Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از سایپا، مسعود باریده از شکسته شدن رکورد تولید روزانه کامیونت پادرا پلاس در این شرکت خبر داد و اظهار کرد: برنامه ریزی های راهبردی و استراتژیک شرکت زامیاد به منظور جایگزینی کامیونت زامیاد Z۲۴ با کامیونت پادراپلاس در سال جاری نتیجه بخش بود و این شرکت توانست در اواسط دی ماه، تولید این محصول را به بیش از ۱۰۰ دستگاه در روز برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به پیشی گرفتن تولید پادرا پلاس نسبت به کامیونت زامیاد Z۲۴ یادآور شد: در روزهای آغازین تولید کامیونت پادراپلاس در اواخر سال گذشته، درصد تولید این محصول نسبت به کامیونت زامیاد Z۲۴ بسیار ناچیز بود که با برنامه ریزی انجام شده، در حال حاضر نسبت تولید پادراپلاس به کامیونت زامیاد Z۲۴ بیشتر شده است.

معاون تولید، پشتیبانی و خدمات فنی شرکت زامیاد با بیان این موضوع که پادراپلاس از مجهزترین کامیونت های کشور به لحاظ طراحی زیبا، قدرت و استحکام بالا، توان حمل بار بالا و دارای قیمت مناسب است، تاکید کرد: تمرکز بر رعایت استانداردهای تولیدی و به روزرسانی در تجهیزات رفاهی و فنی به منظور جلب نظر و سلائق مشتریان از اهداف تولید این محصول بوده است.

گفتنی است، همزمان با افزایش تولید پادراپلاس، برنامه ریزی ویژه ای برای حفظ کیفیت و بهبود مستمر این محصول صورت پذیرفته، بطوریکه بر اساس اعلام شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، کامیونت پادراپلاس شرکت زامیاد اخیرا موفق به دریافت سه ستاره کیفی شده است.

کد خبر 5396646

منبع: مهر

کلیدواژه: گروه خودروسازی سایپا زامیاد تولید خودرو کسب و کار گروه خودروسازی سایپا تعمیر لوازم خانگی تعمیرات موبایل کسب و کارهای اینترنتی محیط کسب و کار ایران گروه صنعتی ایران خودرو واحد صنعتی قیمت خودرو تولید داخلی تعمیرات برقی ماشین آلات راهسازی دکوراسیون منزل پیامک شرکت زامیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۴۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید سالانه بیش از یک هزار تن قارچ دکمه‌ای در بستان آباد

 منیری  با بیان اینکه در شهرستان بستان آباد سالانه بیش از یک هزار تن قارچ دکمه‌ای تولید می‌شود گفت: با توجه به ارزش غذایی خوبی که در این محصول وجود دارد و همچنین ظرفیت مناسب قارچ برای جایگزین شدن گوشت به عنوان یک پروتئین تولید این محصول از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی با بیان اینکه تولید قارچ کسب‌وکاری است که از بهره‌وری بالایی برخوردار است اضافه کرد: براساس آمار‌های موجود برای تولید یک کیلوگرم قارچ به کمتر از ۲۰ لیتر آب نیاز است و با توجه به اینکه تولید قارچ خوراکی در فضای بسته و مدیریت‌پذیر انجام می‌شود باعث افزایش تولید در واحد سطح، اشتغالزایی بالا، تولید در تمام فصول سال و گردش سرمایه با توجیه اقتصادی قابل قبول می شود.

وی با اشاره به اینکه در این شهرستان ۴ واحد تولید قارچ دکمه‌ای صنعتی و بیش از ۳۰ واحد تولید خانگی فعال وجود دارد افزود: شهرستان بستان آباد به دلیل آب و هوای خاص خود و نزدیکی به مرکز استان و شهرستان‌های همجوار از لحاظ بازار مصرف مناسب تولید قارچ است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • مازندران رتبه دوم کشور در سطح زیر کشت توت‌فرنگی
  • اقلید ، قطب تولید پیاز استان فارس
  • ۱۷ هزار تن توت فرنگی در مازندران تولید می‌شود
  • ۱۰۰ کامیونت زباله دپو شده در یک منزل مسکونی در بجنورد بارگیری شد
  • تولید سالانه بیش از یک هزار تن قارچ دکمه‌ای در بستان آباد
  • آغاز تولید تخم اصلاح شده ماهی قزل‌آلا در اصفهان
  • زباله‌گردی محصول اجرا نشدن قانون مدیریت پسماند است
  • پیش‌بینی تولید ۶۰۰ هزار تن گندم در استان اردبیل
  • تولید دستگاه دمنده گاز CO۲ برای آندوسکوپی در ایران
  • پیگیری اخراج ۱۰۰ نفر از کارگران شرکت کاغذ پارس