Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/البرز رئیس بنیاد نخبگان‌البرز گفت: برگزیدگان دومین دوره جشنواره ملی امیرکبیر ۲۷  دیماه جاری در مراسم اختتامیه معرفی خواهند شد.

به گزارش ایسنا، محمد نبیونی روز دوشنبه ۲۰ دی ماه در نشست خبری دومین دوره جشنواره ملی امیرکبیر، اظهار کرد: ادبیات پایان نامه های کارفرما محور باید در کشور مورد توجه قرار گیرد و این مهم امروز در جامعه ما جا افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در مجموع ۲۶۰ پایان نامه و رساله به دبیرخانه جشنواره ملی امیرکبیر ارسال شده است.

رئیس بنیاد نخبگان‌ البرز ادامه داد: در نظر داریم در آیین اختتامیه این جشنواره علاوه بر معرفی بهترین  پایان نامه‌ها و رساله‌ها، کارفرمایان و اساتید راهنمای برتر را هم معرفی کنیم.

نبیونی افزود: رساله‌های این دوره از جشنواره در هفت گروه اصلی، «فنی و مهندسی» ، «کشاورزی» ، «محیط زیست و منابع طبیعی» ،«علوم پزشکی» ، «علوم انسانی و پایه»،  «دامپزشکی» و «هنر و معماری» به رشته تحریر در آمده است.

وی گفت: روئسای کارگروه‌ها در واقع از اساتید دانشگاه‌ها و مراکز  علم و فناوری انتخاب شده‌اند و تیم داوری نیز منتخب از سراسر ایران بدون محدودیت بوده است.

وی توضیح داد: بیشترین تعداد رساله‌ها مربوط به رشته های فنی و مهندسی و کمترین آنها به حوزه هنر و معماری مرتبط است.

وی با اشاره به سهم رساله‌ها و پایان نامه‌های البرز در این جشنواره گفت: با توجه به اینکه تعداد دانشگاه ها و مراکز پژوهشی و علمی ای که در البرز  دانشجو می پذیرند زیاد است،  بیش از ۴۰ درصد رساله‌ها و پایان نامه‌های این دوره از از البرز به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی ادامه داد:  برگزیدگان این جشنواره دوشنبه،  ۲۷  دیماه جاری در مراسم اختتامیه معرفی خواهند شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی بنیاد نخبگان البرز جشنواره ملی امیرکبیر پایان نامه ها رساله ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۶۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان هشتمین جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در این جشنواره آموزش‌های سلامت محور مربوط به سند تحول بنیادین و ساعت زیستی و بدنی با کمک دیگر سازمان‌ها از جمله دانشگاه علوم پزشکی، مدیریت پسماند شهری، محیط زیست، منابع طبیعی و پلیس راهور به دانش آموزان ارائه  و ارسال آثار فراخوان شد.

دکتر حاجی زاده افزود: در مجموع ۱۵ هزار اثر دانش‌آموزی به اداره سلامت و تندرستی استان ارسال که از این تعداد ۲۰ اثر حائز رتبه‌های برتر استانی و کشوری شد.

مراسم تجلیل از صاحبان  این آثار  امروز برگزار شد.

 اول تا هفتم اردیبهشت هفته سلامت نام دارد.

دیگر خبرها

  • انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد
  • ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد
  • پایان هشتمین جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی در خراسان رضوی
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • شرکت ۲۸ کشور دنیا در جشنواره بین‌المللی پوپک
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان 
  • داوران بخش فیلمنامه جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی معرفی شدند
  • ارسال بیش از ۵۰۰ اثر به دبیرخانه هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی