Web Analytics Made Easy - Statcounter

مأموران کلانتری شهید نواب صفوی مشهد نیز در پی دریافت خبری مبنی بر سرقت تیزدستانه از زنی جوان راهی محل شدند. مأموران پس از حضور در محل و انجام بررسی های اولیه دریافتند که شاکی در حال خروج از یک فروشگاه بوده است که دو سارق تلفن همراه و کیف دستی او را چنگ زده و متواری شده اند.

سرقت تیزدستانه زن معتاد

به گزارش رکنا، مأموران کلانتری چهل و دوم مشهد پس از بررسی تصاویر دوربین مداربسته فروشگاه یکی از متهمان که زنی جوان بود را شناسایی و ساعتی بعد این فرد را در یکی از خیابان ها اطراف محل جرم در حال پرسه زنی دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متهم که زنی 29 ساله است و اعتیاد شدیدی به مواد مخدر صنعتی دارد به جرمش اعتراف کرد. مأموران نیز علاوه بر گوشی تلفن همراه و کیف دستی شاکی پرونده چند بسته مواد افیونی را از او کشف کردند.

مأموران این کلانتری در عملیاتی دیگر نیز با استفاده از سرنخ های کشف شده به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می داد افرادی در یک خانه مسکونی اقدام به توزیع مواد مخدر می کنند. تیم های عملیاتی کلانتری شهید نواب صفوی در این مأموریت خود در اقدامی غافل گیرانه ضمن دستگیری دو سوداگر مرگ در بازرسی از مخفیگاه آن ها 5 کیلوگرم تریاک را کشف و ضبط کردند.

تحقیقات برای دستگیری متهمان فراری ادامه دارد

فرمانده انتظامی مشهد در توضیح دیگر ابعاد این پرونده ها گفت: در 24 ساعت گذشته کلانتری های شهرک ناجا، شهید نواب صفوی، میرزاکوچک خان، سناباد و مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد پنج عملیات ضربتی در مناطق مختلف شهر مشهد را اجرا کردند.

سرهنگ حسین دهقانپور افزود: در این عملیات ها 13 سارق خشن، زورگیر، شرور، توزیع کننده مواد افیونی و قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند که این افراد پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار دادسرا قرار گرفتند.

به گفته این مقام ارشد انتظامی مشهد: در این عملیات ها سه زورگیر و سارق متواری شده اند که تحقیقات پلیس برای دستگیری این افراد ادامه دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سارق زن معتاد اخبار حوادث سرقت مشهد زن معتاد سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت ریحانه پارسا اینستاگرام بازار آزاد گلشیفته فراهانی فال ریحانه پارسا و حواشی ریحانه پارسا بازیگر قتل مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۳۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف ۷۶ کیلو تریاک و حشیش از یک منزل مسکونی و دستگیری یک سوداگر مرگ در عملیات ماموران انتظامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، احمد نیکبخت اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان و با انجام کار دقیق پلیسی مشخص شد شخصی در یک منزل مسکونی در یکی از محلات سطح شهرستان خمینی شهر اقدام به نگهداری و توزیع مواد مخدر می‌کند که بررسی موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان خمینی شهر پس از بررسی تخصصی و کار ویژه میدانی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به منزل شناسایی شده اعزام و در عملیاتی ضربتی موفق به دستگیری متهم شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اشاره به کشف ۶۶ کیلو و ۴۸۰ گرم تریاک و ۱۰ کیلو و ۹۵۰ گرم حشیش و دو عدد ترازوی توزین مواد مخدر در بازرسی از منزل این سوداگر مرگ تصریح کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 747695

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • کشف ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه خرده‌فروشان مواد مخدر
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد
  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان
  • کشف ۱۱ کیلو حشیش دپو شده در منزل مسکونی در باقرشهر
  • ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز