Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@19:47:45 GMT

خانم گل لیگ، چشم امید ایراندوست در بمبئی(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۹۳۹۶۱

یکی از چهره‌های شاخص حاضر در اردوی تیم ملی فوتبال زنان، بدون‌تردید هاجر دباغی است؛ ستاره گلزن و خلاق سپاهان اصفهان.

به گزارش "ورزش سه" هاجر دباغی که در فصل جدید لیگ برتر فوتبال زنان توانسته نقش درخشانی را داشته باشد و با 12 گل زده فعلاً صدرنشین جدول گلزنان است، یکی از بازیکنانی است که با احتمال بسیار قوی در فهرست نهایی مریم ایراندوست حضور خواهد داشت، چرا که در ماه‌های گذشته پای ثابت اردوهای ملی بوده و ایراندوست نشان داده علاقه زیادی به سبک بازی دباغی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نکته مهم درباره هاجر دباغی، توانایی بازی او در چند پست مختلف است که می‌تواند ابتکار عمل را در اختیار ایراندوست تا از او در پست مورد علاقه‌اش استفاده کند؛ دباغی به جز حضور در پست مهاجم هدف و مهاجم کاذب، قابلیت بازی در پست هافبک بازیساز و هافبک پشت مهاجم را هم دارد و از این حیث می‌تواند نقش کلیدی در ترکیب تیم ملی در جام ملت‌ها داشته باشد.

 

 

ستاره تیم فوتبال زنان سپاهان اصفهان در مرحله مقدماتی جام ملت‌ها یکی از چهره‌های شاخص تیم ملی بود و این روزها در اردوی کیش در تلاش است تا با رساندن آمادگی‌اش به حداکثر ممکن، خود را مهیای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا 2022 کند.

 

جالب آن‌که در تصویر مخابره شده از اردوی تیم ملی فوتبال زنان از کیش، هاجر دباغی در فوتبال درون تیمی ماموریت زدن پنالتی را هم داشته تا سرمربی تیم ملی نشان بدهد در ضربات پنالتی هم روی این ستاره 22 ساله حساب باز کرده است.

 

فوتبال بانوان مریم ایراندوست

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتبال بانوان مریم ایراندوست فوتبال زنان هاجر دباغی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۳۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!

فرهاد مجیدی در ۳ مقطع زمانی مختلف سکان هدایت استقلال را برعهده گرفت که مهم‌ترین دوران سرمربیگری او در جمع آبی‌پوشان پایتخت، در لیگ بیست‌ویکم اتفاق افتاد. مجیدی که در ۲ نوبت در قامت جانشین موقت به جای وینفرد شفر و آندره‌آ استراماچونی روی نیمکت استقلال حضور پیدا کرد، روزهای پرفرازوفرودی را در جمع آبی‌پوشان پایتخت گذراند اما در دوره سوم حضورش در استقلال که بعد از پایان همکاری آبی‌ها با محمود فکری بود، شرایط کاملاً متفاوت پیش رفت.

استقلالی‌ها هم در آسیا با فرهاد مجیدی عملکرد قابل‌قبولی را از خود به جای گذاشتند و هم در اولین فصلی که مجیدی از ابتدای فصل روی نیمکت استقلال نشست، آبی‌پوشان پایتخت رکوردهای تاریخی را از خود به جای گذاشتند و بدون باخت و با ثبت بیشترین امتیاز در تاریخ لیگ برتر به مقام قهرمانی رسیدند. در کنار روزهای پراتفاق اما شیرین مجیدی در استقلال، باید اشاره‌ای هم به دوران سرمربیگری او در تیم امید ایران و اتحاد کلبا داشته باشیم که سرمربی ایرانی روزهای پرتلاطمی را در فوتبال امارات در نقش سرمربی اتحاد کلبا گذراند و در نهایت به شکلی توافقی از این تیم اماراتی جدا شد.

مجیدی برای دست‌نخورده‌ماندن رکورد تاریخی‌اش در استقلال، تصمیم هوشمندانه‌ای گرفت و بعد از یک فصل شکست‌ناپذیری همراه استقلال و کسب قهرمانی تاریخی، در قامت لژیونر در عرصه سرمربیگری کارش را پیش برد و حالا همواره نام او به عنوان جدی‌ترین آلترناتیو نیمکت استقلال مطرح است. با توجه به پایان همکاری فرهاد مجیدی و اتحاد کلبا، در طول ۲ اخیر بارها نام او برای حضور در تیم‌های مختلف در فوتبال ایران به میان آمده اما این سرمربی جوان در مقطع کنونی هیچ تصمیمی برای مربیگری در فوتبال ایران ندارد.

