Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان  آبادان _ سرهنگ رضا اشیری، جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان گفت: ماموران کلانتری ۱۳ قدس،  پس از انجام کار اطلاعاتی و هماهنگی قضایی، در یک اقدام ضربتی موفق به دستگیری فروشنده اصلی مواد مخدر به هویت (م.خ) و کشف نیم کیلو مواد مخدر از نوع تریاک و مقادیر زیادی مواد مخدر صنعتی در مخفیگاه او شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او مواد مخدر کشف شده به صورت بسته بندی و به شکل ماهرانه جاسازی در مخفیگاه متهم جاسازی شده بود.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با اعلام اینکه متهم دارای سوابق زیادی در زمینه سرقت و فروش مواد مخدر بوده از تشکیل پرونده قضایی و راهی شدن او به زندان از طریق دادسرا خبر داد.

طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز به منظور افزایش احساس امنیت شهروندان و ضربه زدن به افرادی که زمینه خرید و فروش مواد مخدر در سطح شهرستان آبادان فعالیت دارند به مرحله اجرا درآمد .

بنا به اعلام پلیس پس از دریافت گزارشات مردمی مبنی بر تردد افراد خلافکار در جلوی منزل شخصی که با فروش مواد مخدر ، باعث اخلال در  آسایش شهروندان و تهدید سلامت جوانان شده بود ماموران کلانتری این شهرستان دستگیری او را در دستور کار خود قرار داده بودند.

 سرهنگ اشیری از شهروندان خواست وارد مشکوک محل سکونت خود را از طریق شماره رایگان ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری فروش مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۲۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری فروشنده تجهیزات تقلب در کنکور در فضای مجازی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، رئیس پلیس فتای لرستان در تشریح جزئیات این خبر گفت: در جریان رصد و پایش فضای مجازی و اجرای طرح برخورد با فروش سوالات و تجهیزات تقلب در کنکور و امتحانات نهایی، کارشناسان پلیس فتا لرستان فردی را که اقدام به فروش ابزار‌هایی برای تقلب در امتحان به فروش می‌رساند را شناسایی و دستگیر کردند.

سرگرد حسین سپه وند با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد، افزود: این گونه افراد با انتشار آگهی در شبکه‌های مجازی و سایت‌های واسط خرید و فروش، اقدام به فروش سوالات و تجهیزات تقلب کنکور به قربانیان کرده و ضمن این که سعی می‌کنند نظم کنکور و عدالت برگزاری کنکور سالم بین داوطلبان را برهم بزنند، تنها به دنبال کلاهبرداری و کسب منفعت برای خود بوده و طبق تحقیقات بعمل آمده هیچ گونه دسترسی به سوالات کنکور و امتحانات نهایی ندارند و به هیچ عنوان نباید ادعای آن در این خصوص را باور کرد.

سپه وند با بیان اینکه فروش هر گونه تجهیزات تقلب که عدالت و رقابت سالم بین داوطلبان امتحانی را به خطر بیاندازد جرم است، گفت: کارشناسان پلیس فتا با بررسی‌های تخصصی و اقدامات فنی فروشنده این تجهیزات را در شهرستان خرم آباد شناسایی و پس از اخذ مجوز‌های قضایی لازم، ایشان را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: خرید و فروش هرگونه تجهیزات برای تقلب در امتحانات کنکور جرم بوده و با متخلفان برابر با قانون برخورد قضایی صورت خواهد گرفت، همچنین شهروندان می‌توانند در صورت مواجه با اینگونه جرائم در فضای مجازی با مرکز فوریت‌های پلیس فتا به شماره ۰۹۶۳۸۰ تماس گرفته و کارشناسان ما در پلیس فتا را جهت برخورد قانونی با آن‌ها در جریان بگذارند.

دیگر خبرها

  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • دستگیری فروشنده تجهیزات تقلب در کنکور در فضای مجازی
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان
  • فروش مواد مخدر با پابند الکترونیکی!
  • دستگیری ۲۷ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در لاهیجان
  • قاچاق هروئین و شیشه در پوشش باند خانوادگی
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • جزئیات دستگیری اراذل مواد فروش محله خاک سفید تهران