Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - استاندار کرمانشاه گفت: اهل حاشیه نیستم و از دستگاه‌ها و ادارات درخواست دارم به حاشیه‌ها نپردازند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، بهمن امیری‌مقدم در آئین تودیع و معارفه استاندار کرمانشاه که در استانداری برگزار شد با اشاره به اینکه نباید اجازه داد فرصت‌ها از دست برود اظهار داشت: گلایه مردم از مشکل بیکاری حق است و هرچند اقداماتی انجام شده اما باید عملیاتی قوی را شروع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه همچون دفاع مقدس باید تنها هدف را مدنظر قرار داد گفت: باید دنباله‌رو مقام معظم رهبری باشیم و ایشان مسیر را برای ما مشخص کرده‌اند.

امیری‌مقدم با اشاره به اینکه رئیس جمهور تأکید دارند که مردم کرمانشاه بر گردن کشور حق دارند گفت: رئیس جمهور بر موضوع اشتغال تأکید دارند و این وظیفه من را سنگین‌تر می‌کند.

وی با بیان اینکه فرصت‌های مناسبی در استان وجود دارد که باید استفاده شود افزود: بافت جوان جمعیتی، زیرساخت‌ها و شهرک‌های صنعتی، راه‌آهن، فرودگاه، ذخایر نفتی، بازرگانی، کشاورزی، گردشگری و صنعت معدن استان تنها جزئی از ظرفیت‌های استان است.

امیری‌مقدم با بیان اینکه کرمانشاه می‌تواند قطب سرمایه‌گذاری در غرب کشور باشد عنوان کرد: به پشتوانه شما مسئولان و مدیران اعلام می‌کنم مسیر سرمایه‌گذاری در استان به طور حتم باز خواهد بود و هر مانعی که در این مسیر باشد باید برداشته شود و تا انتها به این حرف خود اصرار دارم.

فرماندار زنجان از عملکرد مسئولان در زمینه جذب سرمایه‌گذاری انتقاد کردتصویب طرح جهش تولید دانش‌بنیان در مجلس/ امکان سرمایه‌گذاری مشترک بانک‌ها با ‌دانش‌بنیان‌ها فراهم شدبانک سرمایه‌گذاری گلدمن ساچز آمریکا پایان دوره طلا را پیش‌بینی می‌کند

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال با حرف زدن امکان‌پذیر نیست گفت: بسیاری از سرمایه‌گذاران کرمانشاهی در این استان سرمایه‌گذاری نمی‌کنند زیرا موانعی بر سر راه آن‌ها وجود دارد و این اشکال ما است.

وی با بیان اینکه هر کسی مانع ایجاد کند جایش در دل مردم نیست بیان کرد: باید خط‌ها شکسته شود و خط شکستن ساده نیست و همه باید تلاش کنند.

امیری‌مقدم گفت: راهبرد کلی مدنظر برای توسعه استان جلب اعتماد عمومی است و مردم باید به مسئولان اعتماد کنند زیرا این بالاترین سرمایه است.

وی با بیان اینکه در استان کرمانشاه مذاهب مختلف در عین برادری با هم زندگی می‌کنند عنوان کرد: امروز وحدت بین سازمان‌ها و دستگاه‌ها بسیار مهم است و درخواست دارم به موضوعات حاشیه‌ای نپردازیم زیرا ایجاد حاشیه مسیر توسعه را طولانی می‌کند.

امیری‌مقدم با بیان اینکه من اهل حاشیه نیستم و به حاشیه توجه نمی‌کنم بیان کرد: مدیران لایق و متدین و پرتلاش باید در مسند کارها قرار بگیرند و البته تا وقتی کسی خود را نشان دهد ما مخالفتی نداریم و مدیران جوان باید سر کار بیایند.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات استان مناسب است و باید در این فرصت کم برای جذب آن تلاش شود گفت: چنانچه یک ریال بودجه استان به واسطه کم کاری جذب نشود در مقابل مردم و شهدا باید پاسخگو باشیم و نتیجه آن را خواهیم گرفت.

امیری‌مقدم با اشاره به مهمترین برنامه‌های خود گفت: تلاش در جهت کاهش نرخ بیکاری، تبدیل استان به قطب اقتصادی غرب کشور، افزایش درآمد سرانه، تغییر شاخص فلاکت در استان، ارتقای گردشگری، سازمان‌دهی و ضابطه‌مند کردن مبادلات مرزی و کوله‌بری، توسعه بخش کشاورزی و دامداری، تأکید بر اندیشه‌های امام توانمندسازی گروه‌های محلی، توسعه نقش و جایگاه زنان از جمله مهمترین برنامه‌ها است.

وی عنوان کرد: تلاش شبانه روزی و اخلاص در کار خصلت سردار سلیمانی بود و به سرباز بودن خود افتخار می‌کرد و این درسی برای ما است که بدانیم این دنیا گذرا است.

انتهای پیام/832/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه استانداری کرمانشاه امیری مقدم سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۴۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار قرارگاهی، زمینه‌ساز حرکت صحیح و اثرگذار در عرصه فرهنگ

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کرمانشاه؛ محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه در نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه در سال ۱۴۰۳ که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شد، ضمن بیان این‌که دشمن با تمام قوا پا به جنگ تمام‌عیار فرهنگی علیه کشور ما گذاشته است، اظهار کرد: در جنگ فرهنگی علیه تهاجم دشمن، وظیفه ما عمل به منویات رهبر معظم انقلاب و اقتضائات روز است که باید در عمل به آن انسجام لازم را داشته باشیم.

محمد طیب صحرایی افزود: هرچند که طی دوران شکوهمند انقلاب اسلامی در جنگ فرهنگی با استکبار شرایط گرانبها و بی‌نظیری رقم خورده است اما به این معنی نیست که عرصه جنگ را رها کنیم و تقابل جبهه حق و باطل تا ختم بشریت و پیروزی جبهه حق ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اینکه جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر به قله نزدیک شده است، تصریح کرد: اینکه معظم‌له تاکید دارند در نزدیک قله هستیم، منظور صرفا قله‌های سیاسی یا اقتصادی و... نیست، بلکه ترکیبی از موفقیت‌های انقلاب است که موضوع فرهنگ هم یکی از آنها محسوب می‌شود.

استاندار کرمانشاه افزود: حرکت دقیق و اثرگذار در عرصه فرهنگی نیازمند عمل کردن در چارچوب کار قرارگاهی است و شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان قرارگاه اصلی و شورای فرهنگ عمومی در استان‌ها نیز در ذیل و به متناظر آن شورای فرهنگ عمومی استان بایستی قرارگاه فرهنگی باشد.

صحرایی تاکید کرد: با تشکیل این قرارگاه و اتحاد می‌توان از پراکنده کاری و دوباره کاری در حوزه فرهنگی استان تا حد زیادی جلوگیری نمود و همانطور که مورد تأکید مقام معظم رهبری است باید در حوزه فرهنگ، کار جبهه‌ای انجام دهیم و همه باید در کنار هم حرکت کنیم.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه درزمینه‌ی عفاف و حجاب حداقل ۳۰ سازمان متولی وجود دارد که وظیفه آن‌ها به‌روشنی در قانون مشخص‌شده است، بیان کرد: این سازمان‌ها و نهادها اگر بخواهند فعالیتی را بدون فرماندهی واحد ادامه دهند، قطعاً با شکست مواجه می‌شوند لذا اگر این سازمان‌ها انسجام و همکاری لازم در این حوزه را داشته باشند مشکلات موجود مرتفع خواهد شد.

صحرایی در ادامه ضمن اشاره‌ به شوراها و ستادهای مختلف اجرایی در کشور، افزود: اگر شوراهایی از جمله شورای عفاف وحجاب، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، شورای فضای مجازی و... و ستاد هایی از قبیل ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، ستاد اقامه نماز، ستاد برگزاری مراسم مذهبی و... هدف محور باشند برنامه‌ها زودتر به هدف نزدیک خواهد شد.

استاندار کرمانشاه اضافه کرد: توجه به گفتمان سازی در ادارات دولتی و همکاری و همراهی اصناف در بخش‌های خصوصی نیز می‌تواند مسیر گفتگوی مشوق محور و خیرخواهانه را در حوزه‌ عفاف و حجاب در قرارگاه شورای فرهنگ عمومی ایجاد نماید.

خبرنگار: امید فلاحی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228380 برچسب‌ها ایسکانیوز رهبر معظم انقلاب کرمانشاه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی انقلاب اسلامی شورای عالی انقلاب فرهنگی

دیگر خبرها

  • آذربایجان‌غربی ۱۸۰۳ اثر ثبت شده ملی دارد
  • کار قرارگاهی، زمینه‌ساز حرکت صحیح و اثرگذار در عرصه فرهنگ
  • حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • تقویت ارتباط مدیران با مردم
  • تودیع و معارفه‌ استاندار مازندران از گلایه‌ها تا مطالبات
  • بیست‌وپنجمین استاندار مازندران معارفه شد
  • حضور استاندار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه
  • دانشگاه آزاد با ارائه راهکارهای تحول‌آفرین به حل مسائل استان کمک کند
  • امنیت سرمایه گذاری نیاز کشور است