Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات فصل عادی NBA با برگزاری 10 بازی ادامه یافت.

به نتایج مسابقات امروز بسکتبال NBA پرداختیم.

بروکلین نتس 121-119 سن آنتونیو اسپرز

بروکلین نتس شب گذشته با سن آنتونیو دیدار کرد و در وقت اضافه اول بود که در ثانیه های پایانی موفق شد با حساب 121-119 پیروزی را از آن خود کند. همانطور که می دانید کایری اروینگ تیمش را در بازی های خانگی همراهی نمی کند و این بازی نیز در ورزشگاه اختصاصی بروکلین برگزار شد و خبری از کایری نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما بهترین بازیکن نتس در این مسابقه کوین دورانت بود. کی دی با آمار 28 امتیاز و 6 اسیست روز خوبی را تجربه کرد. جیمز هاردن نیز با آمار درخشان 26 امتیاز، 7 ریباند و 12 اسیست به کار خود خاتمه داد. در تیم سن آنتونیو نیز لانی واکر 28 امتیاز آورد ولی نتوانست جلوی شکست تیمش را بگیرد.

گلدن استیت وریرز 96-82 کلیولند کاوالیرز

گلدن استیت وریرز امروز در حالی میزبان کلیولند کاوالیرز بود که کلی تامپسون پس از نزدیک به سه سال غیبت به ترکیب این تیم بازمی گشت و از قبل از مسابقه هواداران گلدن استیت بسیار خوشحال و هیجان زده از بازگشت این ستاره بودند. در پایان در حضور تامپسون گلدن استیت موفق شد با نتیجه 96-82 پیروزی را از آن خود کند. استفن کری در این مسابقه مرد اول میدان بود و با 28 امتیاز، 5 ریباند و 5 اسیست به کار خود پایان داد. کلی تامپسون نیز 17 امتیاز آورد. صحنه زیبای بازی جایی رقم خورد که شاهد اسلم دانک تماشایی کلی تامپسون بودیم و آن لحظه بود که چیس سنتر از شدت خوشحالی به آستانه انفجار رسید. در پایین ویدیوی این اتفاق را مشاهده می کنید:

 

لس آنجلس لیکرز 119-127 ممفیس گریزلیز

لس آنجلس لیکرز که همچنان آنتونی دیویس را در اختیار ندارد، میزبان ممفیس گریزلیز بود. هر دو تیم در بازی های گذشته خود شرایط خوبی داشتند و انتظار می رفت که این بازی شاهد یک نبرد تماشایی میان دو تیم باشیم. در نهایت ممفیس موفق شد با نتیجه 127-119 پیروزی را از آن خود کند. در این بازی لبران جیمز باز هم ارتش یک نفره بود. پادشاه کار خود را با 35 امتیاز، 9 ریباند و 7 اسیست تمام کرد. راسل وسبروک اما روز بسیار بدی را پشت سر گذاشت و تنها 6 امتیاز برای تیمش آورد. در تیم ممفیس اما، بازیکنان جوان این تیم مثل بازی های قبلی بسیار آماده بودند. دزموند بین با 23 امتیاز بهترین امتیازآور تیمش بود. این در حالی بود که جا مورنت بازی فوق العاده ای انجام داد و با 16 امتیاز به کار خود خاتمه داد. این بازی پر از صحنه های جذاب بود اما شاید زیباترین صحنه آنرا جا مورنت خلق کرد. جایی که او توپ را لو داد و اوری بردلی در تلاش برای رسیدن به سبد گریزلیز بود اما با بلاک شات تماشایی مورنت همراه شد. در پایین این بلاک شات را مشاهده می کنید:

نتایج سایر مسابقات آتلانتا هاوکس 106-93 لس آنجلس کلیپرز واشنگتن ویزاردز 100-102 اورلاندو مجیک نیواورلینز پلیکانز 105-101 تورنتو رپترز هیوستون راکتس 141-123 مینسوتا تیمبرولوز اوکلاهاماسیتی تاندر 99-95 دنور ناگتس شیکاگو بولز 113-99 دالاس موریکس ساکرامنتو کینگز 103-88 پورتلند تریل بلیزرز

 

اخبار داغ 

لیلا بلوکات از خط قرمز بی حجابی گذشت + عکس ها فوری: سند تخلف نایب رییس فدراسیون فوتبال / آبرو ریزی تازه + صورتحساب و نامه بدهی فدراسیون کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس دردسر جدید فدراسیون فوتبال؛ پرونده نایب رییس فدراسیون به مجلس کشیده شد + فیلم قاضی استرالیایی رای به لغو قرنطینه فوری جوکوویچ داد حال و هوای دیدنی کامرونی‌ها موقع تماشای فوتبال (عکس)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کلی تامپسون گلدن استیت کار خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۲۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اونانا به تنظیمات کارخانه برگشت: پاس گل به حریف (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در بازی معوقه هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس به مصاف شفیلدیونایتد رفته و نیمه اول این بازی با تساوی 1-1 تمام شد.

بازی تا اواسط نیمه اول توسط دو تیم متعادل دنبال می‌شد و یونایتد با توجه برگزاری این بازی در اولدترافورد نسبت به حریفش برتری داشت تا اینکه اشتباه عجیب آندره اونانا همه معادلات را بهم ریخت.

یونایتد که امید داشت با به ثمر رساندن گل اول حداقل با اختلاف یک گل برنده بازی را در نیمه نخست تمام کند، در دقیقه 35 دروازه‌اش باز شد.

آندره اونانا بعد از دریافت پاس به عقب سعی کرد با ارسال توپ به سمت دیوگو دالوت بازی را باز کند اما پاس او به اشتباه در اختیار مهاجم شفیلد قرار گرفت.

جیدون بوگل جلوتر از دالوت موفق شد پاس اشتباه اونانا را دریافت کند. در حالیکه این مدافع پرتغالی سعی داشت مهاجم شفیلد را مهار کند، بوگل با حرکت به سمت دروازه در موقعیت تک به تک با اونانا قرار گرفت و ضربه پای راست او از زاویه تقریبا بسته وارد دروازه شد.

اونانا که در این فصل چندین بار با اشتباهات فردی‌اش موجب شوک به یونایتد و طرفدارانش شده بود نشان داد با نزدیک شدن به پایان فصل همچنان دروازه‌بان مطمئنی نیست و روند سینوسی او می‌تواند در هر بازی برای یونایتد هزینه در پی داشته باشد.

هری مگوایر با گل از روی ارسال کرنر در دقایق پایانی نیمه اول موفق شد به نوعی زهر این اشتباه را گرفته و حداقل بازی را به تساوی بکشاند تا یونایتد بازنده به رختکن نرود.

دیگر خبرها

  • لیورپول برابر اورتون هم ناکام ماند / بازگشت منچستر به جاده برد
  • شجاعی: به لیگ یکی بودن حریف توجه نمی‌کنیم
  • تن‌هاخ: قابل قبول نیست با این حال خوشحالم
  • لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد
  • اونانا به تنظیمات کارخانه برگشت: پاس گل به حریف (عکس)
  • شکست تدارکاتی استقلال از حریف لیگ یکی
  • نفس مبارزه، شكوه در شكست و ذلت در پیروزی
  • شمسایی: حریف ما ژاپن را حذف کرد
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی/ کاوز و نیکس پیروز شدند