردی رفتیم و فعلا هم در دستگردی هستیم و کمی در امر میزبانی مشکل داشتیم و باید در بازی‌هایی که میزبان هستیم بتوانیم پیروز شویم.

 

فلاح در پایان در مورد دیدار هفته آینده افزود: مس همیشه بازیهای پر گلی انجام داده و امیدوارم این بازی پرگل اما به سود ما باشد و دست پر از زمین خارج شویم.

سامان فلاح پیکان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سامان فلاح پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۱۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با نبرد تکراری مس و پیکان

در نخستین دیدار از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال امروز (پنجشنبه) دو تیم مس رفسنجان و پیکان به مصاف هم خواهند رفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نخستین دیدار از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ساعت 17:45 امروز (پنجشنبه) در شهر رفسنجان برگزار خواهد شد و مس و پیکان پس از دو هفته‌ باید به مصاف هم بروند. دو تیم در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر در رفسنجان با هم بازی کردند که نتیجه آن دیدار با تساوی 2-2 خاتمه یافت اما دیدار دوباره آنها باید برنده داشته باشد. مس با حذف استقلال به این مرحله رسیده و پیکان هم تیم دسته دومی ستارگان بهمن جوان را از پیش رو برداشته است.

صعود بدون مسابقه سپاهان در جام حذفی؟

مس پس پس از حضور نویدکیا، عملکرد خوبی داشته و در 11 بازی (10 بازی لیگ و یک بازی جام حذفی) شکست نخورده است. آخرین شکست مسی‌ها مربوط به بازی مقابل استقلال خوزستان در هفته چهاردهم لیگ برمی‌گردد و شاگردان محرم نویدکیا بیش از 120 روز است که طعم شکست را نچشیده‌اند. پیکان هم با رضا عنایتی روند روبه‌رشدی داشته و با قرار گرفتن در رتبه دوازدهم جدول تا حدودی خیال این تیم از سقوط راحت شده است. دیدار دو تیم از جنبه‌ای دیگر هم می‌تواند حائز اهمیت باشد، تقابل رضا عنایتی سرمربی پیشین تیم امید و محرم نویدکیا که یکی از گزینه‌های هدایت این تیم بود. 

برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی:

پنجشنبه 6 اردیبهشت

مس رفسنجان- پیکان تهران - ساعت 17:45- ورزشگاه شهدای مس رفسنجان

جمعه 7 اردیبهشت

مس کرمان- چادرملو اردکان- ساعت 17:45- ورزشگاه امام علی(ع) کرمان

فجر شهیدسپاسی شیراز- گل گهر سیرجان - ساعت 18- ورزشگاه حافظیه شیراز

هوادار تهران- مس سونگون - ساعت 18:15- ورزشگاه پاس قوامین تهران

آلومینیوم اراک- پرسپولیس- ساعت 18:15- ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک

تراکتور تبریز- ذوب آهن اصفهان- ساعت 18:30- ورزشگاه یادگار امام

ملوان بندرانزلی- سایپا تهران- ساعت 18:30- ورزشگاه سیروس قایقران

آبی‌پوشان ملاثانی- سپاهان- ساعت 19:30- ورزشگاه بهنام محمدی مسجدسلیمان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با نبرد تکراری مس و پیکان
  • نویدکیا: تلاش می‌کنیم از این مرحله عبور کنیم
  • نویدکیا: تلاش زیادی لازم داریم که از این مرحله عبور کنیم
  • نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم
  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود
  • ۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج
  • یک دوئل مرغوب ایرانی در جام حذفی
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • آزمون: بازیکنان جوان پشتوانه تیم ملی هستند
  • روایت مفاخر ایران زمین در مجموعه مستند «تازه نفس»