Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

وزیر ورزش و جوانان می‌گوید هنوز ۶ روز از فرصت باشگاه های ایرانی برای تجدیدنظرخواهی در AFC باقی مانده است.

به گزارش پارس فوتبال، موضوع حذف سرخابی های فوتبال ایران از لیگ قهرمانان آسیا بحث داغ روزهای گذشته بوده است. حتی در جلسه روز گذشته هیات دولت نیز این موضوع مورد سوال از حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سجادی در گفت و گو با برخی وزرای دیگر در این خصوص اینگونه توضیح داد:

ان شا الله که حذف نمی‌شوند. ما هنوز امیدواریم. تقریبا ۶ روز دیگر از فرصت استیناف خواهی باقی مانده، ما به عنوان عضو AFC، از کنفدراسیون فوتبال آسیا مهلت ۳ ماهه را دریافت کردیم. هنوز این مهلت تمام نشده و باشگاه ها با تمام تلاش خود تکالیفی که از سال ۲۰۱۶ باقی مانده، انجام می‌دهند.

او ادامه داد:

دو باشگاه ما شروع به تکمیل مدارک کرده‌اند. گل‌گهر هم هست که ایراد گرفتند یک بدهی اش را ۸ روز دیر پرداخت کرده است. پرسپولیس و استقلال تا پایان دی مهلت تکمیل مدارک داشتند. یک دفعه ضرب الاجل ۵ روزه آمد از شرکتی که بحث حرفه‌ای را دنبال می‌کند.طرف حساب ما اصلا AFC‌ نیست.

وزیر ورزش با اشاره به سختگیری به کشورهای دیگر تاکید کرد:‌

کلیه باشگاه‌های چین حذف شدند. عربستان ۱۰ درخواست داشته،‌۳ درخواست رد شده است.

سجادی در ادامه افزود:

ابهام ما این است که چرا مهلتی که به باشگاه های ایرانی داده شد، نادیده گرفته شده و به یکباره این شوک را به هواداران ما وارد کرده‌اند. این ها را پیگیری می‌کنیم تا ان شا الله به نتیجه برسد.

او صحبت هایش را با این جمله به پایان برد:

مالکیت مشترک هم در حال برطرف شدن است.

باید دید در دفاعیه جدیدی که باشگاه های استقلال،‌ پرسپولیس و گل گهر به AFC‌ارسال می‌کنند آیا شانسی برای بازگشت سرخابی ها به لیگ قهرمانان وجود خواهد داشت یا خیر.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا حمید سجادی پرسپولیس استقلال استقلال پرسپولیس حمید سجادی لیگ قهرمانان آسیا وزیر ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۲۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان پس از قهرمانی ایران در کشتی فرنگی آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، متن پیام وزیر ورزش و جوانان به شرح زیر است:   بسم‌الله‌الرحمن‌الرحبم   رویداد رقابتی کشتی فرنگی قهرمانی آسیا به عرصه‌ی دیگری برای بروز توانمندی ورزش ایران تبدیل شد تا با فتح جام قهرمانی، موفقیت‌های کشتی کشورمان استمرار یابد و همچنان این رشته‌ی پرافتخار، ارمغان‌آور نشاط ملی باشد.   اقتدار کشتی ایران در قاره‌کهن در رشته‌ی فرنگی نیز با ۴ مدال طلا، ٣ نقره و ٢ برنز، بروز و ظهور یافت و طلیعه‌ی سال جدید را با یک قهرمانی باارزش دیگر مزین ساخت تا این موفقیت، روز‌های پرافتخار‌تری را برای این ورزش مدال‌آور، نوید دهد.   تلاش همه‌ی عزیزانی را که برای موفقیت کشتی در سراسر کشور، نقش‌آفرینی می‌کنند، ارج می‌نهم و عنوان قهرمانی آسیا را به ملی‌پوشان، کادر‌فنی و سرپرستی و مسئولان فدراسیون همچنین مردم کشتی دوست کشورمان تبریک می‌گویم و از خداوند متعال پایداری در سلامتی و موفقیت این عزیزان افتخارآفرین را طلب می‌کنم.

دیگر خبرها

  • صحبت‌های فردوسی‌پور درباره جنگ قهرمانی استقلال و پرسپولیس و بیانیه‌نویسی‌ها
  • پرسپولیس امیدوار به توقف استقلال
  • معاون وزیر ورزش: واگذاری استقلال و پرسپولیس، آرزوی دیرینه هواداران است
  • مشکل استادیوم پرسپولیس و استقلال حل شد
  • کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال
  • استقلالی‌ها امیدوار به بازگشت کوین یامگا
  • اسبقیان:واگذاری استقلال و پرسپولیس،آرزوی دیرینه هواداران است
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان پس از قهرمانی ایران در کشتی فرنگی آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی ایران در رقابت‌های کشتی فرنگی آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش بابت قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا