Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@04:18:43 GMT

فهرست بارسا برای ال‌کلاسیکو با سه سورپرایز (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۹۳۱۷۲

ژاوی سه بازیکن مصدوم بارسلونا را نیز به عربستان خواهد برد و ممکن است هر سه در ال کلاسیکو به میدان نیز بروند.

به گزارش "ورزش سه"، بارسا پس از توقف در خانه گرانادا که شانس این تیم برای رسیدن به رئال صدرنشین را کمتر از گذشته کرد، خود را برای بازی نیمه نهایی سوپرکاپ برابر مادریدی ها مهیا می کند. دیداری که چهارشنبه شب در جده عربستان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

ژاوی هرناندز سرمربی بارسا فهرست تیمش برای این بازی را اعلام کرد و مشخص شد که سه بازیکن مصدوم این تیم یعنی آنسو فاتی، فرانکی دی یونگ و رونالد آرائوخو نیز به عربستان خواهند رفت. فاتی دو ماه پیش در بازی برابر سلتا مصدوم شد ولی در یک هفته گذشته با تیم تمرین کرده است.

آرائوخو چهارشنبه برابر لینارس از ناحیه دست آسیب دید و تحت جراحی نیز قرار گرفت ولی قصد دارد هر طور شده به ال کلاسیکو برسد. امیدواری هایی در مورد رفع مصدومیت دی یونگ تا روز بازی نیز وجود دارد.

در این فهرست نام پدری و فران تورس دیده نمی شود چرا تست کرونای هر دو همچنان مثبت است ولی طبق ادعای موندودپورتیوو، بعید نیست با منفی شدن تست، هر دو در آخرین ساعات راهی عربستان شوند. پدری و تورس این شانس را دارند تا در صورت صعود بارسا به فینال، وارد فهرست تیم شوند.

 

 

 

 

بارسلونا آنسو فاتی ال کلاسیکو رئال مادرید پدری رونالد آرائوخو فرانکی دی یونگ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا آنسو فاتی ال کلاسیکو رئال مادرید پدری رونالد آرائوخو فرانکی دی یونگ ال کلاسیکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۳۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده امباپه: بهترین کیلیان در نیمه‌نهایی

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه در بازی رفت برابر بارسا ناامیدکننده بود و تیمش نیز 2-3 باخت ولی در بازی برگشت دو گل زد و کمک کرد پی اس جی 4-1 بارسا را ببرد و راهی نیمه نهایی شود.

امباپه البته همچنان مثل روزهای اوجش بازی نمی کند ولی توانست دهان منتقدان را ببندد. ژرمی روتن در تعریف از او به رادیو مونته کارلو گفت: «امباپه در بازی برگشت برابر بارسا خوب بود و جواب داد. او قدرت رهبری خودش را به رخ کشید. چیزی که ما از کیلیان می خواهیم این است که همیشه نگرش مثبتی داشته باشد و به هم تیمی هایش کمک کنید تا متحد و قوی باشند. برابر بارسا پاریس چنین مجموعه ای بود.»

روتن ادامه داد: «اگر در مورد سطح فنی او صحبت کنیم، حق داریم انتظار چیز بهتری داشته باشیم، اینکه او بازی های بهتر و منسجم تری انجام دهد و او را کمی بهتر و روی فرم تر ببینیم، اینکه موقعیت های بیشتری خلق کند. امیدوارم کیلیان در نیمه نهایی یک سطح دیگر از خودش ارائه کند و می دانم که او عزمش را جزم کرده تا از بهترین کیلیان امباپه فصل برابر دورتموند رونمایی کند.»

دیگر خبرها

  • در آستانه ال‌کلاسیکو: کاپیتان رئال تمرین نکرد
  • پشیمانی گوندوگان: ستاره بارسا دنبال عذرخواهی!
  • تنش بالا گرفت: جواب قاطعانه آرائوخو به گوندوگان
  • وعده امباپه: بهترین کیلیان در نیمه‌نهایی
  • تمام لیگ عربستان علیه الهلال: شما سوگلی هستید!
  • درخواست لاپورتا از ژاوی: لیگ قهرمانان را فراموش کن و به فکر ال‌کلاسیکو باش!
  • عجیب‌ترین نتیجه روز اول جام ملت‌های آسیا!
  • حتی یک بچه هم مثل آرائوخو خطا نمی‌کرد!
  • امیدواری پدیده بارسلونا: بالاخره برمی‌گردیم
  • انریکه: اخراج آرائوخو تفاوت را رقم زد