Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@13:58:07 GMT

روزِ سبز پالایش یکم و دارایکم

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۹۵۶۲۰

روزِ سبز پالایش یکم و دارایکم

به گزارش بورس تابناک، در معاملات روز دوشنبه، ۲۰ دی ۱۴۰۰، شاخص کل بورس با کاهش ۴ هزار و ۱۸۰ واحدی به رقم یک میلیون و ۳۳۲ هزار و ۶۴۰ واحد رسید.
امروز شپنا (شرکت پالایش نفت اصفهان) دومین نمادی بود که بیشترین خروج پول حقیقی را داشت. همچنین این نماد با ۴۵۲ واحد کاهش تاثیر در افت شاخص داشت و همراه با شتران از نماد‌های پرتراکنش بازار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سهامدارانی که بعد از یک سال از فروش هنوز این صندوق را نگهداری کرده اند، الان زیان ۲۹ درصدی را متحمل شده‌اند.
نماد شبریز (پالایش نفت تبریز) با کاهش ۰.۲۵ درصدی و نماد پالایش نفت اصفهان (شپنا) با ۲.۲۱ درصد افت و نماد شتران (شرکت پالایش نفت تهران) با ۱.۹۵ درصد کاهش و پالایش نفت بندرعباس (شبندر) با ۰.۴۸ درصد افزایش امروز را به پایان رساندند.


ارزش پالایشی یکم ۲۰ دی ماه ۱۴۰۰

امروز دوشنبه ۲۰ دی ماه ۱۴۰۰ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با رشد ۰.۰۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۱۵ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۵۰۷ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با افزایش ۰.۸۱ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۶۹ تومان معامله شد.
این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

    ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با افزایش ۰.۶۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۱ هزار و ۳۸ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون ۲۰۷ هزار و ۶۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با افزایش ۱.۵ درصدی نسبت به روز معاملات ۱۱ هزار و ۱۲۶ تومان معامله شد. منبع: نبض بورس

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین حمید لبخنده بحران در قزاقستان سقوط هواپیمای اوکراینی اخراج استقلال و پرسپولیس پالایشی یکم شاخص کل بورس دارایکم مذاکرات وین حمید لبخنده بحران در قزاقستان سقوط هواپیمای اوکراینی اخراج استقلال و پرسپولیس درصدی نسبت به روز معاملات تومان معامله شد پالایش نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۵۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۲ درصدی جوجه ریزی در واحد‌های پرورش مرغ خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی گفت: سال گذشته ۳۲ میلیون و ۶۲۶ هزار و ۸۰۵ قطعه جوجه ریزی در واحد‌های مرغداری انجام شد.

محمدعلی بخشی به انجام ۱۹۶ میلیون و ۸۶۷ هزار و ۲۵۰ دز واکسیناسیون در واحد‌های مرغداری استان نیز اشاره کرد و افزود: ۸۱۴ واحد مرغداری گوشتی با ظرفیت ۱۲ میلیون و ۷۳۴ هزار و ۸۲۰ قطعه وجود دارد که از این تعداد ظرفیت تولید ۱۰ میلیون و ۹۰۷ هزار و ۶۶۰ قطعه فعال است.

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی گفت: همچنین ۶۴ واحد مرغداری تخمگذار با ظرفیت ۲ میلیون و ۸۵۷ هزار و ۸۱۹ قطعه در استان وجود دارد که از این تعداد ۵۸ واحد با ظرفیت تولید ۲ میلیون و ۷۵۰ هزار و ۲۱۹ قطعه فعال است.

دیگر خبرها

  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • گزارش بورس امروز چهارشنبه ۸ فروردین ماه ۱۴۰۳
  • شاخص کل بورس به سطح دو میلیون و ۲۶۰ هزار واحد رسید
  • رشد ۱۱ هزار واحدی بورس در پایان نخستین هفته کاری ۱۴۰۳
  • رشد ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس در آخرین روز معاملاتی هفته
  • قیمت طلا و سکه امروز ۸ فروردین ۱۴۰۲
  • شاخص بورس ۴ هزار واحد افت کرد
  • معامله نجومی ژیان و فولکس قورباغه ای در ایران؛ قیمت ماشین های قدیمی سر به فلک کشید (+عکس)
  • افزایش ۲۲ درصدی جوجه ریزی در واحد‌های پرورش مرغ خراسان جنوبی