Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین جعفر منتظری در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری صدا و سیما درباره اعتراضات چند روز اخیر کارکنان دستگاه قضا به وضع حقوقی شان افزود: یکی از دستگاه‌هایی که کارمندانش از لحاظ میزان حقوق و دریافتی بسیار متوسط و زیر متوسط هستند دستگاه قضایی است که به خصوص درباره کارکنان غیر قضایی این موضوع ملموس‌تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان کل به کارکنان معترض قوه قضائیه هشدار داد

وی گفت: به هر حال کارکنان دستگاه قضا بعد از گذشت ۱۵ تا ۲۰ سال خدمت این حق را دارند که حقوق عادلانه‌ای داشته باشند و از طرفی جایگاه دستگاه قضا اعم از قاضی و کسانی که با حقوق مردم سر و کار دارند باید به گونه‌ای باشند که زندگی در حد متوسط داشته باشند که در این صورت به سمت خلاف هم نخواهند رفت.
دادستان کل کشور افزود: ترمیم حقوق کارکنان در دستگاه قضایی اعم از قاضی و غیر قاضی از سیاست‌های مهمی است که در دوره‌های گذشته هم گام‌هایی برداشته شده است، اما متناسب نیست.

حجت الاسلام منتظری گفت: زمانی که آیت الله رئیسی رئیس قوه قضائیه بودند خودشان انصافاً گام‌هایی برای ترمیم حقوق کارکنان دستگاه قضا برداشتند و انتظار این بود و هست در دولتی که ایشان تشکیل دادند و دقیقاً با دستگاه قضا آشنایی دارند مساعدت لازم به عمل آید و گام‌هایی برداشته شود که قول‌هایی هم داده شده بود.
وی افزود: این روزها شاهد برخی اعتراضات کارکنان دستگاه قضا بودیم که به نظر بنده ادامه این روند به مصلحت نیست و رئیس قوه قضائیه و بخش‌های مربوطه واقعاً به دنبال رفع این مشکل هستند و من با برخی نمایندگان مجلس که صحبت کردم دیدم آن‌ها هم پیگیر هستند و قطعاً این موضوع به ثمر خواهد رسید.

دادستان کل کشور گفت: اصلاح و ترمیم حقوق کارکنان قوه قضائیه با تلاش‌هایی که می‌شود به نتیجه خواهد رسید و ما امیدواریم همکاران ما در سراسر کشور جایگاه خود را بهتر از آنچه که هست درک کنند و در شرایطی که بدخواهان و دشمنان دنبال موج سواری هستند ما نباید کاری کنیم دشمن بتواند موج سواری کند و قطعاً حق و حقوق کارکنان دنبال خواهد شد و رئیس قوه قضائیه و بقیه دست اندرکاران پیگیر هستند و امیدواریم به صورت آبرومندانه و مطلوب به سرانجام برسند.

ویدئو | سخنرانی رئیس کل دادگستری تهران در جمع اعتراضی کارکنان قوه قضاییه

وعده معاون اول قوه قضاییه به کارکنانی که تجمع کردند

تصاویر | تجمع کارکنان قوه‌قضاییه در اعتراض به تصمیم مجلس

کد خبر 649148 برچسب‌ها دادستانی قوه قضائیه اعتراض - تجمع - تحصن

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: دادستانی قوه قضائیه اعتراض تجمع تحصن کارکنان دستگاه قضا حقوق کارکنان دادستان کل قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۴۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش یک حقوقدان به اظهارات جنجالی کریمی قدوسی: بنزین به آتش ایران‌هراسی نریزید

به گزارش خبرآنلاین رضا نصری حقوقدان بین‌الملل با انتشار پیامی نوشت:

خدا می‌داند شبهه‌افکنی‌های بی اساس در مورد «ساخت قریب‌الوقوع بمب اتم» در فضای رسانه‌ای چه باری بر دوش وزارت امور خارجه، سازمان انرژی اتمی و دیپلمات‌های کشور می‌گذارد تا بلکه بتوانند اثرات سوء آن را خنثی کنند!

تازه وقتی تکذیب کردند، این بار نوبت رسانه‌های مغرض آن‌طرفی می‌شود که ادعای اولیه را حقیقت جلوه دهند و دستگاه دیپلماسی را به «ماله‌کشی» متهم کنند!

طرح این قبیل ادعاهای بی اساس، بنزین ریختن بر آتش ایران‌هراسی و جلب توجه افکار عمومی جهان به سمت ایران - در حالی که می‌بایست تیتر اول رسانه‌ها «حمله اسرائیل به رفح باشد» - با کدام منطق به سود کشور تمام می‌شود؟

در روزهایی که وزارت امور خارجه رژیم اسرائیل در حال نامه‌نگاری به دولت‌های عضو سازمان ملل متحد و بر پا کردن کمپین‌های وسیع تبلیغاتی است تا برنامه موشکی ایران را تهدیدی برای اروپا و سایر کشورهای جهان جلوه دهد، اینکه بگویید «تازه در ظرف یک هفته کلاهک هسته‌ای‌اش را هم سوار می‌کنیم» چطور قرار است به منافع ملی و امنیتی کشور کمک کند؟

پیش از این کریمی قدوسی نمایندهخ مجلس دوازدهم و عضو کمیسیون امنیت ملی در پستی شبهه‌دار با هشتگ اقتدار ایران نوشت: در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله است.

۳۱۱۳۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898620

دیگر خبرها

  • راه حل برون رفت از مشکلات کشور ایمان به شعار ما می‌توانیم است
  • بررسی پرونده «صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی ایران» با ۷ هزار شاکی
  • سخنگوی وزارت خارجه: نقش آمریکا در نسل‌کشی اسرائیل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • کنعانی: نقش آمریکا در نسل‌کشی اسراییل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • نقش آمریکا در نسل‌کشی اسراییل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • گوگل کارکنان معترض به همکاری این شرکت با اسرائیل را اخراج کرد
  • واکنش یک حقوقدان به اظهارات جنجالی کریمی قدوسی: بنزین به آتش ایران‌هراسی نریزید
  • چرا رئیسی مسئولیت کارهای خود و دولتش را قبول نمی کند؟
  • واکنش رضا نصری به اظهارات شبهه برانگیز کریمی‌قدوسی
  • واکنش نصری به اظهارات شبهه برانگیز کریمی‌قدوسی