Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر ، جواد اوجی امشب در نشستی با علی‌عسگری مدیرعامل جدید شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس ضمن آرزوی موفقیت برای او، افزود: پروژه‌های بزرگی در صنعت نفت وجود دارد که افزایش همکاری شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و صندوق بازنشستگی صنعت نفت در اجرای این پروژه‌ها بسیار مثمرثمر خواهد بود.

او ادامه داد: شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس به عنوان بخش خصوصی باید بحث ساده‌زیستی را به طور جد مدنظر داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشست با حضور مرتضی شاهمیرزایی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و عبدالحسین بیات رئیس هیئت رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت برگزار شد.

محمدمهدی رحمتی رئیس هیات مدیره شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس امروز در حکمی عبدالعلی علی‌عسگری را به عنوان مدیرعامل این شرکت منصوب و از خدمات ارزشمند جعفر ربیعی در مدت تصدی مدیرعاملی این شرکت قدردانی کرد.

کد خبر 5396867

منبع: مهر

کلیدواژه: جواد اوجی عبدالعلی علی عسکری هلدینگ خلیج فارس نهضت ملی مسکن صادرات غیرنفتی قیمت دلار لایحه بودجه 1401 ترکمنستان وزارت جهاد کشاورزی سازمان هواپیمایی کشوری بانک مرکزی ایران سقوط هواپیمای اوکراینی وزارت راه و شهرسازی نهاده های دامی وزارت امور اقتصادی و دارایی سازمان برنامه و بودجه سید رضا فاطمی امین شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۶۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال آب از خلیج فارس پیگیری می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، عباس علی آبادی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه رونمایی از یک محصول دانش بنیان در اتاق بازرگانی سمنان ضمن اشاره به ظرفیت‌های سمنان در بخش صنایع تاکید کرد: استان سمنان یکی از استان‌های صنعتی و مهم کشور است.

وی با بیان اینکه تولید ناخالص ملی در بخش صنعت در استان سمنان بیش از دیگر بخش‌ها است و این نشان دهنده اهمیت صنایع در این استان است، گفت: یکی از مهمترین دغدغه‌های صنایع استان سمنان مانند دیگر نقاط کشور، آب است.

عضو کابینه سیزدهم با بیان اینکه موضوع تأمین آب صنایع یکی از دغدغه‌های وزارت صمت است، گفت: ابر پروژه ملی انتقال آب خلیج فارس به همین منظور کلید زده و در حال پیگیری اجرای آن هستیم.

علی آبادی با بیان اینکه طرح انتقال آب خلیج فارس یکی از طرح‌های بی نظیر تاریخ کشورمان محسوب می‌شود، گفت: این طرح انتقال آب، می‌تواند آب مورد نیاز صنایع کشورمان را تأمین کند.

وی همچنین تحقق شعار سال و حمایت از واحدهای صنعتی را دو اولویت اساسی وزارت صمت در سال جاری دانست.

کد خبر 6081510

دیگر خبرها

  • ظرفیت تولید پتروشیمی ایران به بیش از ۱۰۰ میلیون تن می‌رسد
  • افزایش بیش‌از ۱۰۰ میلیون تنی ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی
  • ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی تا پایان ۱۴۰۳ به بیش از ۱۰۰ میلیون تن می‌رسد
  • انتقال آب از خلیج فارس پیگیری می‌شود
  • ابراز رضایت رئیس هیئت مدیره استقلال از واگذاری به هلدینگ خلیج فارس
  • آغاز ساخت خط انتقال آب به شهرستان بندرخمیر
  • رئیس هیات مدیره استقلال: انتقال مالکیت به هلدینگ خلیج فارس، اتفاقی عالی است
  • انتقال مالکیت استقلال به هلدینگ خلیج فارس، عالی است
  • واگذاری پرسپولیس به ۴ بانک و استقلال به هلدینگ خلیج فارس
  • پرسپولیس بانکی شد، استقلال نفتی!