Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-سرپرست سازمان مدارس و مراکز غیردولتی از اجرای طرح مدرسه شیشه‌ای تا سال ۱۴۰۱ خبر داد.

 احمد محمودزاده گفت: در طرح مدرسه شیشه‌ای که پس از راه اندازی سامانه مشارکت های مردمی محقق می‌شود، تمام فرآیندهای مدارس از ثبت درخواست و صدور مجوز تا تعیین شهریه، ثبت شکایت، رتبه بندی و غیره در این سامانه انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: طرح رتبه‌بندی مدارس غیردولتی هم در قالب همان طرح مدرسه شیشه‌ای است که در سه سطح پیش‌بینی شده است.

برای سال آینده، قانونی در مجلس در دست تصویب است که به تعیین شهریه‌ها کمک می‌کند. بر اساس قانون جدید، قرار است سقف شهریه فوق‌ برنامه مدارس غیردولتی در هیچ حالتی، بیشتر از ۵۰ درصد شهریه مصوب نباشد.

به گفته محمودزاده حقوق و ساعات تدریس معلمان مدارس غیردولتی در سال‌های آتی همانند معلمان مدارس آموزش و پرورش می‌شود.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی گفت: کلاس‌های درس مدارس غیردولتی بنابر شرایط و بتدریج حضوری می‌شوند.

۹۰ درصد آموزش‌ها در مدارس غیردولتی با در نظر گرفتن ساحت‌های تربیتی براساس سند تحول بنیادین به صورت ترکیبی و تلفیقی شامل آموزش مجازی، حضوری و بسته های یادگیری تداوم دارد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مدارس غیردولتی مدرسه شیشه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۱۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی سامانه مردمی‌سازی نظارت بر فضا‌های تبلیغاتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، مدیرکل تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در سامانه «نظارت مردمی بر تبلیغات»، شهروندان می‌توانند با مراجعه به شناسه اینترنتی #نظارت_بر_تبلیغات در پیام رسانه‌های داخلی، به ارسال شکایات، انتقاد و پیشنهاد متعهدانه خود در حوزه تبلیغات اقدام کنند.
به گفته عباس محمدیان، سامانه نظارت مردمی بر فضای تبلیغات کشور با امکان گزارش تخلفات در بستر‌های مختلف مجازی و حقیقی برای کاربران در دسترس عموم قرار گرفته است.
وی؛ افزایش دقت و سرعت نظارت، کاهش هزینه‌ها، افزایش اعتماد عمومی به نظام تبلیغاتی کشور، ارتقای سلامت تبلیغات، ایجاد زمینه رقابت سالم در فضای تبلیغاتی را از جمله فواید مردمی‌سازی نظارت‌ها در حوزه تبلیغات دانست..
به گفته مدیرکل تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: شاخص‌ها و معیار‌های تشخیص تخلفات بر اساس قوانین و مقررات موجود در حوزه تبلیغات، قانون نظام صنفی، قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و آئین‌نامه اجرایی آن تدوین شده است.

دیگر خبرها

  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • راه اندازی سامانه مردمی‌سازی نظارت بر فضا‌های تبلیغاتی
  • دریافت شهریه مدارس و مراکز آموزشی غیر دولتی تنها براساس کیفیت آموزشی
  • پیش‌ثبت‌نام در مدارس غیردولتی با شهریه سال گذشته؟
  • فقط ۳ درصد اعتبارات نوسازی مدارس استان به کبودراهنگ اختصاص یافت
  • شهریه جدید مدارس غیردولتی اعلام شد
  • پیش ثبت‌نام در مدارس غیردولتی با شهریه سال گذشته