Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم‌های بارسلونا و رئال‌مادرید برگزارکننده اولین دیدار مرحله نیمه‌نهایی سوپرجام اسپانیا در عربستان خواهند بود.

این بازی فرصت خیلی خوبی برای ژاوی است تا با کسب یک جام، آن هم مقابل رقیب دیرینه، کمی جو ملتهب نوکمپ را آرام کند، اما او ظاهراً کار بسیار سختی دارد. در آخرین تست از پدری و فران تورس ستاره‌های ملی‌پوش اسپانیایی مشخص شد همچنان جواب تست‌های‌شان مثبت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته اگر جواب تست پدری منفی می‌شد، او می‌توانست در پرواز تیم حضور داشته باشد، اما فران تورس در هر صورت شانسی نداشت، چون لاپورتا هنوز نتوانسته قرارداد این بازیکن را در لالیگا به ثبت برساند.

ژاوی همچنین در این بازی، اریک گارسیا را به خاطر مصدومیت از ناحیه کشاله ران پای راست در اختیار ندارد. البته فرنکی دی‌یونگ و رونالد آرائوخو جواز حضور در ال‌کلاسیکو را دریافت کردند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۲۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر لوئیز انریکه با هم تیمی فران تورس وارد رابطه شد

پارتنز سابق فران تورس، با هم تیمی او در تیم ملی اسپانیا وارد رابطه شده است! 

طرفداری | گزارش ها حاکی از آن است که سیرا مارتینز با مدافع میانی رئال سوسیداد و تیم ملی اسپانیا، رابین لو نورمان وارد رابطه شده است. برنامه تلویزیونی اسپانیایی Socialite ادعا می کند که این دو نفر در شهر سن سباستین دیده شده اند؛ شهری که رئال سوسیداد در آن واقع است. 

سیرا نزدیک به یک سال پیش از فران تورس، مهاجم تیم ملی اسپانیا و بارسلونا جدا شد. او اخیرا برای ملاقات با پدرش لوئیز انریکه مارتینز (سرمربی پاری سن ژرمن) به پاریس سفر کرده است. 

خوشحالی پس از گل فران تورس و لو نورمان در تیم ملی اسپانیا فران تورس و سیرا مارتینز یک سال قبل از هم جدا شدند

 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • درخواست لاپورتا از ژاوی: لیگ قهرمانان را فراموش کن و به فکر ال‌کلاسیکو باش!
  • پیام یامال به ژاوی: دلم رو خون کردی بی‌وفا! (عکس)‏
  • دختر لوئیز انریکه با هم تیمی فران تورس وارد رابطه شد
  • ال‌کلاسیکوی هفته آینده جنجالی می‌شود؟
  • ژاوی: داور بد نبود، فاجعه بود!
  • ایوان راکیتیچ: دیدار بارسلونا مقابل رم، بدترین بازی دوران حرفه‌ای من بود
  • داور ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • پدری: مدافعی مانند پائو کوبارسی ندیده‌ام
  • پدری: مالک توپ باشیم پی‌اس‌جی را شکست می‎‌دهیم
  • نقشه ویژه ژاوی برای پاریس: حمله با ستاره محبوب