Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@14:04:57 GMT

رئال نه؛ امباپه در PSG می‌ماند

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۹۱۴۷۸

رئال نه؛ امباپه در PSG می‌ماند

شاید تصمیم کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، برای تابستان آینده چندان مطابق انتظار مدیران رئال مادرید نباشد.

به گزارش "ورزش سه"، اکثر منابع خبری در هفته‌های اخیر از تصمیم امباپه مبنی بر جدایی از پاری سن ژرمن در پایان فصل و انتقال به رئال مادرید به عنوان بازیکن آزاد خبر داده بودند.

با این حال نشریه لوپاریزین در روز دوشنبه مدعی شد که این بازیکن فرانسوی ممکن است تصمیمش را تغییر داده و به حضور در پایتخت فرانسه ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارداد فعلی این بازیکن با پی اس جی در پایان فصل به اتمام می‌رسد و بسیاری انتظار دارند که این بازیکن 23 ساله فصل آینده با پیراهن رئال مادرید به میدان برود، چرا که همه از علاقه قدیمی این بازیکن به بازی در سانتیاگو برنابئو خبر دارند.

 

 

اما لوپاریزین معتقد  است که او قصد دارد رسیدن به این رویا را برای مدتی به تعویق بیاندازد. امباپه این فصل در 24 بازی 13 گل برای پی اس جی به ثمر رسانده است.

در همین حال رئال مادرید نیز این فصل عملکرد درخشانی را به نمایش گذاشته و با پنج امتیاز اختلاف نسبت به تیم رده دومی سویا در صدر جدول قرار گرفته است، هرچند سویا یک بازی کمتر دارد و ممکن است این فاصله را کاهش دهد.

کارلو آنچلوتی این فصل توانسته به خوبی تیمش را مدیریت کند اما عدم موفقیت در جذب امباپه می‌تواند  ضربه بزرگی به برنامه‌های او و رئال برای فصل آینده بزند.

پی اس جی و رئال مادرید باید در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان روبروی یکدیگر قرار بگیرند و پیش از این عنوان شده بود که امباپه تا پایان بازی برگشت این مرحله هیچ تصمیمی برای آینده‌اش نخواهد گرفت. دیدار رفت این دو تیم در تاریخ 15 فوریه و دیدار برگشت در تاریخ 9 مارس برگزار خواهد شد.

پاری سن ژرمن کیلیان امباپه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن کیلیان امباپه رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۱۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ خلاصه بازی منچسترسیتی ۱ (۳) - رئال مادرید ۱ (۴)

تیم فوتبال رئال رئال مادرید با شکست منچسترسیتی در ضربات پنالتی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.

دریافت 172 MB

دیگر خبرها

  • هافبک سابق بارسا: دوست داشتم برای رئال بازی کنم!
  • ادعای عجیب ویدال: دوست داشتم برای رئال بازی کنم!
  • امباپه در زمین درست مثل رونالدو است
  • علاقه سویا به جذب دو استعداد جوان از رئال مادرید و بارسلونا
  • یک آمار جالب؛ آنچلوتیِ مربی، مانع از شکسته‌شدن رکورد آنچلوتیِ بازیکن شد!
  • فدریکو والورده بهترین بازیکن دیدار منچسترسیتی و رئال مادرید
  • فیلم/ خلاصه بازی منچسترسیتی ۱ (۳) - رئال مادرید ۱ (۴)
  • رئال روی مکرون را زمین می اندازد
  • ال‌کلاسیکوی هفته آینده جنجالی می‌شود؟
  • واکنش امباپه به پیروزی مقابل بارسلونا و آینده حرفه‌ای‌اش