Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مراسم معارفه استاندار جدید و تکریم استاندار سابق کرمانشاه امروز با حضور وزیر کشور، آیت‌الله علما نماینده ولی فقیه در استان، فرماندهان نظامی و انتظامی، رئیس کل دادگستری، مجمع نمایندگان، روحانیت شیعه و اهل تسنن، بزرگان استان و  دیگر مسؤولان استانی در سرسرای شهدای دولت استانداری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیری مقدم، استاندار جدید کرمانشاه در این مراسم با بیان اینکه من فرزند استان کرمانشاه و از جنس مردم این استان هستم، اظهار داشت: باید عملیات خدمت به استان را شروع کنیم و با تداوم در آن فقط هدف خود را که رفع مشکلات استان است را دنبال کنیم.

وی با اشاره به دغدغه رهبر انقلاب برای خدمت به مردم و تأکیدات ویژه رئیس جمهور در خصوص ایجاد اشتغال در استان،  افزود: آقای رئیس جهمور معتقد است استان کرمانشاه بسیار بر گردن کشور حق دارد.

استاندار کرمانشاه با اشاره به ظرفیت‌های این استان همچون بافت جوان جمعیت، آماده بودن زیرساخت‌های مختلف، وجود شهرک‌های صنعتی متعدد، برزگراه کربلا، راه آهن، ذخایر نفتی،  ظرفیت‌های کشاورزی، دامپروری، باغداری و گردشگری، گفت: با این همه ظرفیت استان کرمانشاه می‌تواند تبدیل به قطب سرمایه‌گذاری در غرب کشور شود.

وی تأکید کرد: مسیر سرمایه‌گذاری در استان باز خواهد بود و تمام موانع سر راه سرمایه‌گذاری را برطرف می‌کنیم.

استاندار کرمانشاه گفت: باید تمام موانع و مشکلات را رفع کرد و هر کسی که برای جذب سرمایه‌گذاری مانع ایجاد کند بداند جایش در دل مردم کرمانشاه  نیست.

 امیری‌مقدم جلب اعتماد عمومی به عنوان مهمترین سرمایه، تلاش برای حفظ وحدت موجود در بین اقوام، مذاهب، همه سازمان‌ها و دستگاه‌ها و عدم توجه به حواشی، استفاده از مدیران جوان، انقلابی و توانمند در مسند امور، را از راهبردهای کلی توسعه استان اعلام کرد و گفت: ایجاد حواشی توسعه استان را به عقب می‌اندازد و من اصلا اهل حاشیه نبوده و به آن توجه نمی‌کنم.

وی با اشاره به وجود اعتبارات خوب در بودجه، از لزوم تلاش برای جذب این اعتبارات سخن گفت و  تصریح کرد: اگر یک ریال از اعتبارات استان برگشت بخورد باید در برابر شهدا پاسخگو باشیم.

مقام عالی استان با تأکید بر شایسته سالاری و همکاری و تعامل با مردم، از لزوم تلاش برای کاهش بیکاری، تبدیل کرمانشاه به قطب اقتصادی، برنامه‌ریزی جهت افزایش درآمد سرانه مردم و کاهش رتبه استان در شاخص فلاکت، توجه ویژه به بخش گردشگری، ضابطه‌مند کردن مبادلات مرزی و ساماندهی کولبران، توسعه کشاورزی و دامپروری، توسعه مراکز فنی و حرفه ای، توانمندسازی نیروهای محلی، توسعه نقش و جایگاه زنان وگسترش ورزش همگانی سخن گفت.

امیری‌مقدم در پایان ضمن تقدیر از زحمات استاندار سابق، گفت: استان کرمانشاه با همکاری و حمایت همه مردم و مسؤولین میتواند استان سرآمدی در کشور باشد.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز استاندار کرمانشاه امیری مقدم فارس قطب اقتصادی توسعه سرمایه گذاری استان کرمانشاه سرمایه گذاری امیری مقدم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۲۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه گذاری در عرصه گردشگری به پشتیبانی و مانع زدایی نیاز دارد


به گزارش خبرگزری صدا و سیما مرکز یزد، نشست مشترک استاندار یزد با فعالین حوزه گردشگری استان به منظور بررسی مسائل این حوزه برگزار شد.
 
