Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@02:43:58 GMT

ماجرای اعتراض کارکنان شرکت واگن‌سازی چه بود؟

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۹۷۶۴۵

ماجرای اعتراض کارکنان شرکت واگن‌سازی چه بود؟

مدیرعامل شرکت واگن‌سازی تهران درباره اعتراض کارکنان این شرکت توضیحاتی ارائه کرد. - اخبار اجتماعی -

مجتبی گلشنی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، درباره علت اعتراض کارکنان شرکت واگن سازی تهران، اظهار کرد: 2 هفته گذشته همکاران ما در کارخانه و برخی تعمیرگاه‌ها نسبت به دیرکرد پرداخت حقوق و مزایای خود اعتراض داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آنها انتظار داشتند ابتدای ماه، حقوقشان را دریافت کنند که انتظار بجا و درستی است اما این امر با چند روز تأخیر انجام شده بود؛ در کنار آن پایین بودن میزان حقوق دریافتی را هم مطرح کردند.

مدیرعامل شرکت واگن‌سازی شهر تهران تصریح کرد: از آنجایی که از کارفرماهایمان مطالباتی داریم، مقرر شد وصول مطالبات را افزایش دهیم تا از ماه بعد بتوانیم حقوق کارکنان با به موقع و همراه با درصدی افزایش بپردازیم.

وی در پاسخ به اینکه ظاهراً قرار است افزایش حقوق روی مبلغ دریافتی آنها اعمال شود نه پایه حقوق، گفت: نسبت به شایعات بی‌توجه باشید؛ در جلسه‌ای که روز گذشته با کارکنان شرکت داشتیم اعلام کردم که 30 درصد به پایه حقوق آنها اضافه خواهد شد، آنها نیز به ادامه فعالیت و کار خود پرداختند.

گلشنی افزود: تکنسین‌ها که کمترین مبلغ دریافتی را دارند، بیشترین میزان افزایش یعنی 30 درصد را خواهند داشت و سایر رده‌های شغلی در شرکت، حقوقشان با درصدهای کمتری افزایش خواهد یافت.

به گزارش تسنیم،  تعداد قابل توجهی از کارکنان شرکت  واگن‌‌سازی تهران به دلیل دریافت حقوقی در حدود 4 الی 5 میلیون تومان و بی‌نظمی در دریافت آن اعتراض داشتند و چند روزی دست از کار کشیده بودند.

بازدید نمایندگان وزیر کشور از قطار ملی مترو و کارخانه واگن سازی تهران

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: واگن سازی شهر تهران واگن سازی شهر تهران شرکت واگن سازی کارکنان شرکت سازی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۷۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسازی کنترلر چراغ‌های راهنمایی شهر تهران آغاز شد

نوسازی و بهینه‌سازی کنترلر چراغ‌های راهنمایی شهر تهران آغاز شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حمید برادران؛ سرپرست شرکت کنترل ترافیک تهران اظهار کرد: جهت بهبود عملکرد تقاطع‌ها، نوسازی و بهینه‌سازی کنترلر چراغ‌های راهنمایی شهر تهران در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در فاز اول کابینت جدید چراغ راهنمایی در تقاطع بهبودی ـ ستارخان نصب شده است که علاوه بر افزایش کیفیت، مواردی از جمله حذف و ساده‌سازی برخی تجهیزات منصوبه، تغییر ریل‌بندی جهت نظم‌دهی به کابل‌ها، تغییر و بهینه‌سازی کلید پلیس از آنالوگ به دیجیتال، فیکس کردن و عدم لرزش کنترلر، ... به آن اضافه شده است.

سرپرست شرکت کنترل ترافیک تهران تصریح کرد: در فاز دوم با کاهش بردهای خروجی کنترلر و استفاده از انتقال سیگنال از طریق دیتا به جای برق مستقیم، هزینه‌های نصب و نگهداری به شدت کاهش خواهد یافت.

برادران با بیان اینکه بیش از 520 تقاطع مجهز به کنترلر هوشمند چراغ راهنمایی در طی 30 سال گذشته توسط شرکت کنترل ترافیک تهران نصب شده است، گفت: به دلایل مختلف از جمله برخورد وسایل نقلیه، تخریب و استفاده مستمر فرسوده شده و از طرفی نیز در طی این سال‌ها از مسیر تکنولوژی عقب مانده و تغییر چندانی نداشته‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک اتفاق خوب که در بین خبرهای بد گم شد | قطار ملی بالاخره مسافرگیری کرد | این قطار در کدام خط مترو کار می کند؟
  • نارضایتی معلمان شاغل و بازنشسته از افزایش حقوق رتبه‌بندی
  • پاسخ معاون وزیر کار به درخواست افزایش حقوق کارگران: از کارکنان بیشتر شده
  • وجود ابهام درباره نحوه صدور تاییدیه‌های فنی قطار ملی مترو توسط ۲ شرکت اروپایی
  • محمودزاده: حقوق معلمان مدارس غیردولتی افزایش می‌یابد
  • نوسازی کنترلر چراغ‌های راهنمایی شهر تهران آغاز شد
  • افزایش حقوق معلمان مدارس غیردولتی به کجا رسید؟
  • کاهش ساعت کاری و افزایش حقوق معلمان مدارس غیردولتی
  • ماجرای اتوبوس‌های برقی داخلی به کجا رسید؟
  • تغییر رقم افزایش حقوق بازنشستگان کلید خورد/ سورپرایز ویژه سازمان بازرسی برای بازنشستگان