Web Analytics Made Easy - Statcounter

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان -مهرداد جهاندیده  گفت: در راستای رویکرد دولت سیزدهم در خصوص تلاش برای ایجاد و تثبیت اشتغال در کشور، جشنواره‌ای با عنوان "ایده‌های اشتغالزا و کارآفرینی کشور" برای اولین بار در همه استان‌ها از جمله سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

او گفت: اشتغال در طرح توسعه سواحل مکران، اشتغال معلولان، اشتغال زنان سرپرست خانوار، اشتغال در مناطق کمتر برخوردار، اشتغال روستایی، اشتغال جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی، اشتغالزایی و کارآفرینی، اشتغال معتادین بهبود یافته و اشتغال زندانیان آزاد شده از محور‌های مرتبط با ایده‌های ارائه شده شرکت کنندگان در این جشنواره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می گوید: ایده‌های ارائه شده باید بصورت یک مدل یا الگوی اشتغالزا در یک منطقه خاص و یا در سطح ملی باشد.

او گفت: علاقمندان می‌توانند برای ثبت ایده‌های خود تا پنجم بهمن ماه ۱۴۰۰ از طریق نشانی اینترنتی https://karafarinanebartar.mcls.gov.ir/ اقدام کنند.

ایده‌های ارسالی ابتدا در سطح استان بررسی و برترین‌ها به ستاد در سطح ملی معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعاون کار و رفاه اجتماعی اشتغال زایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۷۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف تروریست‌ها جلوگیری از پیشرفت سیستان و بلوچستان است

وزیر کشور گفت: برنامه‌های بسیار خوبی برای پیشرفت و توسعه سیستان و بلوچستان در حال انجام است که تروریست‌ها تلاش می‌کنند مانع ایجاد کنند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی گفت: بررسی وضعیت امنیتی و حوادث اخیر در سیستان و بلوچستان در دستور کار است.

وی افزود: تروریست‌ها همواره به دنبال جلوگیری از رشد و توسعه سیستان و بلوچستان هستند.

وزیر کشور ادامه داد: برنامه‌های بسیار خوبی برای پیشرفت سیستان و بلوچستان در حال انجام است که دشمنان و ترویست‌های اجاره‌ای به دنبال پیشگیری از این اقدامات هستند که بررسی این موضوعات در دستور کار قرار دارد.

دیگر خبرها

  • سیل در سیستان و بلوچستان جان ۳ نفر را گرفت
  • هشدار دوباره؛ سیل در کمین این سه استان کشور است
  • پیش بینی وقوع سیلاب در جنوب کشور
  • بارش‌ها در ۵ استان کشور سیل‌آسا می‌شود
  • سفر وزیر کشور به سیستان و بلوچستان با هدف توسعه امنیت در استان انجام شد
  • خبر ‌وزیر کشور برای احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان
  • وزیر کشور: رشد بسیار خوبی در حوزه فضای آموزشی سیستان و بلوچستان داشته ایم
  • رشد بسیار خوبی در حوزه فضای آموزشی سیستان و بلوچستان داشته ایم
  • پرداخت ۱۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره برای ایجاد اشتغال در استان بوشهر
  • هدف تروریست‌ها جلوگیری از پیشرفت سیستان و بلوچستان است