Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه گفت: مشکل حذف رمز که از ابتدای اختلال پیش آمده در سامانه هوشمند سوخت به وجود آمده بود، برطرف شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی ، احمد مجرد، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه گفت: مالکان خودرو که رمز کارت سوخت خود را فراموش و یا اشتباه وارد کرده‌اند؛ می‌توانند با در دست داشتن مدارک هویتی و مالکیتی از جمله سند سبز خودرو، کارت ملی، کارت سوخت، کارت خودرو و در صورت داشتن سند بنچاق با مراجعه به ساختمان مرکزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه واقع در خیابان کاشانی به صورت حضوری درخواست بازیابی رمز کارت سوخت خود را ارائه دهند و نسبت به بازیابی رمزشان اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: مالکانی که در شهرستان‌ها اقامت دارند نیز می‌توانند با مراجعه به نواحی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان خود و ارائه مدارک خواسته شده نسبت به رمزگشایی کارت خود درخواست دهند.

به گفته مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه: درخواست کارت سوخت المثنی فقط با مراجعه حضوری مالک خودرو به همراه مدارک شناسایی خودرو به دفاتر پلیس+۱۰ امکان پذیر است.

او می گوید: ثبت نام کنندگان کارت سوخت المثنی می‌توانند روند صدور کارت خود را از سایت www.epolice.ir پیگیری کنند.

مجرد گفت: در مرکز و شهر‌های شمال آذربایجان غربی بالغ بر ۱۲۳ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی فعال متصل به سامانه هوشمند سوخت وجود دارد که بصورت آنلاین امکان ارتباط با جایگاه‌های تحت پوشش را فراهم می‌کند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه میگوید: این شرکت آمادگی کامل تامین سوخت در شرایط بحرانی را دارد و برف و یخبندان هم نمی‌تواند در سوخت رسانی به مناطق صعب العبور وقفه ایجاد کند.

او گفت: وضعیت ذخیره سازی سوخت در مخازن انبار‌های نفت منطقه مطلوب بوده و مردم نگران تامین سوخت مورد نیاز خود نباشند.

مجرد با قدردانی از تلاش‌های کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به ویژه کارکنان عملیاتی انبار‌های نفت منطقه گفت: این شرکت تلاش می‌کند تا با خدمت‌رسانی مناسب و به موقع به مردم، تامین سوخت مورد نیاز را در کوتاه‌ترین زمان ممکن فراهم کند و همه تمهیدات لازم برای تامین سوخت مناطق مختلف استان اندیشیده شده است.

او گفت: عملیات سوخت‌رسانی به همه روستا‌های صعب‌العبور در نیمه اول سال انجام شده و سوخترسانی به روستا‌های سخت گذر با قوت تمام ادامه دارد و سهمیه زمستان خانوار‌های مصرف کننده نفت سفید در کارت بانکی سرپرست خانوار‌ها از اول دی ماه واریز شده و تا ۲۵ اسفند سال جاری اعتبار دارند.

منطقه ارومیه یکی از مناطق ۳۷ گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که با دارا بودن ۵ ناحیه (مرکزی ارومیه، سلماس، خوی و ماکو و بازرگان) ۴ باب انبار نفت و دو مرکز سوختگیری هواپیمایی وظیفه تامین و توزیع سوخت مرکز وشهر‌های شمال استان آذربایجان غربی را به عهده دارد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا خودرو آذربایجان غربی پوشش نفت زمستان ایران بنزین کارت سوخت پخش فراورده های نفتی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه تامین سوخت مدیر شرکت کارت سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۰۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بالاترین رکورد صادرات فرآورده‌های نفتی در بندر خرمشهر

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: سال ۱۴۰۲ با فعال شدن ظرفیت صادرات فرآورده‌های نفتی به کشورهای همسایه، صفحه جدیدی برای توسعه بندر خرمشهر گشوده شد و با رقم خوردن صادرات ۳۸هزارتن، بالاترین رکورد صادرات فرآوردهای نفتی در این بندر به ثبت رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، علی عسکری گفت: در سال گذشته با تمرکز بر روی ظرفیت‌های کم‌نظیر بندر خرمشهر و تلاش و همت جهادی، آمار 2 میلیون و 788 هزار و 888 تن عملیات تخلیه و بارگیری به ثبت رسید. 

وی ادامه داد: بندر خرمشهر در عملکرد تخلیه و بارگیری در سال 1402 نسبت به سال قبل، رشد 27 درصدی را تجربه کرد.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: 90 درصد این عملیات مربوط به بخش صادرات بود که با توجه به آمار به ثبت رسیده، بندر خرمشهر در جایگاه سوم بنادر کل کشور قرار گرفت.

عسکری افزود: 29 درصد رشد در بخش صادرات، 13 درصد رشد در بخش واردات، 29 درصد رشد در فله خشک، 17 درصد رشد در بخش کانتینری، 26 درصد رشد در بخش تردد کامیون و 13 درصد رشد در تردد شناورهای عملیاتی از دیگر دستاوردهای بندر خرمشهر در سال 1402 نسبت به سال قبل بود.

وی تاکید کرد: سال 1402 با فعال شدن ظرفیت صادرات فرآورده‌های نفتی به کشورهای همسایه، صفحه جدیدی برای توسعه بندر خرمشهر گشوده شد و با رقم خوردن صادرات 38 هزار تن، بالاترین رکورد صادرات فرآورده‌های نفتی در تاریخ کل بندر خرمشهر به ثبت رسید.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: یکی دیگر از اقدامات ماندگار و بی‌سابقه در سال 1402، انهدام 190 ردیف کالای متروکه برای نخستین بار در بندر خرمشهر بود که با این اقدام، فضای قابل توجهی از فضای اشغال شده انبارها، کاهش یافت و فرصت برای سرمایه‌گذاری جدید ایجاد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واریز ۷۰۰۰ میلیارد ریال به خزانه از محل فروش مرزی فرآورده‌های سوختی در خراسان جنوبی
  • فروش ۷ هزار میلیارد ریالی فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی
  • اجرای طرح کدینگ نباید به صنعت گردشگری و جذب مسافر لطمه وارد کند
  • قهر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار به ضرر بردسکن است
  • بیشترین قاچاق سوخت در حوزه کشاورزی صورت می‌گیرد
  • ثبت بالاترین رکورد صادرات فرآورده‌های نفتی در بندر خرمشهر
  • کشف ۲ هزارلیترسوخت قاچاق درخرمشهر
  • قدردانی استاندار همدان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای سوخت‌رسانی نوروزی
  • ثبت بیش از ۱۰ هزار بازدید کنترل‌کیفی در پخش منطقه آذربایجان شرقی
  • خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد