Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین نوش‌آبادی نماینده مردم ورامین در رابطه با کمبود میزان افزایش حقوق‌ها برای سال آینده، بیان کرد: من هم اعتقاد دارم که اگر این میانگین ۱۰ درصدی در افزایش حقوق مبنا قرار بگیرد، خیلی پایین است و تناسبی ندارد، ما که در جلوگیری از تورم موفق نبوده‌ایم حداقل تعادل حقوق‌ها را افزایش بدهیم که به تعادل اندکی کمک کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرچه نقدینگی هم باعث تورم می‌شود اما در حالت فعلی راهی جز این نیست. ناطقان: حسین نوش‌آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ، در رابطه با تصویب کلیات لایحه بودجه سال آینده علیرغم نگرانی‌های نمایندگان، گفت: مجلس حسن نیت خود را نسبت به لایحه بودجه نشان داد و اینکه دست دولت را در انجام این ماموریت بسیار خطیر بودجه‌ریزی کشور و مدیریت درآمد-هزینه مقداری بازتر گذاشت برای اینکه بتواند به اهداف و برنامه و شعارها دست پیدا کند، مصداق همین مساله است. به هر حال همه ما قوای سه گانه در یک کشتی هستیم و دولت امروز قوه مجریه نظام جمهوری اسلامی است و باید به یکدیگر در مسیر خدمت به مردم کمک کنیم.



باید این وضعیت تورم باید حداقل ۲۰ تا ۲۵ درصد افزایش حقوق داشته باشیم/ باید یک بودجه درخور شأن کشور و مردم تنظیم کنیم

وی ادامه داد: منتها نواقصی در بحث لایحه مطرح است که این‌ها باید هم در کمیسیون تلفیق رسیدگی شود هم در صحن بیاید و مطرح شود، نمایندگان دیدگاه‌ها و نظراتی دارند؛ قطعا باید یک بودجه درخور شأن کشور و مردم تنظیم شود.

نوش آبادی اضافه کرد: همانطور که آقای رئیس‌جمهور در روز یکشنبه اشاره کردند، دولت مصمم است با همکاری مجلس به بحث تبعیض‌ها پایان دهد، موضوع نامتوازن بودن حقوق‌ها و شکاف فراوانی که بین دریافت‌ها و پرداخت‌ها وجود دارد، به حداقل برسد. یک موضوع مهم دیگر مساله تورم است، با تورم بی‌رحمی مواجه هستیم و گرانی‌ها بیداد کرده است، مردم واقعا از گرانی کلافه شدند و آسایش مردم از این افزایش بی‌رویه قیمت‌ها به هم ریخته است.

وی افزود: امیدواریم که ضمن مدیریت تیم اقتصادی دولت، با همکاری بخش‌های اقتصادی مجلس این مساله به نحو مقتضی مدیریت شود و یک راهکار مناسبی برای برون رفت از فشار اقتصادی طراحی شود.

نماینده مردم ورامین در رابطه با کمبود میزان افزایش حقوق‌ها برای سال آینده، بیان کرد: من هم اعتقاد دارم که اگر این میانگین ۱۰ درصدی در افزایش حقوق مبنا قرار بگیرد، خیلی پایین است و تناسبی ندارد، ما که در جلوگیری از تورم موفق نبوده‌ایم حداقل تعادل حقوق‌ها را افزایش بدهیم که به تعادل اندکی کمک کنیم. اگرچه نقدینگی هم باعث تورم می‌شود اما در حالت فعلی راهی جز این نیست. با توجه به اینکه تورم ۴۰ درصد است، حداقل ۲۰ تا ۲۵ درصد افزایش حقوق باید داشته باشیم تا یک مقداری آلام مردم از گرانی و مشکلات تسکین پیدا کند.


