Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند - علوی رئیس اتحادیه فروشندگان مصالح ساختمانی شهرستان بیرجند گفت: از امروز کرایه حمل و نقل سیمان ۳۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

به گفته او قبل از افزایش قیمت کرایه ها، قیمت هر کیسه سیمان ۳۵ هزار تومان بود.

علوی گفت: با افزایش قیمت کرایه ها، هر کیسه سیمان ۱۰ درصد گران‌تر شده و قیمت آن به ۳۶ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان مصالح ساختمانی شهرستان بیرجند افزایش قیمت سیمان در حال حاضر به علت افزایش قیمت مواد اولیه یا موارد جانبی مثل لاستیک و روغن ماشین اتفاق می‌افتد.

او گفت: اکنون مشکلی در تأمین سیمان برای استان نداریم و تا زمانی که صادرات مانند گذشته رونق نداشته باشد، کمبودی رخ نمی‌دهد و افزایش قیمت آنچنانی نخواهیم داشت.

به گفته علوی یکی از علت‌های مهم در افزایش قیمت سیمان می‌تواند قطعی برق باشد به گونه‌ای که اگر برق کارخانجات قطع شود میزان تولید کاهش پیدا کرده و به دنبال آن قیمت هر کیسه سیمان افزایش پیدا می کند.

رئیس اتحادیه فروشندگان مصالح ساختمانی شهرستان بیرجند گفت: در حال حاضر صادرات سیمان به دیگر استان‌ها و قطعی برق در کارخانجات نداریم.

انتهای پیام/ ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مصالح ساختمانی قیمت سیمان تأمین سیمان کیسه سیمان افزایش قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۲۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۴۰ کیسه قاچاق انواع مکمل‌های بدنسازی

فرماونده انتظامی خوزستان گفت: ماموران پلیس با هماهنگی مرجع قضائی به مغازه‌ای اعزام شدند و در بازرسی به‌عمل آمده ۸۴۰ قوطی و کیسه انواع دارو، مکمل و پودر بدنسازی خارجی فاقد هرگونه مجوز گمرکی و قانونی کشف کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سید محمود میرفیضی اظهار کرد: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز امنیت اقتصادی و پلیس آگاهی استان با کار اطلاعاتی از فروش مکمل و پودر بدنسازی خارجی در مغازه‌ای در شهر اهواز مطلع شدند.

وی افزود: مأموران پلیس با هماهنگی مرجع قضائی به مغازه مزبور اعزام و در بازرسی به‌عمل آمده ۸۴۰ قوطی و کیسه انواع دارو، مکمل و پودر بدنسازی خارجی فاقد هرگونه مجوز گمرکی و قانونی کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی قاچاق کشف شده را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند، بیان داشت: در این ارتباط یک متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان اهواز معرفی شد.

کد خبر 740017

دیگر خبرها

  • طرح‌های کشاورزی در انتظار ابلاغ اعتبار/ تولیدات باغی افزایش یافت
  • ۱۷۰۰ هکتار به سطح زیر کشت گیاهان دارویی لرستان اضافه شده است
  • کشف ۸۴۰ کیسه قاچاق انواع مکمل‌های بدنسازی
  • ۷۰ درصد کار مجلس دوازدهم باید نظارت بر اجرای قوانین باشد
  • تاثیر قیمت جدید دلار بر بازار مصالح ساختمانی 1403
  • حجم آب دریاچه ارومیه ۱.۶ میلیارد متر مکعب افزایش پیدا کرد
  • تقریبا هیج شکایتی از هتل‌های مشهد در نوروز نداشته‌ایم/ ماندگاری زائر افزایش پیدا کرده است
  • درباره سنگ‌های صفراوی چه می‌دانید؟
  • حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی چه زمانی افزایش پیدا می‌کند؟
  • فیلم/ شعرخوانی احمد علوی در دیداربا رهبر انقلاب