Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@04:18:18 GMT

توضیحات پزشک پرسپولیس در مورد مصدومیت آل‌کثیر

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۹۵۹۴۲

توضیحات پزشک پرسپولیس در مورد مصدومیت آل‌کثیر

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس توضیحاتی را در خصوص آخرین وضعیت مصدومیت عیسی آل کثیر ارائه کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دکتر علیرضا حقیقت در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، درباره تصویربرداری از پای عیسی آل‌کثیر اظهار کرد: آل‌کثیر در نیمه دوم دیدار مقابل پدیده از ناحیه زانو احساس ناراحتی کرد و از زمین بازی خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از انجام اقدامات اولیه قرار شد او در بازگشت به تهران از پای خود MRI بگیرد.

او ادامه داد: پس از انجام این آزمایش، مشخص شد که به دلیل التهاب موجود در زانوی آل‌کثیر، اتفاق رخ داده قابل تشخیص نبوده و MRI باید تکرار شود.

دکتر حقیقت گفت: بعد از آزمایش مجدد روی پای این بازیکن نتیجه را به اطلاع هواداران عزیز می‌رسانیم.

مصدومیت آل‌کثیر مشکوک به پارگی رباط صلیبی

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عیسی آل کثیر پرسپولیس عیسی آل کثیر پرسپولیس آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۵۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یاسین در اردوگاه پرسپولیس آفتابی شد

به گزارش "ورزش سه"، یکی از اتفاقات تلخ نیم فصل اول برای پرسپولیس، مصدومیت یاسین سلمانی هافبک تکنیکی و خلاق این تیم بود. بازیکنی که خیلی زود توانسته بود در جمع شاگردان یحیی گل محمدی جا بیفتد و جایگاه خوبی را از آن خود کرده بود. مصدومیت رباط صلیبی اما سرنوشت او را تغییر داد و با عمل جراحی اکنون ماه‌هاست که از بازی کردن محروم مانده است.

یاسین سلمانی اکنون با پشت سر گذاشتن مراحل درمانی مربوط به آسیب رباط صلیبی خود، اکنون به مرحله پایانی رسیده و با بازگشت به محل تمرینات پرسپولیس، دویدن در جمع هم‌تیمی‌های خود را استارت زده و با روحیه بالایی کار را دنبال می‌کند.

سلمانی که قطعا شرایط بازی در این فصل را به دست نخواهد آورد، برای لیگ بعدی در برنامه‌های این باشگاه قرار دارد و باید دید در پایان دوره تلخ مصدومیت، با چه شرایطی به جمع سرخ‌ها بازخواهد گشت و چه نمایشی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • یاسین سلمانی در تمرینات پرسپولیس
  • یاسین در اردوگاه پرسپولیس آفتابی شد
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان از زبان پزشک تیم
  • فرشاد احمدزاده به پرسپولیس رسید
  • یک ستاره دیگر سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • توضیحات قوه قضائیه درباره یک خبر
  • کود شیمیایی قاچاق در رودبار توقیف شد
  • آخرین وضعیت مصدومیت بیرانوند
  • توضیحات بانک شهر درباره خرید سهام پرسپولیس
  • عالیشاه غایب پرسپولیس در بازی با آلومینیوم در جام حذفی