استاندار یزد در این نشست فعالیت در حوزه گردشگری را از کسب و کار‌های پر ریسک و بسیار سخت کشور دانست و اظهار کرد: هزینه‌ها و سرمایه‌گذاری‌های بالای این حوزه، پشتیبانی و مانع زدایی بیشتر مسئولان را می‌طلبد.
 
وی از بخش گردشگری به عنوان یکی از مهمترین مزیت‌های استان یزد نام برد و گفت: فعالان گردشگری باید صبورانه و با تمام توان به تبلیغ و ترویج این حوزه بپردازند و از سوی دیگر مجموعه استان نیز وظیفه حمایت از آن‌ها را برعهده دارد.
 
مهران فاطمی با اظهار امیدواری نسبت به آینده درخشان گردشگری استان یزد، تصریح کرد: بدنه گردشگری یزد فعال، همدل و هم‌زبان بوده و مهم‌ترین مزیت استان در بخش گردشگری همین منابع انسانی منحصر بفرد است.
 
وی با اشاره به عدم شناخت کافی بخش زیادی از مردم کشور نسبت به یزد گفت: باید با تدوین برنامه‌ای فراگیر مانند برگزاری شب‌های فرهنگی در استان‌ها و نصب بیلبورد‌های تبلیغاتی در کلانشهر‌های کشور برای معرفی یزد به گردشگران داخلی اقدام کنیم.
 
فاطمی در ادامه بر تولید و انتشار محتوای مناسب در راستای معرفی یزد به ایرانیان در شبکه یزد و شبکه‌های سراسری رسانه ملی و فضای مجازی و همچنین راه‌اندازی پویش دعوت از مردم ایران برای سفر به استان در مدت باقیمانده از ایام نوروز تا تعطیلات عید فطر تاکید کرد.
 
استاندار یزد با بیان اینکه یکی از اولویت‌های پژوهشی سال ۱۴۰۳ باید مهندسی گردشگری و جذب گردشگر باشد، یادآور شد: شرح خدمات این مطالعه و پژوهش کاربردی مبتنی بر نظام مسائل بخش گردشگری و توسط فعالان این حوزه ارائه شود.
 
وی با تاکید بر ضرورت تمرکز بر تکمیل زیرساخت‌ها و ارائه مشوق‌های شهرداری و خدمات دستگاه‌های خدمت‌رسان به بخش گردشگری، گفت: یکی از محور‌های نشست اخیر شورای برنامه‌ریزی استان بحث سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری بود.
 
عالی‌ترین مقام اجرایی استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود از حمایت تمام قد مجموعه استان از مجموعه گردشگری خبر داد و افزود: چاره‌ای جز پشتیبانی همه جانبه از بخش برجسته، مهم و تاثیرگذار گردشگری یزد وجود ندارد.
 
وی در پایان هدف اصلی برگزاری رویداد‌های تئاتر کودک و نوجوانان با حضور ۵۰ هنرمند خارجی و ۵۰۰ هنرمند داخلی، نشست کشور‌های عضو ACD، اجلاس اکو و همچنین مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر را تقویت گردشگری استان و معرفی یزد عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • توسعه شبکه کاسبان امین در قم
  • برنامه ریزی برای راه اندازی اولین آکادمی گردشگری خوراک غرب کشور در کرمانشاه
  • توسعه صنایع پایین دستی در خوزستان شکل نگرفته است
  • لزوم بهبود در روند خدمت‌رسانی به مردم کرمانشاه
  • گردشگری یکی از ظرفیت‌های مهم کرمانشاه
  • تاکید استاندار بر تحقق شعار سال در امر تولید و سرمایه‌گذاری
  • مدیران زمینه رونق تولید در استان را فراهم کنند
  • اجازه نمی‌دهیم حوزه گردشگری کرمانشاه وارد حاشیه‌ شود
  • سرمایه گذاری در عرصه گردشگری به پشتیبانی و مانع زدایی نیاز دارد
  • اجرای طرح جهش تولید در هزار هکتار از اراضی دیم استان کرمانشاه