Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت مسکن و ساختمان در اطلاعیه‌ای با تایید پیامک ارسال شده از سرشماره V.MASKAN بر تعیین وضعیت خانه خالی تا روز اعلام شده تاکید کرد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در متن این اطلاعیه آمده است: بر اساس تکلیف وزارت راه و شهرسازی و همچنین اطلاعات دریافتی از دستگاه‌های مختلف کشور، تعدادی ملک که وجود ساکن در آن‌ها تاکید شده است در سامانه ملی املاک و اسکان شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جهت تعیین تکلیف وضعیت سکونت این املاک پیامکی با سرشماره V.MASKAN به مالکان این املاک ارسال شد که متن این پیامک بدین شرح است: «ملک شما به عنوان خانه خالی شناسایی شده است. لطفا تا تاریخ ۲۰ دیماه ۱۴۰۰ و یا ۲۳ دیماه ۱۴۰۰ وضعیت املاک خود را در سامانه املاک و اسکان amlak.mrud.ir تعیین کنید. در غیر اینصورت مطابق قانون مالیات‌های مستقیم اقدام خواهد شد.»

در همین راستا مالکان مذکور لازم است تا تاریخ اعلام‌شده در پیامک دریافتی خود به سامانه املاک و اسکان به آدرس amlak.mrud.ir مراجعه کنند. بدیهی است در صورت ثبت وجود سکونت و مالیکت توسط مالکان مذکور بر اساس قانون ملک مذکور از جرگه خانه‌های خالی خارج خواهد شد.

در پایان اطلاعیه آمده است: مضمون پیامک ارسال شده با سرشماره V.MASKAN کاملا موردتایید وزارت راه و شهرسازی است و شایعات مرتبط با جعلی بودن این پیامک با این سرشماره صحت ندارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پیامک های ارسالی سامانه ملی املاک و اسکان سرشماره املاک و اسکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۴۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الزام ثبت قرارداد اجاره در سامانه خودنویس در سال ۱۴۰۳

مهدی ملک  گفت: بر اساس ماده ۱۸ قانون جهش تولید مسکن در راستای رصد و نظارت بر بازار مسکن، ثبت کلیه معاملات املاک و مستغلات اعم از خرید، فروش، پیش‌خرید، پیش‌فروش، رهن و اجاره مسکن برای متعاملین در بنگاه‌های مشاوران املاک توسط بنگاه‌ها و برای سایر متعاملین خارج از بنگاه‌های مشاوران املاک توسط خود متعاملین، در سامانه معاملات املاک و مستغلات کشور و اخذ شناسه (کد) رهگیری الزامی است.

او افزود: در این راستا سامانه خودنویس جهت رفاه حال هم‌وطنان و در راستای نظارت و کنترل قیمت مسکن ایجاد شده است تا هم‌وطنان بتوانند به‌صورت رایگان قرارداد‌های ملکی خود را ایجاد و ثبت کنند.

ملک ادامه داد: این سامانه به‌صورت شبانه‌روزی آماده خدمت‌رسانی به مردم است و تمامی موارد اجاره ملک اعم از مسکونی، غیرمسکونی، مالکیت حقیقی، مالکیت حقوقی و چند مالکی در دسترس بوده است.

مدیرکل راه و و شهرسازی گلستان همچنین تصریح کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۳ تمامی قرارداد‌های اجاره برای دریافت کد رهگیری رایگان صرفاً می‌بایست در سامانه خودنویس به آدرس https://khodnevis.mrud.ir/ ثبت شوند

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • ثبت تمامی آگهی‌های انتشار در سکو‌های اینترنتی در سامانه املاک و اسکان الزامی شد
  • مراحل ثبت رایگان قرارداد اجاره در سامانه خودنویس | حق کمیسیون خودنویس چقدر است؟
  • مستاجران مراقب کلاهبرداری در سامانه املاک باشند
  • مستاجران مراقب سامانه خودنویس املاک باشند
  • اتصال سیستم پیامک (SMS) به CRM: راهنمای کاربردی
  • الزام ثبت قرارداد اجاره در سامانه خودنویس در سال ۱۴۰۳
  • ارسالی‌های شما به «صفحه شما» در اول اردیبهشت
  • اعلام نحوه دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن
  • هشدار مهم پلیس؛ مراقب پیامک‌های جعلی کالابرگ باشید!
  • هشدار پلیس فتا در مورد پیامک‌های جعلی کالابرگ