Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@15:26:33 GMT

پیشنهاد جدید باشگاه لیون برای جذب آزمون

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۹۵۴۴۶

پیشنهاد جدید باشگاه لیون برای جذب آزمون

یک رسانه فرانسوی خبر داد باشگاه المپیک لیون برای جذب سردار آزمون، مبلغ پیشنهادی به باشگاه زنیت را به ۴ میلیون یورو افزایش داده است.

به گزارش مشرق، سایت foot۰۱ فرانسه امروز دوشنبه در تازه‌ترین خبر در خصوص آخرین وضعیت سردار آزمون و انتقالش به تیم المپیک لیون، از اقدام جدید این باشگاه فرانسوی خبر داد.

این رسانه با تاکید بر ضرورت تقویت خط حمله لیون اعلام کرد که اولویت این باشگاه با سردار آزمون مهاجم ۲۷ ساله تیم ملی ایران و تیم زنیت روسیه است و همه با این انتقال موافق هستند به جز زنیت که قصد ندارد قبل از پایان قرارداد آزمون، با انتقالش به لیون موافقت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

foot۰۱ همچنین از افزایش قیمت پیشنهادی باشگاه لیون به زنیت به ۴ میلیون یورو خبر داد و نوشت: «زنیت روی باشگاه نیوکاسل برای افزایش قیمت سردار آزمون حساب می‌کرد اما باشگاه انگلیسی آزمون را در اولویت نقل و انتقالاتش قرار نداد و هیچ پیشنهادی ارائه نکرد. با این حال زنیت همچنان منتظر باشگاهی است که احتمالاً ۵ میلیون یورو برای آزادی مهاجشمش بدهد. طبق اطلاعات ما، المپیک لیون اندکی پیشنهاد خود را افزایش داده است و اکنون مبلغ درخواستی به ۴ میلیون یورو می‌رسد. بنابراین به مبلغ ۵ میلیون یورو درخواستی باشگاه زنیت نزدیک می‌شود که در نهایت می‌تواند ۴.۵ میلیون یورو را بپذیرد. سردار آزمون از این رو فاصله زیادی تا پیوستن به قهرمان هفت دوره مسابقات لیگ فرانسه ندارد.»

این رسانه در بخش پایانی گزارش خود از سبک بازی سردار آزمون، هوش او و کارهای گروهی اش تمجید کرده است.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت سردار آزمون المپیک لیون تیم فوتبال لیون باشگاه لیون تیم زنیت روسیه تیم ملی ایران لیگ فرانسه خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت میلیون یورو سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۵۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/گلزنی فوق‌العاده سردار آزمون مقابل بولونیا

سردار آزمون پس از مصدومیت چند هفته‌ای موفق به گلزنی مقابل تیم بولونیا شد.

دریافت 7 MB

دیگر خبرها

  • ویدیو/ گل‌زنی سردار آزمون در تمرین رم
  • جنون در پاریس: 200 میلیون یورو برای ستاره بارسا
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می‌گیرد
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می گیرد
  • جای آزمون را یک ایرانی پُر می‌کند(عکس)
  • (ویدیو) گل متفاوت سردار آزمون به بولونیا
  • گفتگو با حمید معصومی نژاد؛ از قبولی در آزمون ورودی پزشکی در رم تا پیشنهاد بازیگری (+عکس)
  • گلزنی سردار آزمون برای آاس رم در دیدار مقابل بولونیا
  • فیلم/گلزنی فوق‌العاده سردار آزمون مقابل بولونیا
  • گل سردار آزمون به بولونیا (آاس رم 1-2 بولونیا)