Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین، در مجموع تعداد صندوق های امانات این بانک شامل بیش از ۱۰ هزار و ۵۰۰ صندوق کوچک، بیش از یک هزار و ۲۰۰ صندوق متوسط و بیش از یک هزار و ۲۰۰ صندوق بزرگ را شامل می شود.

تا سال گذشته ۴ شعبه در تهران و شهرستانها دارای صندوق های امانات فعال بود اما از سال جاری تعداد شعب فعال دارای صندوق های امانات بیشتر شده و بتدریج رو به افزایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال جاری، صندوق های فعال سه شعبه بانک گردشگری در تهران به مجموع صندوق های فعال افزوده شد و اکنون ۷ شعبه صندوق‌های امانات خود را به مشتریان و متقاضیان اجاره می دهند.

این گزارش حاکیست: قرار است تا پایان سال جاری نیز چهار شعبه دیگر بانک گردشگری در تهران نیز بتدریج فعال شوند تا مجموع شعب صندوق امانات فعال شعب بانک به ۱۱ شعبه در کشور برسد.

در حال حاضر در تهران شعب سیدجمال الدین، گلوبندک، امام حسین(ع)، سه راه عمار و مهستان و شعب مرکزی در کرمان و اصفهان دارای صندوق امانات فعال و در خدمت مردم و مشتریان بانک گردشگری هستند.

صندوق‌های امانات بانک گردشگری در شرایط امروز بهترین راه برای حفظ اسناد ارزشمند و سرمایه‌های مردم است.

شرایط استفاده از صندوق امانات بانک گردشگری برای همه افراد یکسان و مدت اجاره این صندوق‌ها یک ساله است و تمدید آن منوط به موافقت بانک خواهد بود. زمان استفاده از صندوق امانات بانک نیز فقط در ساعات اداری میسر است.

بانک گردشگری ۱۰۰ شعبه در سراسر کشور دارد.

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بانک گردشگری صندوق های امانات بانک گردشگری صندوق امانات امانات بانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۱۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است

استاندار قم با اشاره به اینکه ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است، گفت: براساس آخرین استعلامات، استان قم رتبه اول ساخت مسکن در کشور را به خود اختصاص داده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سیدمحمد آقامیری شامگاه چهارشنبه در چهارمین جلسه شورای تامین مسکن استان، اظهار داشت: هماهنگی‌ها و مکاتبات لازم با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صورت خواهد گرفت تا 3 هزار واحد مسکن برای محرومین ساخته شود. 

وی با بیان اینکه حدود 71 هزار واحد مسکونی در استان درحال ساخت است، عنوان کرد: 63 هزار واحد مسکن بر ما تکلیف شده بود، اما در حال حاضر این تعداد  را به حدود 71 هزار واحد افزایش داده‌ایم. 

استاندار قم ضمن انتقاد از عملکرد برخی بانک‌های خصوصی نسبت به طرح نهضت ملی مسکن، گفت: گزارش‌های  عملکرد بانک‌هایی که اهتمامی به موضوع اجرای طرح نهضت ملی مسکن ندارند، آماده شده و در روزهای آینده به رئیس جمهور و بانک مرکزی ارائه خواهد شد تا در خصوص فعالیت آن‌ها در استان تصمیم‌گیری شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • صندوق‌های املاک و مستغلات بورس، مسیری برای کمک به بانک‌ها جهت رهایی از بنگاهداری
  • مسدودیت میلیاردها یورو دارایی روسیه در سوئیس
  • پیش بینی حدود ۱۸ هزار میلیارد تومان بودجه برای درمان ایثارگران
  • سوئیس ۳۱۸ میلیون دلار از دارایی‌های روسیه را آزاد کرد
  • افت ۱۳هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • «میر» روسیه در ایران فعال می‌شود | جزئیات پیوستن ایران به شبکه کارت‌های اعتباری روسیه
  • وزیر امور اقتصاد و دارایی: پرسپولیس به کنسرسیومی از بانک ها واگذار شد
  • مرز خسروی فعال‌تر می‌شود