Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان گفت: آنچه در میادین بین‌المللی توسط ورزشکاران کبدی ایران به دست آمده بسیار امیدبخش است و امیدواریم در بازی‌های آسیایی در این رشته بتوانیم در دو بخش زنان و مردان به مدال‌های خوشرنگ دست پیدا کنیم.

به گزارش برنا؛ دکتر سید حمیدسجادی در جلسه ابلاغ حکم رییس فدراسیون کبدی با اشاره به موفقیت‌های این رشته اظهار داشت: حفظ این موفقیت‌ها با کسب کرسی‌های بین‌المللی می‌تواند تثبیت پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش و جوانان خطاب به رییس فدراسیون کبدی گفت: گام بعدی شما باید کسب کرسی‌های بین‌المللی باشد.

وی یادآور شد: آنچه در میادین بین‌المللی توسط ورزشکاران کبدی ایران به دست آمده بسیار امیدبخش است و امیدواریم در بازی‌های آسیایی در این رشته بتوانیم در دو بخش زنان و مردان به مدال‌های خوشرنگ دست پیدا کنیم.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورزش و جوانان ایران زنان مردان کبدی وزیر ورزش و جوانان بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۶۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انصارالله یمن: این معادله تثبیت شد که اگر دشمن اقدامی کند، باید منتظر واکنشی سهمگین باشد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر انصار الله یمن در سخنانی تازه، با اشاره به حملات گسترده با موشک‌ها و پهپادها، بر قدرت بازدارندگی و پاسخ قاطع ایران به تجاوز‌های دشمنان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه «دشمن نگران واکنش از خاک ایران بود»، اظهار داشت: هدف قرار دادن پایگاه‌های مهم دشمن در اراضی اشغالی نشان‌دهنده تغییر معادلات قدرت در منطقه است و این معادله جدید تثبیت کرد که اگر دشمن صهیونیستی اقدامی کند، باید منتظر واکنشی سهمگین از سوی جمهوری اسلامی ایران باشد.

رهبر انصار الله تأکید کرد که عملیات‌های جاری هیچ خطری برای کشتی‌های بی‌طرف ندارد و تنها کشتی‌هایی که به نفع رژیم اشغالگر قدس عمل می‌کنند در معرض عملیات‌های ما هستند.

بدرالدین الحوثی تأکید کرد: اقدامات نظامی انجام شده، خسارت‌های سنگینی را به دشمنان وارد آورده و تأثیرات اقتصادی گسترده‌ای به دنبال داشته است. هزینه‌های بیمه و قیمت عبور کشتی‌ها به شدت افزایش یافته و مسیر‌های کشتیرانی دورتر شده‌اند، که همه اینها تأثیر مستقیمی بر اقتصاد کشور‌های دخیل از جمله ائتلاف آمریکایی - انگلیسی و رژیم صهیونیستی دارد.

وی همچنین بر مسائل حقوق بشری ملت فلسطین تأکید کرد و از جامعه بین‌المللی خواست تا به وظیفه انسانی خود عمل کند و اجازه دهد کمک‌های انسانی مانند غذا و دارو به مردم فلسطین برسد.

رهبر انصارالله یمن این موقعیت را «لکه ننگی بر جامعه بشری و بین المللی» خواند و اعلام کرد: عملیات‌های انصارالله در راستای حمایت از ملت فلسطین ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رهبر انصارالله یمن: این معادله تثبیت شد که اگر دشمن اقدامی کند، باید منتظر واکنشی سهمگین باشد
  • سید عمار حکیم: هدف ایران تثبیت حق خود بود
  • هدف ایران تثبیت حق خود بود
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • به‌دنبال حضور در بازی‌های آسیایی و المپیک ۲۰۲۸ هستیم
  • خیرخواه: دنیا به ژیمناستیک ایران احترام می‌گذارد
  • ابلاغ طرح صیانت از آثار تاریخی روستاهای زرندیه
  • حضور دو نماینده از خراسان رضوی در مسابقات بین المللی کبدی در بابلسر
  • در زمان اشتباه سرمربی پرسپولیس شدم!
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان پس از قهرمانی ایران در کشتی فرنگی آسیا