Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان در دیدار با مالک نساجی برای تکمیل پروژه های چمن وطنی و شهدای ساری قول پیگیری سریع از طریق استاندار را داد.

به گزارش ایلنا، نشستی با حضور رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی مازندران و سجادی وزیر ورزش در این وزارتخانه برگزار شد.

در این دیدار مباحثی در زمینه حمایت از بخش خصوصی مطرح شد‌ که جناب وزیر ضمن تشکر از حدادیان، قول همه گونه همکاری به‌منظور پشتیبانی از باشگاه‌های خصوصی دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین موضوع تکمیل پروژه چمن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر و شهدای ساری مورد بحث قرار گرفت که جناب وزیر قول پیگیری عاجل از طریق ارتباط با مدیران ارشد استان خصوصا استاندار محترم مازندران را دادند.

در همین بخش، سجادی دستور اکید به مدیرکل ورزش و جوانان مازندران دادند تا با هماهنگی و مساعدت جناب حسینی پور استاندار، در سریع‌ترین زمان ممکن، پیمانکار مربوطه پروژه را به بهره‌برداری برساند.

مقرر شد تا هفته آینده نماینده ویژه وزیر از پروژه‌های شهید وطنی قائمشهر و شهدا ساری سرکشی وگزارش روندفعالیت‌ها را ابلاغ کند.

 

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: نساجی مازندران نساجی مازندران وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۸۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بازارچه موقت صنایع‌ دستی در بوستان ملل ساری

حسین ایزدی مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران در آیین افتتاح بازارچه موقت صنایع‌ دستی که در بوستان ملل شهرستان ساری برپا شده است، گفت: این بازارچه موقت صنایع‌دستی و سوغات در سطح ملی و در قالب ۶۰ غرفه به بهره‌برداری رسید.

او از حضور هنرمندان ۱۰ استان کشور، چون اصفهان، ارومیه، زنجان و گیلان در این نمایشگاه خبر داد و افزود: محصولات هنری فلزی، چوبی، سفال و سرامیک، بافته‌های داری و غیر داری از جمله رشته‌های صنایع‌دستی است که در این بازارچه عرضه شده است.

ایزدی به برپایی غرفه‌های کتاب، خوراک سنتی مازندران، ورک شاپ صنایع‌دستی، برنامه جنگ شادی همراه با موسیقی، عروسک گردانی و حضور هنرمندان کمدی استان را از جمله برنامه‌های جنبی این بازارچه موقت برشمرد.

او گفت: تمامی محصولات عرضه شده در این نمایشگاه‌ها و بازارچه‌های عیدانه تحت نظارت معاونت صنایع‌دستی قرار دارد و اولویت غرفه‌ها نیز با هنرمندان و صنعتگران بومیاستان است.

بازارچه موقت صنایع‌دستی تا تاریخ ۱۲ فروردین ماه جاری از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ هر روز در بوستان ملل شهرستان ساری میزبان علاقمندان خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۱۸ هزار متر مربع از اراضی ملی بابل
  • گشایش سالن ورزشی شهدای روستای انارمرز جویبار
  • افتتاح بازارچه موقت صنایع‌ دستی در بوستان ملل ساری
  • آیین افتتاح سالن ورزشی شهدا روستای انارمرز شهرستان جویبار
  • سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید
  • اعلام انزجار نمازگزاران قائمشهر از رژیم ستمگر صهیونیستی + فیلم
  • جایگزینی بیش از ۳۰ کیلومتر نیوجرسی جای گاردریل در جاده های مازندران
  • جایگزینی بیش از ۳۰ کیلومتر نیوجرسی جای گاردریل در جاده‌های مازندران
  • باز شدن پای مردم به تولید نیازمند بازشدن چشم و گوش همه قوا در امر اقتصاد است
  • اعزام ۲ مصدوم انفجار گاز در نوشهر با بالگرد به مرکز مازندران