Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا عصر دوشنبه در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر استان اظهار داشت: نباید جلسات مبارزه با مواد مخدر صرفاً محلی برای ارائه گزارش تبدیل شود، بلکه باید ضمن وقت شناسی و مطالبه گری به محلی برای ارائه راهکارها، پیشنهادات و اعلام کارهای عملیاتی انجام شده باشد.

وی با تاکید بر حمایت‌های مادی و معنوی از خانواده‌های معتادین، ایجاد انگیزه برای ترک و فراهم نمودن امکان بازگشت آنان به آغوش خانواده، ابراز داشت: نجات یک معتاد نجات جان یک جامعه است، لذا ضرورت دارد دستگاه‌ها با برنامه ریزی، اقدامات موثر و اختصاص اعتبار بستر کار را برای رهایی فرد از دام اعتیاد فراهم و با اقدامات انگیزشی و حمایتی موجبات بازگشت وی به آغوش خانواده و جامعه را فراهم سازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار ایلام با بیان اینکه همه ما باید به وظایف خود در این حوزه عمل کنیم خواستار تقویت مراکز ترک اعتیاد و ایجاد یک مرکز واحد برای ترک اعتیاد در استان شد.

وی با بیان اینکه در بحث تشخیص و آسیب شناسی بخوبی عمل شده ولی پیچیدن نسخه درمانی نیازمند خرد جمعی است، از اعضای ستاد مبارزه با مواد مخدر استان خواست با برنامه محوری و کار عملیاتی الزامات و شیوه نامه‌های این شورا را اجرایی کنند چرا که اعتبارات این حوزه بر اساس برنامه‌ها و رویکردهای عملیاتی توزیع می‌شود.

بهرام نیا با تاکید بر برنامه محوری، رویکرد حمایتی و ارائه راهکارها در مدیریت آسیب‌ها، گفت: مبارزه با مواد مخدر نیازمند تدوین برنامه راهبردی در زمانبندی مشخص و شناخت آسیب‌ها به منطور رفع مشکل و پیچیدن نسخه درمانی است، بطوریکه منجر به ریشه کنی معضل اعتیاد از تن جامعه شود.

کد خبر 5396825

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری ایلام مواد مخدر ایلام ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه قاسم سلیمانی کرمانشاه عکس استانها شهید گمنام تشییع و خاک سپاری شهید گمنام آمار کرونا تشییع شهدا خسارات سیلاب ایام فاطمیه دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی گرگان مبارزه با مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۶۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین برنامه راهبردی و عملیاتی جهش تولید در استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی در این همایش که به منظور تسهیل گری برای شتاب بخشی به تحقق شعار سال برگزار شد، مدیران اقتصادی دولتی و خصوصی استان موانع و چالش‌های فراروی بخش تولید و اقتصاد استان را ارائه کردند.

ضرورت تکمیل زنجیره ارزش، کمبود آب، برق و گاز در استان، مشکل رفع تعهد ارزی، همکاری نکردن بانک‌های خصوصی در اعطای تسهیلات، طولانی بودن اخذ کد استاندارد، فرسودگی ماشین آلات صنایع، افزایش نرخ ارز و مالیات، تامین سرمایه در گردش واحد‌های تولیدی و لزوم توجه به توسعه صادرات از مسائل و دغدغه‌های مطرح شده در این همایش بود.

استاندار آذربایجان شرقی در این همایش با اشاره به تدوین ۱۰ گام برای عینیت بخشی به جهش تولید با مشارکت مردم، استاندار آذربایجان شرقی از تدوین برنامه راهبردی و عملیاتی جهش تولید در استان خبر داد و گفت: جهش تولید زمانی محقق می‌شود که بتوانیم الگویی را به کمک بخش خصوصی اجرا کنیم و در این زمینه نیازمند نگاه تحولی، اقدام جهادی و شبانه‌روزی و نظارت میدانی هستیم.

مالک رحمتی بخشی‌نگری را مانع تحول و جهش دانست و افزود: جهش و تحولی که امروز انتظار داریم نیازمند یکدلی و نقش‌آفرینی تک‌تک بخش‌ها در کنار هم است.

وی تاکید کرد: امروز همه دستگاه‌های ما برای جهش تولید برنامه راهبردی، عملیاتی و پروژه‌محور دارند و سعی کرده‌ایم که این برنامه‌ها، کمّی و مبتنی بر آمار و ارقام باشد.

دیگر خبرها

  • تدوین برنامه راهبردی و عملیاتی جهش تولید در استان
  • اقدامات فرهنگی برای پیشگیری از اعتیاد در اولویت باشد
  • ایران دارای بیشترین کشفیات مواد مخدر در جهان / استفاده از «هنر» در پیشگیری از اعتیاد
  • دستگیری ۲۷ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در لاهیجان
  • ایران دارای بیشترین کشفیات موادمخدر در جهان / استفاده از «هنر» در پیشگیری از اعتیاد
  • هیچ کمپ ترک اعتیاد غیرمجازی در گلستان وجود ندارد
  • کشفی تازه درباره معتادان به مواد مخدر
  • سن مصرف مخدر‌ ها در کشور به ۲۴ سال رسید
  • استفاده از ظرفیت هنر و موسیقی در پیشگیری از اعتیاد ضروری است
  • جشنواره شعر نفس پاک فراخوان داد