Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@22:19:10 GMT

ال‌کلاسیکو برای جذب وینیسیوس جدید فوتبال برزیل

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۹۵۰۷۷

ال‌کلاسیکو برای جذب وینیسیوس جدید فوتبال برزیل

رئال مادرید، بارسا و لیورپول برای جذب پدیده نوجوان فوتبال برزیل خیز برداشته اند.

به گزارش "ورزش سه"، اِندریک نام جدیدترین پدیده فوتبال برزیل است که نگاه بزرگان اروپا را به سمت خود جلب کرده است.

 

 

 

 

اِندریک در مسابقاتی در رده جوانان در سائوپائولو می درخشد و خیلی ها آینده بزرگی را برایش متصور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پدیده 15 ساله را می توان ستاره آینده دار پالمیراس و فوتبال برزیل دانست. اِندریک چهار گل به ثمر رسانده و سرعت بی نظیری دارد و خیلی ها او را با وینیسیوس جونیور ستاره رئال مقایسه می کنند. جالب اینکه مدیر برنامه های اِندریک نیز همان مدیر برنامه های وینسیوس است. درخشش او به اندازه ای بود که برخی در برزیل می گویند، از زمان نیمار بازیکنی در این سطح را در مسابقات کوپینیا ندیده ایم.

 

 

 

 

اِندریک با عملکرد درخشانش نگاه های زیادی را به خود جلب کرده است و گفته می شود که لیورپول، رئال مادرید و بارسلونا به جذب وی ابراز تمایل کرده اند.

البته اِندریک تنها ستاره حال حاضر کوپینیا نیست بلکه ماتیوس فرانچا دیگر بازیکنی است که نگاه باشگاه های بزرگ را به خود جلب کرده است. پاتاتی چپ پا از سانتوس، روآن گلزن سانتوس، روبنس از اتلتیکو مینیرو نیز دیگر ستارگان مسابقات هستند. شواهد حکایت از این دارند که اِندریک 15 ساله قرار است که آینده بزرگی را پیش رو داشته باشد و باشگاه های دیگری هم به خرید وی علاقمند  خواهند شد.

پالمیراس رئال مادرید وینیسیوس جونیور برزیل بارسلونا لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پالمیراس رئال مادرید وینیسیوس جونیور برزیل بارسلونا لیورپول فوتبال برزیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۵۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ال‌کلاسیکوی هفته آینده جنجالی می‌شود؟

ژاوی هرناندس قاطعانه گفته که تصمیمش را تغییر نخواهد داد و فراتر از پیامدهای مالی حذف از لیگ قهرمانان اروپا، این شکست می‌تواند خروج او را سرعت ببخشد. در حالی که مقامات بارسلونا در هفته‌های اخیر سخت تلاش می‌کردند او را متقاعد به ماندن کنند، شکست مقابل پاری‌سن‌ژرمن می‌تواند او را زودتر از موعد نیز از باشگاه دور کند.

به نقل از روزنامه آاس، شکست در ال‌کلاسیکو مقابل رئال مادرید می‌تواند باعث جدایی زودهنگام ژاوی شود، و بارسلونا ممکن است تصمیم بگیرد برنامه جانشینی او را تسریع بخشد. رافائل مارکس، سرمربی بارسا اتلتیک، محبوب‌ترین گزینه برای هدایت بارسلونا است، زیرا بلوگرانا بودجه لازم برای جذب یک مربی برجسته‌تر را ندارد.

رلوو نیز معتقد است که پایان دوران ژاوی در بارسلونا فرا رسیده و به گفته‌های ژاوی مبنی اینکه اگر بارسلونا جامی نبرد از باشگاه خواهد رفت، اشاره می‌کند. همه در تلاش بودند تا ژاوی را راضی به ماندن کنند اما حذف از لیگ قهرمانان اروپا خط پایانی بر همه چیز بود.

سرمربی جوان بارسلونا بارها اشاره کرده که از عدم احترام رسانه‌ها و عدم قدردانی از دستاوردهای او به همراه فشار زیادی که این شغل در پی دارد ناراضی است و قصد کناره‌گیری دارد. شکست مقابل پی‌اس‌جی بیشتر ناامیدکننده بود تا فاجعه. در صورتی که اگر برنده می‌شد اعتباری که در بین هواداران و مقامات پیدا می‌کرد به شدت بالا می‌رفت و مطمئنا تلاش برای نگه داشتنش در باشگاه افزوده می‌شد.

این خبر در حالی منتشر شده که یکشنبه هفته آینده بارسلونا در ال‌کلاسیکو باید مقابل رئال‌مادرید قرار بگیرد.

 

دیگر خبرها

  • در آستانه ال‌کلاسیکو: کاپیتان رئال تمرین نکرد
  • ستاره سیتی: به احترام رئال کلاه از سر برمی‌دارم
  • ستاره بایرن: به‌به، منتظر تونی‌های رئال هستم!‏
  • هشدار ژاوی به بازیکنان بارسلونا درباره ال‌کلاسیکو
  • رسمی: داور ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • ادعای ستاره سابق بارسا: رئال بهترین تیم بود
  • گیلاس روی کیک رئال مادرید؛ وینیسیوس جونیور و دنی کارواخال، آماده جدال با بارسلونا
  • شب بد ستاره رئال در اتحاد: مصدومیت هم اضافه شد!
  • ال‌کلاسیکوی هفته آینده جنجالی می‌شود؟
  • ستاره انگلیسی رئال مادرید، اسپانیایی‌ها را زیر سوال برد