Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیوید کیو دستیار ارشد کاخ سفید در امور محیط زیست قصد دارد از این سمت کناره گیری کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، شورای کیفیت محیط زیست کاخ سفید تایید کرده است که دیوید کیو قصد دارد از سمت خود به عنوان مدیر مشارکت عمومی این شورا کناره گیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمله لفظی شدید بایدن به ترامپ در سالگرد حمله به کنگرهخروج مفتضحانه از افغانستان، وزرای خارجه و دفاع بایدن را به سنا کشاند

 

دیوید کیو شوهر کیت بدینگ فیلد مدیر ارتباطات کاخ سفید است. وی یکی از افراد مهم و کلیدی در کارزار انتخاباتی 2020 جو بایدن به شمار می رود که نقش حیاتی در پیروزی بایدن در انتخابات و مطرح کردن شعار مقابله با تغییرات اقلیمی داشته است.

این در حالی است که چند روز پیش هم سیسیلیا مارتینز مدیر ارشد دفتر عدالت محیط زیست آمریکا از این سمت کناره گیری کرده است.

کناره گیری دیوید کیو از این سمت در حالی است که دولت بایدن در دوره حساسی برای اجرای برنامه های زیست محیطی قرار دارد.

در ماه دسامبر بود که جو مانچین سناتور ارشد دموکرات اعلام کرد که از لایحه هزینه های اجتماعی و زیست محیطی دموکرات ها حمایت نخواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کناره گیری محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۸۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمحال و بختیاری یک استان گردشگری است

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر پیرعلی صبح سه‌شنبه در همایش سنتی محیط زیست اظهار کرد: اولین همایش دانش سنتی محیط زیست ثمره‌ای برای استان چهارمحال و بختیاری و کشور است.

وی با اشاره به اینکه تعاملات خوبی با سازمان محیط زیست شده است تصریح کرد: تعاملاتی در سطح این دانشگاه با محیط زیست برای برپایی این همایش صورت گرفت.

پیرعلی ادامه داد: سازمان‌های مردم نهاد خوبی در سطح دانشگاه شهرکرد فعال است که در رابطه با حفظ محیط زیست نقش مهمی را ایفا می‌کنند، یکی از اقدامات شایسته آن‌ها پاکسازی طبیعت است.

رئیس دانشگاه شهرکرد با تاکید بر اینکه طرح‌های پژوهشی کلان در حوزه محیط زیست چهارمحال و بختیاری ارائه شده است گفت: برپایی این همایش نتیجه مذاکرات تعاملاتی است که تا کنون اتفاق افتاده است.

پیرعلی عنوان کرد: با ارائه طرح‌های پژوهشی امید است که بتوانیم کمک مؤثری در موزه‌های طبیعی در سطح کشور داشته باشیم.

وی خاطر نشان کرد: چهارمحال و بختیاری یک استان گردشگری است و نباید به سمت صنعتی پیش رود، تلاش کنیم تا فرهنگ بکر محیط زیست و طبیعت برای استان باقی بماند.

پیرعلی در پایان خاطر نشان کرد: دبیرخانه دائمی این همایش باید فعال شود تا بتوانیم از نتایج آن استفاده لازم را ببریم.

کد خبر 6079637

دیگر خبرها

  • جایزه «مهرگان» فراخوان داد
  • ساختمان‌های تهران سبز می‌شوند
  • دستگیری ۷۰۳ شکارچی و صیاد متخلف در استان خوزستان
  • اولین همایش ملی دانش سنتی محیط زیست در چهارمحال و بختیاری
  • شلوار جین برای محیط زیست مضر است؟
  • چهارمحال و بختیاری یک استان گردشگری است
  • دومین گفتگوی تلفنی امیرعبداللهیان و دیوید کامرون وزیر امور خارجه انگلیس
  • گفت‌وگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس/ امیرعبداللهیان: پاسخ بعدی ما به رژیم اسرائیل، فوری، قوی‌تر و گسترده‌تر خواهد بود/ دیوید کامرون: ما از اسرائیل خواهیم خواست دست به اقدام نزند، چرا که نمی‌خواهیم آنچه اخیرا اتفاق افتاد، دوباره و گسترده تر انجام شود
  • بازیافت آجر و مواد نسوز در صنعت فولاد
  • آمریکا در هیچ تهاجمی علیه ایران شرکت نمی‌کند