این لایحه بودجه فقرزدا نیست، فقرزاست/ آستانه تحمل مردم شکننده است

وی افزود: گرچه این‌ها راهکار نیست، در دنیا حقوق‌ها و نرخ‌ها ثابت است، ما باید تلاش کنیم به ثبات اقتصادی برسیم؛ وقتی به این نقطه برسیم، قیمت‌ها و تورم به ثبات می‌رسد و حقوق‌ها هم در اثر آن ثابت خواهد شد.

نوش آبادی تاکید کرد: مجلس با حذف ارز ترجیحی مخالف است که در شرایط کنونی حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی انجام شود و شوک وارد شود اما اگر قرار است این اتفاق رقم بخورد باید با مدیریت درست و به صورت تدریجی باشد.
منبع: خبر انلاین برچسب ها: نماینده مجلس ، ناطقان ، تناسب ، گرانی ، حقوق ، تورم

منبع: ناطقان

کلیدواژه: نماینده مجلس ناطقان تناسب گرانی حقوق تورم افزایش حقوق نوش آبادی حقوق ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۹۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر فرهنگ راه را برای گرانی بلیت‌ اجراهای صحنه‌ای باز کرد/ حداکثر ۹۰۰ هزار تومان!

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، افزایش قیمت‌ها در تمامی عرصه‌های اقتصادی و فرهنگی و هنری چیزی است که مردم در ابتدای سال منتظر آن هستند تا ببیند هر کالایی به چه میزان و چه مبلغی قیمتش افزایش پیدا می‌کند. در سبد علاقه‌مندی‌های هنری مردم نیز حضور در کنسرت‌ها یکی از لاکچری‌ترین  تفریحات محسوب می‌شود که در سال ۱۴۰۲ مبلغی بالغ بر ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان در سالن‌های کنسرت تهران و ۲۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان در دیگر شهر‌ها قیمت داشت.  

امیرحسین سمیعی مدیر دفتر موسیقی به تازگی در اظهارنظری در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌ها از تغییر قیمت بلیت کنسرت در تهران خبرداد و مطرح کرد که تلاش دارند قیمت‌ها قانون را زیرپا نگذارد و در واقع با احتساب مالیات زیر یک میلیون تومان باشد. اما واقعیت این است که وقتی رقمی در حدود یک میلیون تومان مطرح می شود طبیعتا نوسانات و بار روانی دیگری در پی دارد!

حال امروز نیز وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حیاط دولت مطرح کرد که تلاش دارد اجرا‌های صحنه‌ای را با کمک تهیه کنندگان کنترل کند و نظارت قوی روی قیمت‌ها داشته باشند تا عدد درشتی نشود! بنابراین مبلغ بلیت را کمتر از یک میلیون تومان و حداکثر ۹۰۰ هزار تومان اعلام کرد.

بماند که مشخص نیست در نهایت چه میزان درصدی به مبلغ بلیت ۱۴۰۳ کنسرت‌ها افزوده خواهد شود، اما حتی اگر همین ۹۰۰ هزار تومان هم تعیین شود تصور کنید اگر یک خانواده سه تا چهار نفره بخواهند یک بار یک کنسرت بروند، چه مبلغی برایشان تمام خواهد شد!

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خبر جدید دولت درباره حقوق امسال کارمندان
  • منظور: افزایش دائم دستمزد‌ها به رفاه مردم کمک نمی‌کند!
  • منظور: افزایش دائم دستمزد‌ها به رفاه مردم کمک نمی‌کند
  • نطر عجیب معاون رییس جمهوری درباره افزایش حقوق‌ها/منظور چه گفت؟
  • افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت در سال جاری
  • منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند
  • حقوق بازنشستگان با چه فرمولی افزایش یافت ؟
  • وزیر فرهنگ راه را برای گرانی بلیت‌ اجراهای صحنه‌ای باز کرد/ حداکثر ۹۰۰ هزار تومان!
  • طاهری: سرانه پزشک متخصص تناسبی با جمعیت کشور ندارد
  • کارمندان بخوانند؛ رییس سازمان برنامه درباره حقوق ۱۴۰۳ کارمندان چه گفت؟