Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@09:38:31 GMT

وضعیت تصفیه‌خانه فاضلاب اردبیل مورد تایید نیست

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۹۷۹۶۸

وضعیت تصفیه‌خانه فاضلاب اردبیل مورد تایید نیست

به گزارش ایرنا، سعید شهند روز سه‌شنبه در بازدید از تصفیه‌خانه فاضلاب اردبیل بیان کرد: تصفیه‌خانه فاضلاب این شهر با وجود اقدام‌های صورت گرفته، همچنان یکی از معضلات مهم زیست محیطی استان به شمار می‌رود.

وی افزود: بنابر بازدیدها و نمونه‌برداری‌های صورت گرفته، پساب خروجی تصفیه‌خانه فاضلاب شهری اردبیل خارج از حد استاندارد است و در همین زمینه اخطاریه‌های لازم  به شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل نیز داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل در ادامه از مسئولان ذی‌ربط خواست تا نسبت به رفع مشکلات در این حوزه و حل مشکلات زیست محیطی تصفیه‌خانه فاضلاب شهری اردبیل اقدام فوری به‌عمل آورند.

همچنین رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اردبیل ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت موجود محل تخلیه فاضلاب در زیر پل زره‌ناس، خواستار اصلاح سریع نواقص موجود در محل شد. 

فاضل عبدی افزود: شهرداری منطقه پنج اردبیل موظف است با هماهنگی اداره آب و فاضلاب شهری اردبیل ظرف مدت ۱۰ روز نسبت به ساماندهی محل تخلیه فاضلاب خانگی از سوی لجن‌کش‌ها در محدوده پل زره‌ناس اقدام نماید.

وی اظهار کرد: آب و فاضلاب شهری اردبیل نیز باید تا یک هفته نسبت به حذف یک حلقه منهول فاضلاب شهری و مسدود نمودن کامل خروجی آن اقدامات لازم را انجام دهد که به صورت غیرمجاز در داخل رودخانه بالیقلو (نزدیک پل زره‌ناس) تعبیه شده بود.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اردبیل از شهرداری منطقه پنج اردبیل هم خواست تا نسبت به لای‌روبی و پاک‌سازی تمامی پسماندهای داخل رودخانه بالیقلو در محدوده پل زره‌ناس در ۱۰ روز آینده اقدام کند.

اردبیل با جمعیت بیش از ۵۰۰ هزار نفر، دارای پنج منطقه شهری است و در حال حاضر ۴۰ درصد شهروندان آن از شبکه جمع‌آوری فاضلاب و انشعابات مرتبط استفاده می‌کنند.

برچسب‌ها تصفیه خانه اداره کل حفاظت محیط زیست اردبیل استان اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تصفیه خانه اداره کل حفاظت محیط زیست اردبیل استان اردبیل تصفیه خانه اداره کل حفاظت محیط زیست اردبیل استان اردبیل فاضلاب شهری اردبیل تصفیه خانه فاضلاب حفاظت محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۷۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی در اثر انفجار چاه فاضلاب در اردبیل

سعید مهری در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: عصر امروز چهارشنبه ۸ فروردین ماه ۱۴۰۲ طی تماس با اورژانس و بدنبال انفجار چاه فاضلاب در یک منزل مسکونی در اردبیل بلافاصله آمبولانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه در این حادثه یک مرد ۴۶ ساله قبل از رسیدن پرسنل اورژانس،جان خود را از دست داده بود.

کد خبر 6063839

دیگر خبرها

  • مدیران مناطق نسبت به اجرا و تکمیل پروژه‌ها اقدام کنند
  • مدیران مناطق نسبت به اجرا و تکمیل پروژه ها اقدام کنند
  • شناسایی و توقیف دو دستگاه تانکر حمل فاضلاب در شهرستان زابل
  • انفجار چاه در اردبیل قربانی گرفت
  • یک فوتی در اثر انفجار چاه فاضلاب در اردبیل
  • «چغازنبیل» بزرگترین اثر معماری شناخته شده از تمدن ایلام میانه
  • توضیحی درباره استشمام بو و طعم نامطبوع آب در بهبهان
  • توزیع کیسه‌های ویژه پسماند خودرویی بین گردشگران نوروزی کیش
  • تامین آب مورد نیاز کشاورزی و آبیاری فضایی سبز با پکیج‌های تصفیه فاضلاب
  • دستگیری شکارچیان غیربومی با کشف ۸ لاشه گوشت شکار در بشرویه