Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان، بیانیه گام دوم انقلاب را راه رسیدن به تمدن نوین انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: بانوان قدرت نرم و استراتژیک در بحث تمدن‌سازی هستند.

به گزارش برنا؛ رحمان جلالی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان در آستانه "هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر" کارگروه بانوان و خانواده استان عنوان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، جمهوری اسلامی درگیر جنگ ترکیبی است و محور تمام این جنگ‌ها نیز عملیات روانی و با ابزار رسانه‌ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، بیانیه گام دوم انقلاب را راه رسیدن به تمدن نوین انقلاب اسلامی دانست و گفت: کوچکترین جزء یک تمدن جامعه و خانواده است که محوریت آن را زن و مادر به عهده دارد و این مسئله اهمیت نگاه به حوزه بانوان را نشان می‌دهد.

جلالی تصریح کرد: نگاه به زن، نگاه به یک قدرت راهبردی است و در چله دوم انقلاب باید نگرشمان را به این قشر از جامعه اصلاح کنیم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: زنان یک قدرت نرم و استراتژیک در بحث تمدن‌سازی هستند.

وی تاکید کرد که نظام مسائل استان در حوزه زنان تدوین شوند تا در شورای راهبردی مدیران ارشد مورد رسیدگی قرار گیرند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همچنین بر تشکیل هیات اندیشه‌ورز بانوان تاکید کرد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خانواده رهبر معظم جمهوری اسلامی جنگ انقلاب تمدن انقلاب اسلامی جامعه زنان استانداری کرمان رحمان جلالی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۸۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه برنامه ریزی بزرگداشت روز شوراها در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ این جلسه به ریاست صلاح کردستانی معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری مهاباد و با حضور رؤسای شورای اسلامی مهاباد ، گوگ تپه و خلیفان در دفتر معاونت سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری این شهر تشکیل شد.

در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر و تشریح برنامه های پیش بینی شده، تدابیر لازم در راستای برگزاری مراسم بزرگداشت شوراها اتخاذ شد.

غبار روبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، قدردانی از شوراهای اسلامی شهر و روستا، ارائه گزارش عملکرد، اجرای برنامه های هنری و کلنگ زنی پروژه های عمرانی شهرداری مهاباد از مهمترین برنامه های هفته بزرگداشت شوراها در مهاباد خواهد بود.

دیگر خبرها

  • مسئله‌گی حجاب؛ از بحران داخلی تا بشارت تمدنی
  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • خزعلی: در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • خزعلی، معاون رئیسی: آموزش زیست عفیفانه به مربیان در دستور کار است/ در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • خزعلی: در زمینه حجاب دنبال فرهنگ سازی هستیم
  • حجاب؛ قدرت زن ایرانی
  • جلسه برنامه ریزی بزرگداشت روز شوراها در مهاباد
  • فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از سربازی معاف می شوند
  • معافیت یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی