Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد استان تهران از ایجاد ۶۵۶۱ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت و سایر اقشار نیازمند در ۹ ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش برنا؛ سیدابوالفضل پرپنچی با ارئه گزارشی از عملکرد این نهاد در حوزه اشتغال و خودکفایی،گفت: هم اکنون ۱۲۰۷۱ طرح خودکفایی متقاضیان اشتغال زایی تحت نظارت این نهاد در استان تهران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ناظران فنی و متخصص با انجام بازدیدهای دوره‌ای و ارائه مشاوره‌های لازم به مددجویان در تلاش هستند سطح کیفی و کمی محصولات تولیدی آنان را ارتقاء بخشند.

پرپنچی بیان کرد: اجرای بازدیدهای فنی از اتلاف وقت و هزینه مجریان جلوگیری کرده و می‌تواند به تسهیل شرایط برای توانمندسازی خانواده‌ها کمک کند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران در ادامه با اعلام اینکه در ۹ ماهه سال جاری ۲۹۵۲ فقره تسهیلات اشتغال زایی از محل منابع امدادی و بانکی به متقاضیان طرح های اشتغال زایی پرداخت شده است،گفت:  برای این تعداد طرح بالغ بر  ۹۳ میلیارد تومان به مددجویان تحت حمایت و سایر اقشار نیازمند طبق ضوابط این نهاد پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت زمان ۶ هزار و ۵۶۱ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت ایجاد شده است، ادامه داد: از  این تعداد در قالب طرح کاریابی برای ۱۶۰۰ نفر با همکاری کارفرمایان و صاحبان حرف ،مشاغل و مؤسسات کاریابی  ایجاد اشتغال شده است.

پرپنچی با اشاره به توانمندسازی خانواده های تحت حمایت با ارائه خدمات اشتغال زایی، گفت: در ۹ ماهه سال جاری ۱۰۴۸ خانوار خودکفا و از چرخه حمایتی خارج شده اند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه کمیته امداد بعد از شناسایی افراد مستعد اشتغال ضمن آموزش و مشاوره شغلی در نهایت با معرفی این افراد به بانک های عامل تسهیلات قرض الحسنه اشتغال پرداخت می کند،عنوان کرد: در همین راستا بالغ بر ۴۵۰۰ نفر در این مدت زمان از آموزش های فنی و حرفه ای در سطح مقدماتی، مهارتی و پایدارسازی برخوردار شده اند.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون بیش از ۲۲۰ کارآفرین در قالب طرح راهبری شغلی در راستای هدایت و آموزش مددجویان با رعایت زنجیره تأمین و تضمین بازار فروش و ایجاد اشتغال پایدار با این نهاد همکاری دارند.

پرپنچی تصریح کرد: طرح های در حال اجرا در قالب مشاغل خانگی با پیوست فرهنگی و حمایت و پشتیبانی از صنایع دستی ایجاد شده است و تلاش می شود که این طرح ها به صورت زودبازده اعمال شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اشتغال استان تهران کمیته امداد ایجاد اشتغال خانواده قرض الحسنه فنی و حرفه ای صنایع دستی کمیته امداد اشتغالزایی کمیته امداد استان تهران اشتغال زایی تحت حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۴۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان شهرستان نور

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، حسن حسین زاده ت: در سال ۱۴۰۳ در راستای توسعه اشتغال وبر اساس سیاست‌های کمیته امداد مبنی بر ایجاد اشتغال برای مددجویان و گفمتقاضیان غیر مددجو در زمینه کسب و کار به ۲۹۰ نفر در این شهرستان تسهیلات خود اشتغالی پرداخت شد.

وی با بیان اینکه ماموریت اصلی ما توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات برای افراد است گفت: این تسهیلات در زمین‌های خدماتی و تولیدی بالغ بر سی و دومیلیارد تومان از منابع امدادی و دولتی به متقضیان وام خود اشتغالی پرداخت گردید که این پرداخت‌ها عموما به سرپرست خانوار و یا فرزندان مددجوی جویای کار انجام پذیرفت.

وی خاطر نشان کرد:لازم بذکر است:تعداد۱۴۵۴ خانواردر نور تحت حمایت بوده و از خدمات این نهاد بهرمند می‌گردند.

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان شهرستان نور
  • اولویت کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان در حوزه اشتغال و مسکن است
  • ایجاد ۱۳ هزار فرصت شغلی مشاغل خانگی در خراسان‌شمالی
  • احیای واحدهای تولیدی راکد ۱۹۵ هزار فرصت شغلی ایجاد کرد
  • ایجاد ۴۲۳۵ فرصت شغلی برای نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • توانمندسازی مددجویان کمیته امداد در سه محور اشتغال، مسکن و فرهنگی
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • افزایش ۴۸ درصدی ایجاد اشتغال با راه اندازی تعاونی‌های جدید
  • ایجاد ۱۲ هزار و ۵۸۵ فرصت شغلی برای مددجویان لرستان