Web Analytics Made Easy - Statcounter

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان -زهرا ابراهیمی  در حاشیه بازدید از رویداد تجاری سازی، صنایع دستی و فروش محصولات هنری گفت: در سفر‌های اخیر به برخی شهرستان‌های استان، به صورت ویژه وضعیت هنر فاخر صنایع دستی زنان سیستان و بلوچستان مورد بررسی تخصصی قرار گرفت و با توجه به ضرورت تقویت کسب و کار‌های زنان بویژه در حوزه بازارسازی، تولید محتوا و بسته بندی محصولات صنایع دستی با تعامل ویژه پارک علم و فناوری و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این رویداد به صورت آنلاین و حضوری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بانوان صنعتگر در این رویداد از آموزش‌های تخصصی کارگاه‌هایی مانند توانمندسازی زنان و توسعه محلی، کارگاه آنلاین طراحی بسته بندی و فروش آنلاین بهره‌مند می‌شوند.

وی می گوید: در روز دوم این کارگاه ها، آموزش‌های تخصصی مبتنی بر ظرفیت مناطق مختلف استان به همت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای، ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنایع دستی و گردشگری بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۶۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان نمایشگاه توانمندی‌های بانوان منطقه آزاد ماکو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، علی خورابلو با اعلام این مطلب گفت: در این نمایشگاه ۲۵ نفر شرکت‌کننده در حوزه‌های مختلف صنایع‌دستی، گردشگری، آشپزی و عفاف و حجاب حضور داشتند که به همت سازمان منطقه آزاد ماکو و اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ماکو برگزار شده بود.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ماکو افزود: در این نمایشگاه ۲ غرفه صنایع‌دستی در رشته‌های‌ چوب و کالاهای چوبی، گره‌چینی، خراطی و کنده‌کاری چوب دایر شده بود.

او تصریح کرد: پخش موسیقی‌های سنتی آشیقی و پاپ، اجرای مسابقات پرسش و پاسخ، پخش مستندهای مختلف فرهنگ عامه، اجرای برنامه‌های آیینی و سنتی از دیگر برنامه‌های جانبی این نمایشگاه هستند.

 

 

 

دیگر خبرها

  • پایان نمایشگاه توانمندی‌های بانوان منطقه آزاد ماکو
  • گفتمان سازی برای محوری شدن مدارس در جامعه
  • مکان یابی ایجاد بازارچه های صنایع دستی بانوان در کشور
  • اولین کنفرانس ملی مهارت ایران برگزار می‌شود
  • حمایت از بازارچه‌های صنایع دستی تولید بانوان
  • درج نام مادر روی کارت ملی منتفی شد
  • درج نام مادر روی کارت ملی منتفی است/ نام پدر هم از روی کارت‌ها حذف می‌شود
  • درج نام مادر روی کارت ملی منتفی است/ نام پدر هم از روی کارت ها حذف می شود
  • خزعلی: صدور کارت ملی با نام مادران منتفی شد
  • اولین رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی کشور در زاهدان برگزار می‌شود