استقلال سرمربی دارد، حضور در تراکتور را نمی‌خواهد!
جواد نکونام سرمربی کنونی آبی‌پوشان پایتخت توانسته عملکردی درخشان را از خود به جای بگذارد و صدرنشینی در لیگ بیست‌وسوم و قدم زدن در مسیر کسب عنوان قهرمانی باعث شده تا سایه فرهاد از نیمکت آبی‌ها دور باشد؛ هر چند که در طول ماه‌های اخیر شایعاتی درباره حضور احتمالی مجیدی به جای نکونام به میان آمد اما بررسی دقیق‌تر نشان می‌دهد که هم نکونام قراردادی ۳ ساله با استقلال دارد و هم اینکه در شرایط فعلی، فرهاد مجیدی علاقه‌ای به حضور دوباره در فوتبال ایران و تیم استقلال نشان نداده است.

فرهاد مجیدی البته برای بازگشت به چرخه سرمربیان لیگ برتری، پیشنهادی از تیم تراکتور تبریز هم روی میز خود داشت و مدیران باشگاه تراکتور تایید کردند که برای جانشینی پاکو خمس به سراغ استخدام مجیدی رفته‌اند اما با این وجود، فرهاد مجیدی به پیشنهاد تراکتوری‌ها پاسخ منفی داده و تمایلی برای حضور روی نیمکت سرخ‌پوشان تبریزی نشان نداده است. پاسخ منفی مجیدی به پیشنهاد تراکتوری‌ها باعث شده تا دوری این سرمربی جوان از چرخه سرمربیان لیگ برتری به ۲ سال نزدیک شود و به نظر می‌رسد که این دوری تداوم خواهد داشت.

فرهاد حتی هدایت تیم امید را هم نمی‌خواهد
مسئولان فدراسیون فوتبال در حال برنامه‌ریزی برای معرفی اعضای جدید کادرفنی تیم‌های پایه ملی هستند و در این زمینه، برای هدایت تیم امید ایران نام فرهاد مجیدی به میان آمد؛ آن‌هم در حالی‌که مجیدی تجربه کوتاه سرمربیگری در تیم امید را در کارنامه خود دارد اما با این وجود، او در مقطع فعلی هیچ تمایلی به حضور در تیم امید ندارد و گفته می‌شود که مجیدی تنها در شرایطی علاقه‌مند به فعالیت در عرصه ملی است که پیشنهاد تیم ملی بزرگسالان به او ارائه شود تا پرونده حضور احتمالی‌اش در تیم امید هم در مقطع کنونی بسته شود.

مجیدی از تیم جدیدش در امارات رونمایی می‌کند!
سرمربی سابق استقلال که قهرمانی‌ای تاریخی را از خود در فوتبال ایران به جای گذاشته، بعد از آنکه همکاری‌اش با اتحاد کلبا به پایان رسید، سیاست سکوت را در پیش گرفت و نسبت به شایعات مطرح شده سعی کرد که واکنشی نداشته باشد. فرهاد مجیدی در سکوت خبری در حال گذراندن دوره‌های دانش‌افزایی است و پیگیری‌های بیشتر نشان می‌دهد که فرهاد تصمیم نهایی خود را گرفته و او قصد دارد تا در فوتبال امارات به کارش ادامه بدهد. براساس آخرین خبرها، مجیدی مشغول مذاکره با مدیران یکی از تیم‌های اماراتی است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، او به‌زودی از تیم جدیدش در فوتبال امارات رونمایی می‌کند تا در نقش سرمربی لژیونر به کارش ادامه بدهد و نامش برای نیمکت تیم‌های ایرانی در حد آلترناتیو بماند.

منبع: فوتبال 360

دیگر خبرها

  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • پیکان رکورد کاهش سن فوتبال ایران را جابجا کرد!
  • نتایج جالب از پژوهشی درباره حس پیری/ زنان درباره سن پیری مردان چطور فکر می‌کنند؟
  • بیش از ۸۰۰۰ عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • بیش از ۸ هزار عضو هیئت علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • خانم ترانه علیدوستی، یک ایران نگران حال شماست!
  • فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!
  • تغییر محل نشستن مردان و زنان در بی.‌آرتی + فیلم