Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصغر حسن‌زاده می‌گوید قرار گرفتن نامش در بین برترین‌های دنیا مایه افتخار است.

به گزارش ایسنا، اصغر حسن‌زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران و باشگاه گیتی‌پسند، صبح امروز (دوشنبه) در لیست کاندیدای مرد سال فوتسال جهان در سال ۲۰۲۱ از سوی سایت معتبر فوتسال پلنت انتخاب شد. او باید برای به دست آوردن این سمت با الخاندرو بروتو آرژانتینی، اریک اولیمپرتغالی، استبان گوئررواسپانیایی، فرائو برزیلی رقابت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص این اتفاق گفت: خوشحالم که سبب افتخار ایران و مردم شدم. من تلاشم را می‌کنم که همیشه بهترین باشم و عملکرد خوبی چه برای باشگاهم و چه برای تیم ملی داشته باشم. البته این افتخار تنها تلاش من نبود و کمک‌ هم‌تیمی هایم بود و ایران لیاقت این را دارد که بیش از این برایش افتخارآفرینی کنیم.

بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند در خصوص شرایط گیتی‌پسند و صدرنشینی در این رقابت‌ها عنوان کرد: کار سختی در لیگ امسال داریم زیرا بازی‌ها فشرده است و رقیب سرسختی مثل مس سونگون داریم. خدا را شکر صدرنشین هستیم و برای قهرمانی تلاش می‌کنیم اما در نیم‌فصل دوم همه بازی‌ها سخت است و از پیش برنده نیستیم. فردا(سه‌شنبه) هم بازی سختی را برابر فولاد زرند داریم که تیم خوبی در این فصل نشان داده است. نمی‌توانیم حریفی را ساده بگیریم زیرا اگر در یک بازی هم لغزش کنیم، امکان دارد قهرمانی را از دست بدهیم.

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران در خصوص برنامه های فدراسیون فوتبال برای موفقیت تیم ملی در تورنمنت‌های بعدی پس از حذف باورنکردنی برابر تیم ملی قزاقستان تصریح کرد: ما بارها و بعد از هر مسابقاتی گفته‌ایم که لازمه موفقیت برنامه ریزی بلندمدت است تا بتوانیم به آن چه که می‌خواهیم دست پیدا کنیم. تیم ملی اگر بخواهد در جام جهانی بعدی و یا حتی بعدیش روی سکو برود، باید برنامه‌ریزی‌های لازم از همین الآن صورت بگیرد زیرا ما نیاز به بازی دوستانه با تیم های بزرگ و معتبر جهان داریم و برای رخ دادن این اتفاق، باید از قبل نامه‌نگاری‌ها صورت بگیرد. شما نمی‌توانید یک روزه بازی دوستانه‌ای با ۵ تیم اول رنکینگ فوتسال هماهنگ کنید. تیم ملی نیاز به بازی دوستانه، اردوهایی با امکانات مناسب و برنامه‌ریزی مدون دارد تا بتواند در جام‌های جهانی بعدی موفق باشد و روی سکو برود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: علی اصغر حسن زاده فوتسال تيم ملي فوتسال ایران استانی ورزشی بازی دوستانه تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۱۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فوتسال جام ملتهای آسیا از امروز


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، هفدهمین دوره رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا امروز با ۴ بازی در تایلند آغاز می‌شود

در نخستین روز این رقابت‌ها از گروه اول ویتنام و میانمار از ساعت۱۰/۳۰ و تایلند و چین از ساعت ۱۴/۳۰ با هم روبرو می‌شوند.

در گروه دوم هم از ساعت ۱۲/۳۰ ازبکستان با استرالیا و از ساعت ۱۷/۳۰ عربستان با عراق با هم دیدار می کنند. 

تیم ملی فوتسال ایران که با ۱۲ عنوان قهرمانی پرافتخارترین تیم آسیاست در گروه چهارم این رقابت ها  با تیم‌های افغانستان، بحرین و کویت همگروه است.

این رقابت‌ها در چهار گروه چهار تیم برگزار می‌شود و پنج تیم برتر این رقابت ها راهی جام جهانی ۲۰۲۴ می‌شوند.

این دوره از مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ محسوب می‌شود و چهار تیم نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا راهی جام جهانی خواهند شد. در صورتی که ازبکستان، میزبان جام جهانی به نیمه‌نهایی صعود کند،‌ای اف سی بازی‌های دیگری تحت عنوان پلی‌آف برگزار می‌کند تا تیم چهارم راه‌یافته به جام ملت‌های آسیا مشخص شود.

دیگر خبرها

  • بن‌گویر با این یک کلمه‌ ما را مضحکه دنیا کرد! | عکس | هرکس به‌جز نتانیاهو نخست‌وزیر می‌بود ...
  • دو مدال طلای جهانی بر گردن دانشجوی مخترع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
  • دو مدال طلا جهانی، دستاورد دانشجوی مخترع علوم پزشکی بیرجند
  • برتری کویت برابر بحرین در دیدار نخست
  • برد خفیف ایران در نیمه نخست مقابل افغانستان
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ امروز: ایران - افغانستان در گام نخست
  • دیدارهای دوستانه فوتسال، پیروزی اسپانیا و پرتغال و توقف روسیه
  • آغاز جنگ: ایران علیه تمام آسیا یا تمام آسیا علیه ایران
  • آغاز فوتسال جام ملتهای آسیا از امروز
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| عزم ایران برای زدن ۲ نشان با یک تیر