Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – حشمت مهاجرانی درباره محرومیت استقلال، پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان از شرکت در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ اظهار داشت: این اتفاق یک شبه رخ نداده و حادثه‌ای بوده که سالیان سال ادامه داشته است. حذف نمایندگان ایران حاصل کوتاهی و لاپوشانی مسئولان قبلی فدراسیون فوتبال بوده است. آنها نخواستند مشکل را حل کنند، گزارش دروغ دادند و با حیثیت، آبرو و پرستیژ فوتبال ما بازی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مدیران خاطی زحمات گذشتگان را هدر دادند، تصریح کرد: این کارها از کشوری که حرف اول را در رده ملی آسیا می‌زند و باشگاه‌هایش مدعی قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا هستند، بعید است. اینگونه کار کردن طبیعتاً عکس‌العمل بدی داشت و جای سؤال است که آنها چگونه حاضر شدند با گزارش دروغ، بر مشکلات فوتبال ما سرپوش بگذارند. این اتفاق حاصل ندانم‌کاری نیست؛ بلکه دانسته انجام شده است.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران در ادامه انتقادات خود از مسئولان پیشین فدراسیون فوتبال به تسنیم گفت: مسئولان می‌دانستند اگر چنین گزارشی ارسال کنند، چه مشکلاتی برای فوتبال ما پیش می‌آید. متأسفانه گزارش‌های غلط زیادی ارائه کردیم و هضم چنین اتفاقاتی بسیار دشوار است. بازیکنان پرسپولیس و استقلال چه گناهی کرده‌اند؟ آنها باید در مسابقات لیگ قهرمانان بازی می‌کردند و حالا چوب اقدامات مدیران قبلی فدراسیون را می‌خورند.

«امیدوارم این محرومیت، درس بزرگی برای فوتبال ما باشد و باعث شود در گزارش‌های ارسالی به فیفا و AFC دروغ نگوییم.»، مهاجرانی ضمن بیان این جمله خاطر نشان کرد: صداقت بهترین کار است و می‌توانستیم مسائل فعلی را پیش از این حل کنیم. همه افراد کشور می‌توانند در این باره سؤال کنند. فوتبال ملی متعلق به فرد خاصی نیست و همه افراد جامعه – اعم از فقیر و غنی – می‌توانند از فدراسیون بپرسند چه بلایی بر سر فوتبال ما آورده‌اند؛ از جمله علاقه‌مندان فوتبال و هواداران استقلال، پرسپولیس و گل‌گهر.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس استقلال استقلال پرسپولیس حشمت مهاجرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC فوتبال ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۹۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوچتینو: مصدومیت‌های این فصل چلسی بی‌سابقه است!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در هفته سی‌ام لیگ برتر انگلیس، شنبه به مصاف برنلی می‌رود. مائوریسیو پوچتینو که علاوه بر مشکلات فنی، با مصدومیت‌های پرشمار هم دست و پنجه نرم می‌کند، دقایقی پیش در کنفرانس خبری شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

مصدومان؟
چند دقیقه قبل گزارش کاملی منتشر شد و چند بازیکن دیگر هم به لیست مصدومان اضافه شدند. همچنان باید وضعیت بازیکنانی مانند چیلول را هم زیر نظر داشته باشیم. او امروز احساس ناراحتی کرد و تمرین نکرد. انزو هم هنوز نیامده و نمی‌دانم آماده است یا نه.

مصدومیت لاویا و از دست دادن ادامه فصل؟
شرایط واقعاً برای او سخت است. او فقط ۳۰ دقیقه در این فصل بازی کرده که بسیار ناراحت‌کننده است. این اتفاقات در فوتبال می‌افتند. او بارها به بازگشت نزدیک بود اما دچار مصدومیت دیگری می‌شد. خبری ناراحت‌کننده بود. امیدوارم قوی‌تر از همیشه برگردد.

بحران مصدومیت‌ها؟
تاکنون چنین چیزی را در طول دوران مربی‌گری‌ام ندیده بودم. بی‌‌سابقه است و نمی‌دانم چه بگویم. امیدوارم با موفقیت از این دوران گذر کنیم.

ماجرای هو شدن استرلینگ؟
حساسیت این موضوع اکنون کمی کمرنگ شده است. رحیم آرام است و رابطه‌اش با هواداران بهتر شده است. من مطمئنم هواداران او را دوست دارند و به‌جز برخی لحظات که از سر احساسات کارهایی انجام می‌دهند، در باقی مواقع از او حمایت می‌کنند. استرلینگ هم آنقدری حرفه‌ای است که پاسخ انتقادات را با سخت‌کوشی و درخشش در زمین بدهد.

نظرتان در مورد برنلی؟
آنها با آزادی زیادی بازی می‌کنند. یک تیم فیزیکی با سرعت خوب و بازیکنان جوان. در لیگ برتر بازی آسان پیدا نمی‌کنید و این هم مانند دیگر بازی‌ها دشوار است.

دیگر خبرها

  • فیفا تکلیف تیم مدعی قهرمانی لیگ را روشن می‌کند
  • پوچتینو: مصدومیت‌های این فصل چلسی بی‌سابقه است!
  • محرومیت مجاهد خذیراوی و نیکبخت واحدی ربطی به فوتبال نداشت!
  • راز کمک ۱۳ میلیاردی فدراسیون به استقلال فاش شد
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال به استقلال
  • قلعه نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک این بازی بود؛ امیدوارم فیفا به این موضوع ورود کند
  • زمین بازی با ترکمنستان لذت فوتبال را گرفت
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار دلاری فدراسیون به استقلال
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال به استقلال چیست؟
  • محرومیت ۲ ساله برای مهاجم تیم ملی برزیل